خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


تربيت بدني و ورزش - پروژه
 
فهرست مطالب: رابطه هوش عاطفي و مهارت هاي ارتباطي با راهبردهاي مديريت تعارض بين مديران آموزشي واجرايي دانشكده هاي تربيت بدني دانشگاه هاي كشور – ارائه ي الگو (رشته تربيت بدني – گرايش مديريت و برنامه ريزي)

   تعدادبرگ: 290   قیمت: 15900 تومان   حجم فایل: 220 kb  تعدادمشاهده  2


    مقدمه
    زير بناي نظري تحقيق
    تعارض
    تعارض و ماهيت آن:
    گيبسون و هاجز (1991 ) تعارض را در سه بعد توصيف كرده اند :
    تعارض معمولا ً‌ در مواقع زير رخ مي دهد :
     ديدگاههاي متفاوت پيرامون تعارض سازماني
    ديدگاه سنتي ( يگانگي )
    ديدگاه كثرت گرا
    ديدگاه تعامل گرا  
    انواع تعارض
    ب )تعارض بين فردي:
    ج) تعارض بين گروهي:
    د) تعارض بين سازماني :
    تعارض و اثرات اصلي آن
    علل ايجاد تعارض در سازمان ها 
    تعارض و تغيير
    تعارض و اثر بخشي سازماني
    راهبردهاي پيشگيري و راهكارهاي رفع تعارض
    سبك ها و راهبردهاي مديريت تعارض
    سركوب كردن تعارض
    حل سازنده تعارض
    راهبردهاي مديريت تعارض:
    1- رويكردهاي حل تعارض
    2- چانه زني
    3- ميانجي گري
    تعريف :
    4 – حكميت
    تعريف :
    هوش عاطفي
    هوش عاطفي و ريشه هاي تاريخي آن:
    پايه هاي بيولوژيكي عواطف وهوش عاطفي
    ديدگاههاي متفاوت پيرامون هوش عاطفي
    هوش عاطفي از ديدگاه گاردنر
    هوش عاطفي از ديدگاه ماير و سالووي
    هوش عاطفي از ديدگاه بار _ آن
    ابعادهوش عاطفي از ديدگاه بار_آن :
    هوش عاطفي از ديدگاه گلمن:
    مولفه هاي هوش عاطفي گلمن :
     مولفه مديريت خود _( كنترل عواطف )
    3- آگاهي اجتماعي   ( همدلي )
    4- مولفه مهارت هاي اجتماعي  ( مديريت روابط )
    5_ خودانگيزي
    توجه معاصر به هوش عاطفي
    تقسيم بندي افراد بر اساس IQ و EQ   از ديدگاه جك بلوك
    نقش وراثت و محيط درهوش عاطفي
    ويژگي هاي افراد باهوش عاطفي بالا و پايين
    هوش عاطفي در محل كار  :
    آموزش و يادگيري هوش عاطفي ارتباطات  
    ارتباطات (مهارت هاي ارتباطي) و چارچوب مفهومي آن
    هدف و اهميت ارتباطات
    فرايند و انواع ارتباطات:
    ويژگي هاي ارتباطات
    مهارت هاي ارتباطي مديران
    تعاريف مهارتهاي ارتباطي:
    مهارت هاي ارتباطي و مؤلفه هاي آن:
    الف) مهارت كلامي
    اهميت مهارت كلامي
    ب) مهارت بازخورد
    ج) مهارت شنود مؤثر
    الگو  
    الگو سازي
    الگو سازي براي فرد
    مرحله اول : ساخت دهي و فعاليت
    مرحله دوم : آزمون
    مرحله سوم : تقويت
    نظريه هاي الگو سازي
    انواع الگو
    1- مدل هاي مفهومي: شامل مدل هاي ذهني ، توصيفي ، و لفظي مي باشد 
    2- مدل هاي نمادي: شامل مدل هاي شمايي ، رياضي و نموداري هستند 
    3- مدل هاي تمثالي: شامل مدل هاي تصويري و فيزيكي ( نمادي ) هستند
    4- مدل هاي همسان: مدل هاي همسان مانند سيستم هاي واقعي ساخته مي شوند
    بيان مسأله
    اهميت و ضرورت تحقيق
    اهداف تحقيق
    الف) هدف كلي تحقيق
    ب) اهداف ويژه
    پيش فرض هاي  تحقيق
    محدوديت هاي تحقيق
    الف) محدوديت هايي كه توسط محقق اعمال مي شود:
    ب) محدوديت هايي كه از اختيار محقق خارج مي باشند:
    تعريف واژه ها و اصطلاحات
    هوش عاطفي:
    مؤلفه هاي هوش عاطفي:
    مهارت هاي ارتباطي:
    مهارت كلامي:
    مهارت شنود:
    مهارت بازخورد:
    تعارض:
    مديريت تعارض
    راهبردهاي مديريت تعارض :
    1 ـراهبرد كنترل:
    2 ـ راهبرد راه حل گرا:
    3 ـ راهبرد عدم مقابله:
    فصـل دوم
    پيشينه تحقيق
    تعارض
    ب) تحقيقات انجام شده در خارج از كشور
    هوش عاطفي
    الف ) تحقيقات انجام شده در داخل كشور
    ج ) ارتباطات
    الف ) تحقيقات انجام شده در داخل كشور
    نتيجه گيري از مرور ادبيات تحقيق:
    فصـل سوم
    روش شناسي تحقيق
    مقدمه:
    روش تحقيق
    جامعه آماري
    نمونه تحقيق
    متغيرهاي تحقيق:
    متغيرهاي مخل و نحوه كنترل آنها:
    ابزار اندازه گيري:
    نحوه امتياز دهي
    پايايي پرسشنامه هوش عاطفي توسط ديگران
    پايايي و روايي به دست آمده از پرسشنامه هوش عاطفي توسط محقق
    پايايي پرسشنامه مهارت هاي ارتباطي توسط ديگران
    پايايي و روايي به دست آمده از پرسشنامه مهارت هاي ارتباطي توسط محقق
    پرسشنامه راهبردهاي مديريت تعارض
    پايايي پرسشنامه راهبردهاي مديريت تعارض توسط ديگران
    پايايي و روايي به دست آمده از پرسشنامه راهبردهاي مديريت تعارض توسط محقق
    نحوه جمع آوري اطلاعات
    روش هاي آماري
    رعايت مسائل اخلاقي
    چكيده:
    بخش دوم آزمون فرضيه هاي تحقيق
    فرضيه 1:
    فرضيه 2:
    فرضيه 3:
    فرضيه 4:
    فرضيه 5:
    فرضيه 6:
    فرضيه 7:
    فرضيه 8:
    فرضيه 9:
    فرضيه 10:
    فرضيه 11:
    فرضيه 12:
    فرضيه 13:
    فرضيه 14:
    فرضيه 15:
    فرضيه 16:
    فرضيه 17:
    فرضيه 18:
    فرضيه 19:
    فرضيه 20:
    فرضيه 21:
    فرضيه 22:
    فرضيه 23:
    فرضيه 24:
    فرضيه 26:
    فرضيه 27:
    فرضيه 28:
    فرضيه 29:
    فرضيه 30:
    فرضيه 31:
    فرضيه 32:
    فرضيه 33:
    فرضيه 34:
    فرضيه 35:
    فرضيه 36:
    بحث، تحليل و نتيجه گيري:
    فرضيه اول تحقيق
    فرضيه دوم تحقيق:
    فرضيه سوم تحقيق:
    فرضيه چهارم تحقيق:
    فرضيه پنجم تحقيق:
    فرضيه ششم تحقيق:
    فرضيه هفتم تحقيق:
    فرضيه هشتم تحقيق:
    فرضيه نهم تحقيق:
    فرضيه دهم تحقيق:
    فرضيه يازدهم تحقيق:
    فرضيه دوازدهم تحقيق
    فرضيه سيزدهم تحقيق:
    فرضيه چهاردهم تحقيق
    فرضيه پانزدهم تحقيق:
    فرضيه شانزدهم تحقيق:
    فرضيه هفدهم تحقيق:
    فرضيه هجدهم تحقيق:
    فرضيه نوزدهم تحقيق:
    فرضيه بيستم تحقيق:
    فرضيه بيست و يكم تحقيق:
    فرضيه بيست و دوم تحقيق:
    فرضيه بيست و سوم تحقيق:
    فرضيه بيست و چهارم تحقيق:
    فرضيه بيست و پنجم تحقيق:
    فرضيه بيست و ششم تحقيق:
    فرضيه بيست و هفتم تحقيق:
    فرضيه بيست و هشتم تحقيق:
    فرضيه بيست و نهم تحقيق:
    فرضيه سي ام تحقيق:
    فرضيه سي و يكم تحقيق:
    فرضيه سي و دوم تحقيق:
    فرضيه سي و سوم تحقيق:
    فرضيه سي و چهارم تحقيق:
    فرضيه سي و پنجم تحقيق:
    فرضيه سي و ششم تحقيق:
    مقدمه
    بخش اول
    جنسيت
    سن:
    سابقه خدمت:
    مرتبه علمي:
    ميزان تحصيلات:
    نوع پست مديريتي:
    جنسيت و نوع مديريت:
     جنسيت و ميزان تحصيلات:
    جنسيت و مرتبه علمي:
    مرتبه علمي و نوع مديريت:
    مربي آموزشيار
    مربي
    استاديار
    دانشيار
    استاد
    مجموع
    ميزان تحصيلات و نوع مديريت:
    هوش عاطفي:
    مهارت هاي ارتباطي
    راهبرد كنترل:
    راهبرد عدم مقابله:
    راهبرد راه حل گرايي:
    فرضيه 22:
    فرضيه 24:
    فرضيه 25:
    فرضيه 26:
    فرضيه 27:
    منابع فارسي
    منابع انگليسي
    روش هاي آماري:
    خلاصه تحقيق
    جامعه تحقيق:
    نمونه تحقيق:
    متغيرهاي تحقيق:
    ابزار اندازه گيري:
 


کلمات کلیدی مرتبط:
رابطه ,هوش ,عاطفي و مهارت هاي,ارتباطي, با, راهبردهاي, مديريت تعارض ,بين مديران ,آموزشي واجرايي ,دانشكده هاي, تربيت بدني ,دانشگاه هاي, كشور – ارائه ي ,الگو (رشته, تربيت بدني – گرايش ,مديريت و برنامه ريزي) , ,تحقیق دانشجویی ,پاورپوینت ,پایان نامه ,پروپوزال ,مقاله ,گزارش ,تربیت بدنی , ورزش ,پروژه ,
مقالات مرتبط در این دسته
اثر هشت هفته تمرین مقاومتی بر سطوح پلاسمایی کمرین و انسولین در موش های نر مقاوم به انسولین
بررسی تاثیر ورزش برسلامت روان در زنان دانشجوی ورزشكار و غیرورزشكار
تحقیق بررسی نقش ورزش های روزمره بر سلامتی انسان
بررسي عوامل تأثيرگذار بر تعلق خاطر دانشجويان دانشگاه يزد نسبت به تيم هاي فوتبال
دانلود تحقیق کامل ایمونولوژی و ورزش
رابطه ورزش با اندامهاي داخلي بدن و بهداشت و عوامل تهديد كننده قلبي - عروقي
آمادگي جسماني و اروبيك
بررسي شيوه‌هاي افزايش بهره‌وري اماكن، تاسيسات و تجهيزات ورزشي
بررسی نقش ورزش بر سلامت جسمی و روحی زنان خانه دار
بررسی نقش و تاثیر ورزش در بیماران دیابتی
تحقیق ورزش تنیس
تاریخچة استفاده از حرکات ورزشی برای درمان
بررسي ارتباط ارتفاع قوس طولي داخلي پا با آسيب هاي ورزشي مچ پا و زانو در دونده ها ي حرفه ای مرد
اثر یک دوره تمرینات هوازی بر آنزیم های LDH,CK و چربی های خون (TC,TG,HDL,LDL) و ارتباط آن با در صد چربی زیر پوستی در زنان
روانشناسي ورزش
ورزشهای دوره بارداری و بعد از زایمان
بررسي تعيين اثر سه روش بيش تمريني بر سيستم ايمني بدن مردان ماهر كاراته كار
تاثیر تمرینات هوازی منتخب بر حداکثر اکسیژن مصرفی ، شاخص توده بدن و لپتین سرم دانش آموزان چاق
بررسی تاثیر موسیقی زورخانه ای بر میزان عملکرد باستانی کاران در حرکت میل گرفتن
بررسی رابطه بین برخی ویژگیهای آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد