خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: كارآموزي در : كارخانه سايش سازي حرفه وفن (صنايع بسته بندي )

   تعدادبرگ: 34   قیمت: 3000 تومان   حجم فایل: 21 kb  تعدادمشاهده  1


فهرست
مقدمه:
فصل اول
1-تاريخچه بسته بندي در جهان 
2-تاريخچه  بسته بندي در ايران 
فصل دوم :
انواع ماشينهاي بسته بندي
فصل سوم:
1-قسمت ثابت دستگاه
2-قسمت متحرك دستگاه
3-قسمت ايمني دستگاه 
4-قطعات جانبي 
5-مونتاژ نهايي
6-سيستم برق دستگاه 
7-اشكالات فني دستگاه
فصل چهارم :
سپاسگزاري
گزارش هفتگي  
 
بنام خدا
سپاسگذاري 
با عرض سلام وتشكر از جناب آقاي مهندس ياوري و سپاس از زحمات بي دريغ شما كه هميشه حامي وپشتيبان بنده بوديد.
اينجا نب سيد محسن محمدي با سعي و تلاش خود هميشه سعي كرده ام كه باعث سر بلندي خود و دانشگاه خويش در اين شركت شوم و در طول دوره كار آموزي خويش در اين شركت ساخت قطعه اي را (روغن چكان) شروع كردم كه الحمد الله مورد توجه مديران آن شركت قرار گرفته است. و با تلاش خويش توانسته ام درآن شركت استخدام شوم.
در اينجا جاي دارد از آقايان جناب مهندس شفيق، جناب مهندس داودي و جناب مهندس خانپور تشكرات لازم را داشته باشم كه در طول مدت كار آموزي من در اين شركت هميشه پشيبان بنده بوده اند.
                                                                        باتشكر
                                                                  سيد محسن محمدي
 
مقدمه:
كارخانه سايش سازي حرفه وفن در صنايع بسته بندي فعاليت دارد كه داراي حجم كاري سنگين مي باشد و در سال 1354 با قطعه سازي و ساخت قطعات چاپ و بسته بندي شروع به كار كرد تا سال 1358 به علت اينكه كليه صنعت از كشورهاي اروپائي تغذيه مي شد اين ماشين سازي رشد چنداني نداشت بلكه فقط مي توانست خود را سر پا نگه دارد. بعد از انقلاب اسلامي يكي از اركان انقلاب،انقلاب صنعتي بود و اين كارخانه توليدي مفتخر است كه كارهاي را انجام داده كه در كشور براي اولين بار انجام مي شود و باعث شد كه در طول جنگ از خروج ارز جلوگيري نمايد.
هدف من از انتخاب موضوع ساخت ماشين دايكات (ماشين تيغ زني)در زمان كنوني علت حركت اقتصادي و خارج شدن و يك قطبي بودن صادرات نفت به صورت غير نفتي مي باشد.
ساخت اين دستگاه خوشبختانه تحولي را در صنايع بسته بندي به وجود آورده است. چنانچه چند دهه قبل نبود اين در ايران به وضوح مشخص بود كه حتي تعداد اين ماشين به تعداد انگشتان يك دست نمي بود و به قيمت هاي بسيار گزاف خريد و فروش مي شد و توليد اين ماشين در ايران در مرحله اول كنترل قيمت حتي از سوي بيگانگان ايجاد كرد و در مرحله دوم از وارد كردن اين ماشين جلوگيري كرد و در مرحله سوم با توليد انبوه نياز مصرف كنندگان را بر طرف نمود.
ماشين توليد شده دايكات در ايران تا كنون جايگاه خود را بسيار خوب پيدا كرده است در تحقيقاتي كه به عمل آمده نشان داده است كه در كارگاهايي كه از ماشين استفاده مي كردند بسيار راضي بوده اند حتي در كارگاهها شنيده مي شد كه از نوع خارجي هم بهتر است. جهت تحقيق به چند كارخانه اي كه رفته بودم براي عمكرد اين ماشين در آنجا مي ديدم كه بودن اين ماشين در صنايع بسته بندي چقدر مهم والزامي است،زيرا بريدن جعبه هايي با فرمهاي خاص به غير از اين ماشين امكان پذير نيست وبه زيبايي هر فرم رابا اين ماشن مي توان به دقت بالا تيغ زد.
كاربرد بيشتر اين دستگاه براي جعبه هايي مي باشد كه مي بايست لمينت شوند. در اين كارخانه دستگاه ديگري بنام بيندر(جلد كن اتوماتيك)ساخته مي شود كه كاربرد آن براي صحافي كتاب مي باشد كه حتي دانشگاههاي مختلف از جمله دانشگاه الزهرا و دانشگاه تهران اين دستگاه را خريداري  كرده اند.
در جهان كنوني در صنعت ،صادرات بسته بندي حرف اول را مي زند كه در چند سال قبل صنايع بسته بندي بسيار ضعيف عمل كرده است. خوشبختانه در چند سال اخير به اين صنعت توجه بيشتري شده است و اين كارخانه يكي از پيشگامان اين صنعت مي باشد كه ساخت اين ماشين مورد بحث


کلمات کلیدی مرتبط:
فهرست ,مقدمه: ,فصل اول ,1-تاريخچه بسته بندي در جهان ,2-تاريخچه بسته بندي در ايران ,فصل دوم : ,انواع ماشينهاي بسته بندي ,فصل سوم: ,1-قسمت ثابت دستگاه ,2-قسمت متحرك دستگاه ,3-قسمت ايمني دستگاه ,4-قطعات جانبي ,5-مونتاژ نهايي ,6-سيستم برق دستگاه ,7-اشكالات فني دستگاه ,فصل چهارم : ,سپاسگزاري ,گزارش,
مقالات مرتبط در این دسته
گزارش کارآموزی در محل احداث پارک ناز
گزارش کارآموزی كارخانه آرد زاودی بندرتركمن
گزارش کار کارآموزی : دفتر کرج شعبه 13 دادگاه عمومی
گزارش كارآموزی پالایشگاه شركت نفت شیراز
گـزارش کـارآموزی مجتمع پتروشیمی شیراز - واحد اوره منطقه 2
کارآموزی شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو قزوین
گزارش کاراموزی شركت تولیدی لوازم تزئینی خودرو
گزارش کاراموزی كنسرو سازی
گزارش کاراموزی اداره برق قسمت خدمات مشتركین شهرستان ابهر
گزارش کارآموزی شركت تولید و بسته بندی گوشت زیاران
گزارش کاراموزی شركت چینی نور
گزارش کاراموزی تعمیر دستگاه صوتی و تصویری
گزارش كارآموزي در شركت نساجي و فرش نگين قطب راوند
دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش
گزارش كارورزی در روابط عمومی شهرداری
دانلود پروژه کارآموزی داروسازی
گزارش کارآموزی تاسیسات نیروگاه سیکل ترکیبی
گزارش كارآموزي اداره كل امور فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور
كارآموزي در كارخانه كاشي كاوه
گزارش كار كارگاه صافكاري (رعايت ايمني و ... در محيط كار)

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد