خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری ساختمان گروه صنعتی بهشهر بهمراه نقشه های اتوکد

   تعدادبرگ: 58 اسلاید بهمراه نقشه های اتوکد و تصاویر .   قیمت: 14000 تومان   حجم فایل: 5747 kb  تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری ساختمان گروه صنعتی بهشهر بهمراه نقشه های اتوکد
ساختمان گروه صنعتی بهشهر
مشخصات کلی ساختمان مرکزی گروه صنعتی بهشهر
موقعیت بنا
تصویر سه بعدی
برش عمودی شمالی -جنوبی
سازماندهی فضاها
برش افقی همکف
برش افقی طبقه اول
برش افقی طبقه سوم
حیاط میانی
نمای بیرونی
تصویر تحلیلی
شاخص های عمومی بنا
بررسی کاربری اراضی اطراف بنا
موقعیت بنا در مقیاس شهری
بررسی شبکه ارتباطی سواره و پیاده و تاثیرات متقابل
موقعیت بنا در سایت
طرح معماری بنا
توصیف کالبدی بنا
سامان دهی فضاهای عناصر بنا
بررسی برنامه فضایی عناصر بنا
بررسی کیفی فضاها
پلان طبقه همکف
پلان طبقه اول
پلان طبقه دوم
پلان طبقه سوم
عناصرو تکنیک های شاخص بنا
سبک و روحیه حاکم بر بنا
نوع و نحوه بکارگیری مصالح غالب در بنا
تحلیل و ارزیابی نماهای بنا
 
بخشی از مطلب
بسترطرح به ابعاد ۶۸*۶۶ متر و مساحت آن ۴۵۰۰ متر مربع می باشد که از شرق به خیابان قرنی و از جنوب به کوچه احمدی مشرف است . این ساختمان به مساحت تقریبی ۲۰۰۰۰ متر دارای ۵ طبقه بنا روی زمین و دو طبقه در زیر زمین است. اضلاع مجاور خیابان در طبقه همکف کاربری تجاری دارند و کلا مجزا از ساختمان اداری فعالیت می کنند. بخشهای شمالی و غربی همکف جزئی از ساختمان اداری هستند و از فضای باز اصلی مجموعه قابل دسترسی هستند. طبقه همکف بنا شامل دو فضای ورودی سالن اجتماعات و فضاهای جانبی بخش اداری می شود و در طبقه زیر زمین پارکینگها و فضاهای تاسیساتی قرار می گیرند.
 
انتظام کلی :
 
طراح در مرکز این مکعب حیاطی با قاعده مربع شکل ایجاد کرده است که ساختمان پنجره های خود را به آن می گشاید و بنایی درونگرا بوجود می آید که مشابه الگوهای سنتی است.ساختمان دو رو دارد و در عین این که به حیاط مرکزی نظر دارد به خیابانهای اطراف هم پشت نمی کند و با آنها همخوانی دارد.حیاط در طبقه همکف نسبت به طبقات فوقانی جمع تر شده و سطح وسیع تراس مانندی بر روی کف طبقه اول بوجود می آورد.طبقات بنا همچنان که بالا می روند عقب می نشینند وسطحشان کمتر می شود و نورگیری و منظره بهتری می یابند.
 
سازماندهی فضاها در طبقات :
 
اگرچه طرح ساختمان در طبقات یکسان نیست اما ایده طراحی در چهار طبقه فوقانی بنا متشابه است و تفاوت طبقات در ضخامت آنهاست.
نحوه دسترسی به فضا در هر طبقه بواسطه راهروی حلقه ای شکلی است که در دونقطه متصل به راه پله و آسانسور است و در هر طبقه در ۱۲ نقطه با عریض کردن راهرو فضاهای مکثی ایجاد شده است.
 
حیاط میانی :
 
ساختمان با ایجاد حیاط میانی در دل خود “عالمی مستقل” ایجاد کرده است. عالمی که حساب خود را از شهر جدا کرده است.
ساختمان با گشودن پنجره های بسیار خود به این مرکز عزت می بخشد و آن را به اتفاقی مهم تبدیل می کند. ساختمان طبقه به طبقه نسبت به حیاط عقب می نشیند و با این ترفند حیاط را به سوی آسمان می گشاید و فضایی دلباز پدید می آورد.
 
نمای بیرونی :نمونه پلان ساختمان گروه صنعتی بهشهر_2
 
نمای بیرونی بنا نمایی است متقارن که در چهار سو با اندکی تفاوت تکرار شده است.
ساختمان واجد حجم گسترده ای است. برای آنکه این حجم ثقیل وسنگین جلوه نکند طراح نمای ساختمان رابه قطعات کوچکتر تقسیم کرده است مثلا میانه های حجم را شکافته است و در گوشه ها و محل اتصال نماهای عمود بر هم اتصال منفی بوجود آورده است.بعلاوه طبقه همکف را با ایجاد رواقی عقب نشانده و از نمای ساختمان جدا کرده است و از سوی دیگر طبقه فوقانی را به صورت طره به سمت اطراف پیش آورده و متمایز کرده است.
 
 
 
۱ـ ساختمان گروه صنعتی بهشهر به شکل حلقه ای منتظم است که از یک سو به حیاط میانی و از سوی دیگر به خیابان های اطراف نظر می کند.
 
۲ـ طبقات ساختمان نسبت به حیاط مرکزی پله پله عقب نشسته اند. اما در جداره بیرونی طبقه فوقانی نسبت به باقی نما جلو نشسته است.
 
۳ـ طرح طبقات طرح كاملاً متقارن است. هال ورودي طبقات به همراه سرويس هاي بهداشتي از يك سو و فرونشستگي ورودي از سوي ديگر بر محورهاي تقارن واقعند . فضاهاي كار به دو لايه داخلي و خارجي كه توسط راهرو و فضاهاي مكث پديد آمده تقسيم مي شوند.
 
۴ـ طراح با قرار دادن سرويس هاي بهداشتي و مسدود كردن نگاه برج هاي مياني به سوي حياط ، نازل ترين فضاهاي مجموعه را در پر اهميت ترين نقاط آن نشانده است.
۵ـ نماهاي بيروني واجد انتظامي كلاسيك و سه بخش “پايه”،“بدنه”و“خاتمه” است.و.....
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی معماری , ساختمان گروه صنعتی بهشهر , بهمراه نقشه های اتوکد ,ساختمان گروه صنعتی بهشهر ,مشخصات کلی ,ساختمان مرکزی ,گروه صنعتی بهشهر ,موقعیت بنا ,تصویر سه بعدی ,برش عمودی شمالی -جنوبی ,سازماندهی فضاها ,برش افقی همکف ,برش افقی طبقه اول ,برش افقی طبقه سوم ,حیاط میانی ,نمای بیرونی ,تصوی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مدرسه عالی مدیریت دانشگاه امام صادق
پاورپوینت بررسی سینما رادیو سیتی تهران بهمراه پلانها و تصاویر
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مدرسه ایرانشهر یزد بهمراه نقشه های اتوکد
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان کانون توحید بهمراه نقشه های اتوکد
پاورپوینت بررسی نگاهی ویژه به معماری آرامگاه حکیم عمر خیام نیشابوری
پاورپوینت بررسی بانک مسکن کرمان اثر داراب دیبا
پاورپوینت بررسی معماری دبیرستان شاه رضا مشهد و هنرستان راه آهن تهران
دانلود ,مجموعه ورزشی رفسنجان-پاورپوینت
پاورپوینت مدرسه ایرانشهر یزد
دانلود پاورپوینت ساختمان گروه صنعتی بهشهر
طرح تری دی مکس برج میلاد تهران Milad tower
معماری بیمارستان میلاد تهران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد