خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: گزارش كارآموزي در : تعميرگاه پيمان تكنيك (تعمير خودرو)

   تعدادبرگ: 30   قیمت: 2000 تومان   حجم فایل: 14 kb  تعدادمشاهده  1


نصب و تنظيم ميل بادامك جديد
اين دستورات يك راهنمايي اساسي براي نصب ميل بادامك را براي شما مهيا مي سازد و بايد توسط يك تست دقيق كامل شود . اغلب            خرابي هاي ميل بادامك نو بيشتر به نصب نادرست مربوط مي شود تا به نقايص موجود در ميل بادامك يا ليفترها :
قبل از شروع كردن :
به راهنماي دستي تعمير موتور جهت آگاهي بيشتر از ويژگي ها و جزئيات موتور خودتان مراجعه كنيد سوراخهاي ليفتر را براي دندة                تخم مرغي شكل زيادي چك كنيد . اگر سوراخها پوسيده شده اند قالب نياز به تعمير يا تعويض خواهد داشت.
پوش رودهاي خود را از نظر پوسيدگي و راستي چك كنيد.
بازوهاي روكر را از نظر ترك خوردگي يا پوسيدگي چك كنيد اگر شما مي خواهيد يك ميل بادمك كه داراي درجة بلندي بيشتري نسبت به قبلي است را نصب كنيد ، نوكهاي بازوهاي روكر را با دقت بيشتري از نظر پوسيدگي چك كنيد . پوسيدگي نامنظم روكر موجب سرعت در پوسيدگي مي شود و به سوپاپ اجازة عملكرد مناسب را نمي دهد.
فنرهاي سوپاپ ار از نظر فشار صحيح چك كنيد . اگر فنر سوپاپ زير فشارseat #75 باشد بيشتر از 10% زير ميانگين باشد تمام دستگاه را تعويض كنيد در اينجا يك راهنما جهت فشارهاي فنري مناسب براي عمكرد جادهاي ميل بادمك موجود مي باشد.
با سوپاپ باز هرگز از فشار pound 375 بالاتر نرود.
اگر شما د حال تعويض يك ميل بادامك خراب هستيد ، قبل از نصب ميل بادامك جديد اول دليل خرابي قبلي را مشخص كنيد ممكن است علتي براي خرابي وجود داشته باشد كه ميل بادامك جديد را نيز خراب كند .
بعد از اينكه ميل بادمك كهنه را بيرون آورديد موتور را تميز كنيد تمامي ناخالصي ها و روغن هاي كثيف را برطرف كنيد حتي كمترين ناخالصي موجود ميل بادمك مي تواند ميل بادامك جديد را نيز خراب كند.
نصب ميل بادامك:
قبل از نصب ميل بادامك جديد ، به دقت پره هاي ميل بادامك ،      حفره هاي روغن ، سطوح ژورنال ياتاقان را كه ممكن است در حمل و نقل آسيب ديده باشد چك كنيد . از يك حلال ملايم جهت رفع هر گونه تراشة فلزي استفاده كنيد . از هيچگونه عامل تميز كنندة ساينده استفاده نكنيد . ميل بادامك را توسط يك حوله نرم يا هواي فشرده خشك كنيد.
چرخ زنجير خور ميل بادامك (يا 3 تا4 عدد پيچ بلند) را به عنوان يك دسته هنگام نصب ميل بادامك جديد وصل كنيد . ميل بادامك را با روغن مخصوص آماده شده روغن كاري كنيد به آرامي ميل بادامك را با حركتي چرخي درون قالب موتور وارد كنيد مواضب باشيد كه به ياتاقانهاي ميل بادامك آسيبي نرسانيد .(تذكر : اگر طرف ژورنال ميل بادامك بر روي لبه ياتاقان ميل بادامك كشيده شود ، ياتاقانهاي ميل بادامك به سادگي آسيب نمي بيند). هنگامي كه ميل بادامك در جايش قرار گرفت از چرخيدن آن بطور آزاد اطمينان حاصل نماييد.
ليفترهاي متغير rhoad تنها نوعي فيلتري هستند كه قبل از نصب نياز به پر شدن توسط روغن دارند براي پر كردن لفترهاي rhoad توسط روغن ،هر ليفتر را به صورت كامل درون يك ظرف روغن فرو ببريد و پلونگر داخلي را همراه با يك پوش رود فشار دهيد تا به ته برخورد كند . براي چند ثانيه آن را نگه داريد و سپس به آهستگي آنرا رها نماييد ابتكار را تا زماني كه ليفتر پر از روغن شده ادامه دهيد . فرو بردن ليفتر در روغن به تنهايي نمي تواند باعث پر شدن آن شود انواع ديگر ليفترهاي هيدروليك را قبلاً با روغن پر نكنيد ليفترها را با روغن مخصوص آغشته كنيد ، مخصوصاً قسمتهاي ته را ، و آنها را درون سوراخها قرار دهيد    ميل بادامك را بچرخانيد تا از حركت آزادانه ليفتر به سمت بالا و پايين اطمينان حاصل نماييد.
دستگاه تايمينگ را نصب كنيد رشته سوپاپ را براي سيلندر1# نصب نماييد آنرا تنظيم كنيد و از كاركرد آن در هنگام بالاترين درجه بلند كردن اطمينان حاصل كنيد :
سوپاپ را به وضوح پيستون چك كنيد : شما بايد 90% براي ورودي و 100% براي خروجي حداقل داشته ياشيد بايد سوپاپ به تصفيه قالب نيز چك شود اگر بزرگتر از سوپاپهاي زمينه استفاده شده است.
نگاه دارند فنر سوپاپ را به هادي سوپاپ يا سيل سوپاپ براي تصفيه چك كنيد شما بايد حداقل 60% داشته باشيد البته 120% ترجيح داده        مي شود.
اگر هر كدام از اين تصفيه ها مشكلي داشت آنرا رفع كنيد .
احتمال هنوز كافي نيست.
تنظيم كردن ميل بادامك :
يك چرخ درجه را براي ميل لنگ و يك عقربه بر روي قالب آن نصب كنيد بوش رود و بازوي روكر را از سيلندر 1# بيرون بياوريد براي رسيدن به مركز مرگ بالا ، موتور را بچرخانيد تا پيستون با نقطه  tdc تماس پيدا كند چرخ درجه را در عقربه تنظيم كنيد اكنون موتور را در قلاف جهت بچرخانيد تا پيستون متوقف شود يك مارك ديگر بر روي چرخ در عقربه ثبت كنيد اگر چرخ درجه بصورت صحيح جايگزين شده باشد ، يك شماره مساوي درجه بر روي دو طرف tdc  انواع ديگر ليفترهاي هيدروليك را قبلاً با روغن پر نكنيد ليفترها را باروغن مخصوص آغشته كنيد مخصوصاً قسمتهاي ته را ، و آنها را درون سوراخها قرار دهيد ميل بادامك رابچرخانيد تا از حركت آزادانه ليفتر به سمت بالا و پايين اطمينان حاصل نمايند.
دستگاه تايمينگ را نصب كنيد رشته سوپاپ را براي سيلندر 1# نصب نماييد آنرا تنظيم كنيد و از كاركرد آن در هنگام بالاترين درجه بلند كردن اطمينان حاصل كنيد سوپاپ را به وضوح پيستون چك كنيد شما بايد 90% براي ورودي و 100% براي خروجي حداقل داشته باشيد .
بايد سوپاپ به تصفيه قالب نيز چك شود اگر از سوپاپهاي ذخيره استفاده شده است نگاه دارنده فنر سوپاپ را به هادي سوپاپ يا ميل سوپاپ براي تصفيه چك كنيد :
شما بايد 60% حداقل داشته باشيد البته 120% توجيح داده مي شود.
اگر هر كدام از اين تصفيه ها مشكلي داشت آنرا رفع كنيد .
احتمالاً هنوز كافي نيست.
 تنظيم كردن ميل بادامك :
يك چرخ درجه را بر روي ميل لنگ و يك عقربه بر روي قالب آن نصب كنيد بوش رود و بازوي روكر را از سيلندر 1# بيرون بياوريد براي رسيدن به مركز مرگ بالا ، موتور را بچرخانيد تا پيستون با نقطه tdc  تماس پيدا كند چرخ درجه را در عقربه تنظيم كنيد اكنون موتور را در خلاف جهت بچرخانيد تا پيستون متوقف شود يك مارك ديگر بر روي چرخ درجه عقربه ثبت كنيد اگر چرخ درجه بورت پيچ جايگزين شده با يك شماره مساوي درجه بر روي دو شرف tdc بر روي چرخ درجه بوجود مي آيد 
اگر يك شماره نا برابر از درجه ها وجود داشته باشد بايد چرخ درجه دوباره جايگزين شود 
براي مثال اگر شما درجه 24 را بر روي يك طرف و درجه حركت دار تا آن ناميزاني برطرف شود هنگامي كه چرخ درجه در جاي خود قرار گرفت علامتهايي كه ثبت كرده ايد و نقطه tdc  را رفع كنيد يك شاخص بايد همراه ليفتر تا حد ممكن بايد نزديك هم قرار گيرند.
حداقل موتور را دو دور بچرخانيد از اينكه شاخص صفحه ساعت به راحتي كار مي كند و ليفتر در سوراخ گير نكرده اطمينان حاصل نمائيد.
موتور را در جهت خلاف حركت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا اينكه بالاترين درجه بلند شدن بدست آيد شاخص صفحه ساعت را صفر كنيد و چرخش را تا زماني كه 50% بدست آيد ادامه دهيد.
چرخ درجه را در اين نقطه علامت بزنيد موتور را به خلاف جهت       عقربه هاي ساعت دوباره بچرخانيد تا دوباره بالاترين درجه بلند شدن بدست آيد.
حركت به خلاف جهت حركت ساعت را ادامه دهيد.
تا 70% نشان داده شود اكنون موتور را در جهت حركت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا 50% را بر روي شاخص صفحه نشان داده شود دوباره چرخ درجه را نصب نمائيد.
قسمت بين دو درجه نصب شده مركز پره دروني است يك مثال از اين مي تواند 180 درجه بر روي يك طرف جرخ درجه و 36 بر روي طرف ديگر باشد با جمع كردن اين دو به 216 درجه مي رسيد اين عدد بر دو تقسيم مي شود و مركز پره مي باشد اگر جداسازي مركز پره 108 درجه در ميل بادامك باشد ، ميل بادامك در جايي درست قرار گرفته است . اگر شمارة كوچكتر از جداسازي مركز پرة ميل لنگ باشد ، مانند 106 درجه ، ميل بادامك پيشرفته است اگر مركز پره بالاتر بيايد ، مانند 110 درجه ، ميل بادامك درست جا نيافتاده است ، اگر شما از جداسازي مركز مطمئن نيستيد ، اين كار را براي پره خروجي تكرار كنيد با استفاده از بوشنيگ درجه كليدهاي تعويض يا دنده ميل لنگ چند جايگاه مي توانيد 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نصب و تنظيم ميل بادامك جديد ,اين دستورات يك راهنمايي اساسي براي نصب ميل بادامك را براي شما مهيا مي سازد و بايد توسط يك تست دقيق كامل شود . اغلب خرابي هاي ميل بادامك نو بيشتر به نصب نادرست مربوط مي شود تا به نقايص موجود در ميل بادامك يا ليفترها : ,قبل از شروع كردن : ,به راهنماي دستي تعمير ,
مقالات مرتبط در این دسته
كارآموزي در تعميرگاه پيمان تكنيك

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد