خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: كارآموزي در شركت فني مهندسي آرمان الكترونيك

   تعدادبرگ: 66   قیمت: 3500 تومان   حجم فایل: 36 kb  تعدادمشاهده  0


فهرست مطالب
عنوان                                        صفحه
مقدمه                                        1
صفحه كليد                                    6
حافظه RAM                                    8
هارد ديسك                                    13
اتصال كابل                                    17
روش RLL                                    27
كنترلر SCSI                                    36
كارت گرافيك                                39
مد گرافيك                                    46
از VGA تا VAC                                50
نكاتي براي نصب يك كارت نمونه                        52
مدارات رنگ در تلوزيون رنگي                        55
ديكودر پال در تلوزيون شهاب 21 اينچ                    59
ديكودر NTSCN در تلوزيون رنيگ شهاب 21 اينچ            62
مقدمه 
تاريخچه سازمان :
اين شركت واقع در رفسنجان چهار راه شهدا روبروي آموزش و پرورش است .
شركت فني و مهندسي آرمان الكتريك در سال 1379 رسماً به ثبت رسيد و فعاليتهاي خود را آغاز نمود بيشتر كارهاي اين شركت پيمانكاري برق بود كه اكثر كارهاي الكترونيكي از قثبيل نصب تابلوهاي الكترونيكي و بردهاي سيستمهاي هوشمند در شركت مس سرچشمه رفسنجان را اين شركت انجامداده است و در كار خد نيز بسيار موفق عمل كرده است .
اين واحد صنعتي فني الكترونيك و نصب سيستمهاي كامپيوتر را نيز انجام 
مي دهد و همچنين طراح و سازنده كليه تجهيزات ترافيكي از قبيل چراغهاي راهنمايي چشمك زن و ساعتهاي ديجيتال و تابلوهاي الكترونيكي نيز هست .
مهندس ناظر و طراح در اين شركت آقاي مهندس محمدعلي پرهيزگار مي باشد كه كارهاي فني و تخصصي به عهده ايشان است و رياست شركت را آقاي عليرضا پرهيزگار بر عهده دارد .
اين شركت داراي چند گرو كاري كه شامل گروه نصب و راه اندازي و گروه تداركات و گروه فني و تخصصي مي باشد .
اين واحد واقع در يك ساختمان دو طبقه است كه طبقه اول آن دفتر شركت و بخشي از آن قسمت فروش تجهيزات و سيستمهاي كامپيوتري مي باشد و طبقه دوم آن كارگاه فني مي باشد كه در آن بردها و تجهيزات لازم براي سيستمها درآنجا ساخته مي شود .
در اين كارگاه سه خانم و دو آقا كار ميكنند كه كارهاي ظريف از جمله لحيم كاري را خانمها بر عهده دارند و كارهاي ديگر را آقايان انجام مي دهند .
نمودار سازماني تشكيلات واحد صنعتي 
مدير شركت آقاي عليرضا پرهيزگار مي باشد و معاون وي آقاي محمدعلي پرهيزگار است و كاركنان آن شامل دو كارفرما و ده پرسنل كاري تين شركت هستند همچنين كارهاي بازاريابي و اداري شركت بر عهده آقاي حسين پرهزگار مي باشد .
اين شركت شامل يك ساختمان دو طبقه و يك كارگاه مي باشد كه كارگاه آن واقع در بلوار شهدا مي باشد .
در كارگاه كاهايي از قبيل جوشكاري طراحي سازه هاي آهني و ساخت قطعات و ادوات لازم براي نصب مي باشد كهتجهيزات اين كارگاه اشمل يك جرثقيل و موتور جوش لوازم برشكاري و تراشكاري انواع كليد و پريز و كابل و غيره ميباشد .
نوع محصولات توليدي و خدماتي 
اكقر كارهاي اين شركت خدماتي است و از جمله محصولفات توليدي اين واحد مي توان به ساخت و توليد سرعت گير و نصب آن در تقاطع شهر اشاره كرد .
و از خدمات آن نصب سيستمهاي كاكمپيوتري و توليد و نصب انواع تابلوهاي الكترونيكي و همچنين چراغهاي چشمك زن مي باشد البته اين شركت سيستمهاي حفاظتي از قبيل دزدگير را نيز طراحي و اجرا مي كند .
اينجانب از اول خردادماه سال جاري وارد اين شركت براي كراآموزي شدم و كارهايي از قبيل 1- لحيم كاري بر روي تابلوهاي الكترونيكي 2- نصب سيستم  3- عيب يابي بردها را انجام مي دادم .
ابتدا طرح مدار روي فيبر مدار چاپ مي شود و براي نصب قطعات عناصر مدارهاي آماده و به ما مي دادند و ما عناصر و قطعات (ترانزيستور ها  ، LED ، مقاومت ها …) را روي برد قرار مي داديم و لحيم كاري روي انها انجام مي داديم سپس آنها را تست مي كرديم .
براي تست بردها از يك اهمتر ديجيتالي استفاده مي كريدم و با آن عيب يابي مي كرديم و عيب مدار را بر طرف مي كرديم. 
پس از اينكه از عملكرد مدار مطمئن مي شديم آن را روي سيستم يا تابلو نصب مي نموديم و آن را راه اندازي مي كرديم .
در مورادي هم طراحهايي براي ساخت و يا اصلاح به آقاي مهندس پرهيزگار دادم كه مورد توجه ايشان قرار گرفت و آنها را جرا كرديم و خيلي خوب عمل كردند براي مثال يك طرح براي برد تابلوي فرمان دهنده چراغ چشمك زن راهنمايي ارائه دادم كه موفق بود.
خدمات كامپيوتر 
اين خدمات شامل بستن كيسهاي كامپيوتر و نصب مادربرد و يگر قسمتهاي كامپيوتر بر روي كيس بود و همچنين راه اندازي سيستم كامپيوتر و ريختن برنامه روي آن بود .
همانطور كه در قبل گفته شد سيستمهاي كامپيوتر را نيز نصب مي كرد و قسمتهاي سخت افزار را روي كيس سوار مي كردم قسمتهاي مثل CD ROM و هرد ديسك كامپيوتر ، مودم ، كارت گرافيك و غيره .
بخشي از طبقه اول فروشگاه لوازم كامپيوتر و لوزام و قطعات الكترونيكي بود كه انواع IC ها و ترانزيستورها ، ديودها و اهمتر ديجيتال و غيره براي فروش عرضه مي شد .
نصب دزدگير و سيستمهاي حفاظتي
كارديگر شركت نص انواع دزدگير اتومبيل و خانه و همچنين سيستمهاي حفاظتي است . سيستماي حفاظتي شامل دوربين هاي مدار بسته و سنسورهاي حرارتي و حساس به نور و يا صدا بودند كه پس از گرفتن سفارش از مشتريان اين وسايل را از تهران دريافت  مي كرديم و در خانه و يا بانكها و مغازه ها نصب مي كرديم.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
فهرست مطالب ,عنوان صفحه ,مقدمه 1 ,صفحه كليد 6 ,حافظه RAM 8 ,هارد ديسك 13 ,اتصال كابل 17 ,روش RLL 27 ,كنترلر SCSI 36 ,كارت گرافيك 39 ,مد گرافيك 46 ,از VGA تا VAC 50 ,نكاتي براي نصب يك كارت نمونه 52 ,مدارات رن,
مقالات مرتبط در این دسته
كارآموزي در شركت پولاد دژ هفشجان
كارآموزي در نيروگاه شهيد سليمي نكا
كارآموزي در شركت مهندسي ساتراپ صنعت
كارآموزي در شركت الكتروتكنيك رازي
كار اموزي در شركت تكنيك كاران
كارآموزي در نمايندگي مجاز سايپا
كارآموزي در كارگاه ريخته گري نقش جهان
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو 3
كارآموزي در مجتمع فولاد اهواز
كارآموزي در صنايع كاشي خزر
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو2
كارآموزي در: شركت سايوان (فرايند جوشكاري)
كارآموزي در كـاسپيـن پـلاست
كارآموزي در تعميرگاه پارت پرايد
كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو
بررسي مقدماتي كارگاه باس داكت
گزارش كارآموزي مهندسي پزشكي+عنوان گزارش: كارآموزي مهندسي پزشكي محل كارآموزي: بيمارستان طالقاني
گزارش كارآموزي – بررسي و معرفي كارخانه آبسال و بخشهاي مختلف آن
گزارش کارآموزی حسابداری - مرکز مخابرات استان فارس
کارآموزی کارخانه عطر بیک ( کارآموزی حسابداری )

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد