خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پروژه طراحی هتل ( اتوکد – تری دی مکس – رندر – psd – پوستر )

   تعدادبرگ: اتوکد – رندرهای تری دی+پوستر .   قیمت: 18000 تومان   حجم فایل: 28 kb  تعدادمشاهده  2


صنعت هتلداري نوين آغاز خود را به كشورهاي اروپايي بويژه سوييس مديون است. اين صنعت در ساختمانهايك وچك و محق كه براي گشودن آنها ازكليدهاي چوبين استفاده ميشد، شكل گرفت و در همين هتلهايك وچك انواع خدمات و سرويسها به مشتريان عرضه ميگرديد. دارندگان هتلها بيشتر طبقه ثروتمند و اشراف بودند.
اين مراكز هتل خوانده نميشدند و كلمه Hotel از حدود سالهاي 1760 ميلادي براي ناميدن اين مراكز بكار گرفته شد. اين واژه خود از كلمه هاستل (Hostel) مشتق شده است كه در همان سالها و در انگلستان براي ناميدن اين مراكز به كار ميرفت. در آمريكا مكانهاييكه به اين منظور اختصاص مييافت را با واژه Inn مشخص ميكردند (واژه Inn در زبان انگليسي به مفهوم كاروانسرا، مسافرخانه، ميهمانخانه و گاه به معني منزل به كار برده ميشود) و همراه با اين كلمه در مواردي مشابه از عبارت COFFEE HOUSE استفاده ميشد. 
 
 
 
با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت نقش برتر پارس, در راستای ارائه پلان مکان ها و فضا های مختلف در این مقاله از سری مقالات ارائه پروزه های کامل نمونه پلان هتل دیگری را ارائه یدهیم تا دوستان و عزیزانی که به پروژه کامل هتل نیازمندند به تهیه این پروژه اقدام نمایند و این طرح را در اختیار داشته باشند که برای مشاهده پلان های بیشتری از هتل ها بصورت کامل میتوانید به بخش نقشه ها >> نقشه هتل و موزه مراجعه نمایید تا طرح های بیشتری را ملاحظه فرمایید .
پروژه کامل هتل
 
هتل ها مهم ترین فضا های خدماتی هستند که به ارائه خدمات مختلف به مسافرین و مراجعه کنندگان بصورت موقت در کوتاه مدت و دراز مدت می پردازند و پتانسیل این مکان به گونه ای می باشد که باید تمامی نیاز های افراد مراجعه کننده را برطرف سازند که اولین این موارد این است که باید فضایی مناسب برای مراجعه کننده بوجود آید که این مورد مربوط به معماری و طراحی مکان میشود از این رو توجه به معماری و طراحی هتل یکی از الزامی ترین موارد می باشد که ما با ارائه نقشه های مختلف از هتل بصورت کامل نمونه های زیبایی از طرح هتل را برای شما عزیزان ارائه داده ایم و اکنون نیز طرح کامل یک هتل را با عنوان نقشه کامل هتل ارائه میدهیم .
 
این پروژه کامل دارای فایل اتوکد بصورت کامل می باشد که در آن تمامی شیت های ترسیمی وجود دارد و همچنین برای تهیه رندر های بیشتر از این پروژه فایل تری دی مکس نیز ارائه شده است و همچنین رندر های زیبایی از این پروژه و فایل psd و پوستری زیبا از این پروژه به همراه موارد ذکر شده ارائه میشود .
موارد موجود در این فایل
 
    فایل اتوکد بصورت کامل
    فایل تری دی مکس
    رندر های با کیفیت تری دی مکس
    فایل psd
    پوستر شیک و حرفه ای
 
پلان های ترسیمی
 
    تحلیل سایت
    سایت پلان
    پلان طبقات
    پلان مبلمان طبقات
    برش ها
    نما ها
    پلان تیپ طبقات
    پرسپکتیو از دید های مختلف
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه , طراحي , پلان هتل , طرح, معماري دانلود , اتوکد هتل ، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع هتل , نماي , نقشه هتل کانسبت , ايده, پروژه, دتايل هتل , جزييات detail. , نقشه هتل , اسکيس هتل , فاز 2 هتل , مدلينگ هتل .dwg , سه بعدي, تري دي هتل , تري دي مکس هتل ، پرسپکتيو هتل ,رندر هتل , پلان هت,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طرح معماری مجتمع اقامتی خوابگاهی دانشجویان بهمراه رندرهای تری دی
نقشه های اتوکد طراحی هتل با رویکرد پایدار بهمراه رندرهای تری دی
پروژه اتوکد طراحی هتل تفریحی توریستی گردشگری
دانلود پروژه طراحی هتل شامل نقشه های اتوکد – رویت – رندر – پوستر – شیت بندی – psd
دانلود پروژه طراحی ترمینال مسافربری( اتوکد – رندرهای تری دی )
پروژه کامل مجموعه اقامتی توریستی با رویکرد معماری سبز
دانلود پروژه طراحی و معماری هتل 5 ستاره
دانلود پروژه کامل معماری هتل 5 ستاره، پلان ها،رندر، word
دانلود پروژه کامل معماری هتل ۴ ستاره، پلان ها،رندر، word و ppt
پروژه کامل طراحی و معماری هتل 5 ستاره
مجموعه اقامتي , تفريحي,دانلود پروژه-معماری
اقامتی تفریحی ,فرهنگی,اداري,دانلود پروژه-معماری
پروژه کامل طراحی هتل سه ستاره برای طرح معماری
دانلود پروژه مرکز آبدرمانی ۱۰۰ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه هتل ۵ ستاره ساحلی + نقشه + رندر
دانلود پروژه هتل ۳۰۰ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه هتل ۱۵۵ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه هتل ۱۴۰ص پی دی اف+ نقشه +رندر
دانلود پروژه هتل ۱۳۵ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه هتل + نقشه + رندر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد