خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


روانشناسي و علوم تربيتي - مقالات
 
فهرست مطالب: مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی-اجتماعی کلاس

   تعدادبرگ: 20 برگ ورد   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 62 kb  تعدادمشاهده  5


 مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو روانی-اجتماعی کلاس 
 
 
Contents
تعاریف:    1
انواع جو روانی حاکم بر کلاس.    2
ویژگیهای روابط انسانی مطلوب در مدرسه    2
ویژگیهای مدارس کارا:    3
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    4
تحقیقات انجام شده در داخل کشور    7
منابع فارسی    11
References    17
 
 
 
    همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA 
    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
    منبع دارد (به شیوه APA)
    نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
 
 
تعاریف:
با توجه به اینکه هدف عمده آموزش و پرورش، اعتلای همه جانبه شخصیت فراگیران، به ویژه در ابعاد اخلاقی، روانی و اجتماعی است، برای بهبود این فرآیند، باید که جو کلاس شایسته و بایسته باشد. مطالعات فراوانی تأثیر جو روانی اجتماعی کلاس را بر پیشرفت تحصیلی نشان داده¬اند (فریزر و همکاران،1995). بلوم (1994) جو را شرایط، نیروها، وانگیزش¬های بیرونی، اعم از فیزیکی، فکری، روانی و اجتماعی تعریف می¬کند.
فریزر(1994) چهار گونه جو¬روانی-اجتماعی کلاس را بررسی کرد. به نظر او جو¬روانی-اجتماعی چیره بر کلاس می¬تواند جوی سرشار از یکپارچگی و همبستگی (میزان وابستگی و پیوند دانش آموزان)، منضبط و تکلیف¬گرا (میزانی که دانش¬آموزان تکلیف خود را به موقع و منظم انجام دهند)، فضایی پر برخورد و پر اصطلاک (میزان رفتارهای نادوستانه¬ی دانش آموزان)، یا جوی آکنده از هم¬آوری و رقابت (میزان هم¬آور و رقابت دانش¬آموزان) باشد. 
 
انواع جو ¬روانی حاکم بر کلاس.
1-     جو ¬روانی-اجتماعی مطلوب که ویژگی¬های آن عبارتند از: مشارکت دانش¬آموزان در کلاس، رابطه صمیمی معلم و دانش¬آموز و برخورداری از حمایت معلم در مواقع مشکل، رابطه صمیمی دانش¬آموزان با¬هم، برقراری نظم و مقررات در کلاس، سازماندهی مطالب آموزشی در کلاس، اهمیت دادن به تلاش و انجام وظیفه دانش¬آموزان، و همچنین در این جو فراوانی روابط اجتماعی وجود دارد و بین ادراک و انتظار تفاوتی نیست و پیشرفت تحصیلی بالاست.
2-     جو¬ روانی-اجتماعی نامطلوب که برعکس جو¬ روانی-اجتماعی مطلوب بیان شده است.
3-     جو¬ روانی – اجتماعی متوسط که مابین دو جو مذکور بیان شده است (صالحی حسینی،1372).
 


کلمات کلیدی مرتبط:
مبانی نظری ,پیشینه تحقیق ,جو روانی-اجتماعی کلاس ,انواع جو روانی , حاکم بر کلاس ,ویژگیهای روابط , انسانی مطلوب در مدرسه ,ویژگیهای مدارس کارا ,تحقیقات انجام شده , در خارج از کشور ,تحقیقات انجام شده در داخل کشور 7 ,منابع فارسی 11 ,
مقالات مرتبط در این دسته
مبانی نظری و پیشینه کيفيت زندگي.docx
درمان فراشناخت، مبانی نظری و پیشینه پژوهش
اهمال کاری، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
نشاط وشادكامي - مبانی نظری و پیشینه پژوهش
دانلود سبک دلبستگی ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
دانلود نارسایی شناختی ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مبانی نظری و پیشینه - تحقیق بهزیستی ذهنی (فصل دوم رساله)
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سکوت سازمانی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش - فصل دوم مطالعات - هیجانات تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش همدلی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات شخصیت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد