خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود گزارش کارآموزی حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا

   تعدادبرگ: 40 صفحه   قیمت: 3000 تومان   حجم فایل: 228 kb  تعدادمشاهده  1


 
 
مقدمه:
 
دانشجویان در پایان هر دوره تحصیلی احتیاج به گذراندن یک دوره کارآموزی جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار وهمچنین آموزش آموخته های تئوری خود دارند.کارآموزی در نحوه یادگیری تاثیر بسیاری دارد به طوریکه بسیاری از دانشجویان در دوره کارآموزی نکاتی را می آموزند که در طول دوره تحصیلی حتی با آن برخورد نکرده اند.
 
اگر دانشجو دوره کارآموزی خود را در مکانی مناسب و با امکانات فراوان بگذارند به طوریکه آن مکان طوری باشد که بتوان از تجربه های افراد متخصص و فنی در زمینه آن شغل استفاده بهینه را کرد خیلی سریعتر وبهتر درباره آینده کاری خود می تواند تصمیم بگیرد و همچنین مواردی را آموزش دیده وتجربه هایی کسب میکند که بعدا در زمینه شغلی که انتخاب می کند برای او مفید می باشد پس باید در زمینه انتخاب مکان کارآموزی و استفاده درست و بهینه از تجربه افراد متخصص در آن مکان دقت داشت.
 
 
 
ميزان رضايت دانشجو از اين دوره
 
اين دوره بسيار مفيد و براي دانشجوحاعز اهميت مي باشدوهدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه ، ايجاد و درك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روشها و كاربردهاي عملي و اجرايي ، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين ميزان كاربرد تئوري در عمل بوده است.
 
 
 
 
 
فصل اول
 
( آشنايي كلي با مكان كارآموزي )
 
مشخصات كلي با مكان  كارآموزي
 
سازمان بهزیستی کوی زهرا واقع درشیراز , کوی زهرا کنار ثبت احوال شیراز با تعداد کارکنان 200 نفر می باشد .
 
 
فصل دوم
 
  ( ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )
 
 
 
تشريح كلي از نحوة كار، وظايف و مسئوليت‌هاي كارآموزي در محل كارآموزي و ارائه ليستي از عناوين كارهاي انجام شده توسط دانشجو:
 
از جمله وظايف انجام شده در سازمان بهزیستی به شرح زير مي باشد.
 
1- آشنايي با فعالیت و خدمات های كه در سازمان انجام مي دهند .
 
2- آشنايي كلي با سيستم حسابداري و امور دفتری سازمان
 
 
 
 
فصل سوم
( آزمون آموخته‌ ها، نتايج و پيشنهادات )
 
 
 
بخش اول : تاریخچه سازمان بهزیستی کشور
 
سازمان بهزيستي از مهمترين نهادهاي حمايتي محسوب مي شود كه ازطريق بودجه عمومي به افراد معلول و محروم جامعه كمك مي نمايد. قبل از پيروزي انقلاباسلامي خدمات بهزيستي توسط سازمانهاي دولتي و غير دولتي متعددي صورت مي گرفت، پس ازپيروزي انقلاب توجه به بهزيستي جامع افزايش يافت و كليه سازمانهايي كه در اين بخشفعاليت مي كردند در وزارت بهداري و بهزيستي ادغام شدند اين سازمانها عبارت بودند ازسازمان رفاه خانواده، جمعيت بهزيستي و آموزش كودكان و نوجوانان جمعيت حمايت كودكانبي سرپرست سازمان ملي رفاه نابينايان و نوجوانان جمعيت حمايت كودكان بي سرپرستسازمان ملي رفاه نابينايان , انجمن حمايت كودكان , انجمن توانبخشي و... تا اينكهشهيد گرانقدر دكتر محمدعلي فياض بخش از ماههاي مطالعه و برنامه ريزيهاي دقيق به ايننتيجه رسيد كه براساس قانون اسلامي ايران رسيدگي و حمايت بيش از 4 مليون تن ازافراد معلول و محروم در آن زمان جامعه ايران , امر عادي نيست كه دولت بتنهايي و بهصورت پراكنده و بدون برنامه مدوّن و سازماندهي منسجم قادر به انجام آن باشدبنابراين سازمان بهزيسستي كشور با ادغام بيش از 14 مؤسسه حمايتي وتوانبخشي در سال1359 جهت تحقق مفاد اصول 31و29 قانون اساسي جمهوري اسلامي و به منظور تامين موجباتبرنامه ريزي و هماهنگي استانداردهاي خدماتي به همت ايشان و با تصويب شوراي انقلابدر مورخه 24/3/1359 تشكيل گرديد.اين سازمان در سال 1359 با تلاش‌هاي شهيد دكتر فياض‌بخش و تصويب شوراي انقلاب، تشكيل گرديد و افتخار خدمت به نيازمندان، خانواده هاي بي‌سرپرست، ايتام، توانخواهان، سالمندان، معلولين و ساير اقشار آسيب‌پذير كشور را دارد. قبل از تأسيس سازمان بهزيستي، انجمن‌ها و سازمان‌هاي مختلفي در حوزة رفاه و حمايت از معلولين، سالمندان و افراد بي‌سرپرست يا بدسرپرست، فعاليت مي‌نمودند امّا به دليل عدم هماهنگي در انجام امور و موازي‌بودن برخي فعاليت‌ها كه حتي در بعضي اوقات در تضاد با يكديگر بودند، در 24 خرداد 1359 اين سازمان تأسيس گرديد.
 
لايحه قانون راجع به تشكيل سازمان بهزيستي كشور
 
«در جهت تحقق مفاد اصول 21 و 22 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و به منظور تأمين موجبات برنامه‌ريزي، هماهنگي، نظارت و ارزشيابي و تهية هنجارها و استانداردهاي خدماتي و توسعه دامنه اجراي برنامه هاي بهزيستي در زمينه حمايت از خانواده هاي بي‌سرپرست و نيازمند و ارائه خدمات مختلف به كودكان و تدارك امكانات پيشگيري و توانبخشي حرفه اي و اجتماعي معلولين جسمي و رواني و تجديد تربيت منحرفين اجتماعي و حمايت و نگهداري از كودكان بي‌سرپرست و معلولين غيرقابل توانبخشي و سالمندان و آموزش نيروي انساني خدمات بهزيستي و توانبخشي و تأمين موجبات تشويق، جلب مشاركت و فعاليت‌هاي گروه هاي داوطلب و مؤسسات غيردولتي، سازمان بهزيستي كشور تشكيل مي‌شود.»پس از تصويب اين لايحه، وظايف سازمان‌هاي زير به همراه كليه كاركنان، به سازمان بهزيستي كشور منتقل گرديد.
 
1ـ سازمان ملي رفاه خانواده ايران
 
2ـ سازمان بهزيستي و آموزش كودكان و نوجوانان
 
3ـ انجمن ملّي حمايت از كودكان
 
4ـ جمعيت حمايت از اطفال بي‌سرپرست
 
5ـ انجمن حمايت از معلولين
 
6ـ سازمان ملّي رفاه ناشنوايان ايران
 
7ـ سازمان ملي بهزيستي ناشنوايان ايران
 
8ـ واحد حمايت از خانواده هاي بي‌سرپرست سازمان شاهنشاهي خدمات اجتماعي سابق
 
9ـ سازمان ملّي رفاه نابينايان
 
10ـ كلّيه خانه هاي فرهنگ روستايي كه قبلا تحت نظر وزارت كشاورزي، اداره مي‌شد
 
 
 
11ـ واحدهاي تربيتي شهرداري‌هاي سراسر كشوردر ابتدا كميته امداد امام خميني (ره) و بنياد شهيد انقلاب اسلامي نيز در سازمان بهزيستي كشور ادغام گرديدند امّا بعدها با تصويب مجلس شوراي اسلامي از سازمان بهزيستي جدا شدند.


کلمات کلیدی مرتبط:
گزارش کاراموزی حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا , حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا , دانلود گزارش کارورزی , دانلود گزارش کارآموزی , گزارش کارورزی حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا , گزارش کارآموزی حسابداری سازمان بهزیستی کوی زهرا , ,مقدمه: , ,دانشجویان در پایان هر دوره تحصیلی احتیاج به گذراندن یک دور,
مقالات مرتبط در این دسته
گزارش كار شيمي عمومي يك - سينتيك (اندازه گيري سرعت واكنش هاي شيميايي و تعيين اثر غلظت بر آنها)
کاراموزی آشنایی با بخشداری
گزارش کارآموزی در محل احداث پارک ناز
گزارش کارآموزی كارخانه آرد زاودی بندرتركمن
گزارش كارآموزی شرکت سرماآفرین
گزارش كارآموزی پالایشگاه شركت نفت شیراز
دانلود گزارش کار آموزی
گـزارش کـارآموزی مجتمع پتروشیمی شیراز - واحد اوره منطقه 2
کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین
گزارش کاراموزی شركت تولیدی لوازم تزئینی خودرو
گزارش کاراموزی كنسرو سازی
گزارش کاراموزی اداره برق قسمت خدمات مشتركین شهرستان ابهر
کارآ وزی زراعت و اصلاح نباتات -مرکز تحقیقات توتون تیرتاش
گزارش کارآموزی شركت تولید و بسته بندی گوشت زیاران
گزارش کاراموزی شركت چینی نور
گزارش کاراموزی تعمیر دستگاه صوتی و تصویری
گزارش كارآموزي در شركت نساجي و فرش نگين قطب راوند
دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش
طرح توجیهی پرورش گل و گیاهان زینتی
گزارش کاراموزی آموزش فتوشاپ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد