خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


تحقیق کامل تربیت بدنی
 
فهرست مطالب: پاورلیفتینگ

   تعدادبرگ: 65 برگ ورد   قیمت: 3800 تومان   حجم فایل: 708 kb  تعدادمشاهده  4


 
 
فهرست مطالب
 
 
 
 
 
عنوان:
 
تاریخچه پاورلیفتینگ
تاريخچه مسابقات پاورليفتينگ در ايران
پاورلیفتینگ یا پرورش اندام
قواعد تمرین پاورلیفتینگ
10راه برای سوپر شارژ نمودن متابوليسم بدن
نقش تغذیه در انجام ورزش ها
جدول ارزش غذایی
قوانین ومقررات مسابقات پاورلیفتینگ 
منابع
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخچه پاورلیفتینگ
 
از ابتدای پیدایش تمدنهای مختلف، انسان بطور ناخودآگاه علاقه زیادی به سالم بودن و داشتن اندام متناسب و قوی بود و این احساس و نیاز تا به امروز ادامه داشته است. بطوری که از آن زمان تا کنون همواره در میان مردم افرادی بودند که تمام سعی خود را برای داشتن اندامی زیبا و ماهیچه ای می کردند. سابقه ورزشهای پرورش اندام (Bodybuilding) بشکل کنونی به قرن 12 میلادی می رسد و حدود قرن 16 میلادی بود که این ورزش در نقاط مختلف دنیا توسط دمبل هایی که با چوب و استخوان درست می شدند انجام می شد که تفاوت چندانی با روشهای پرورش اندام امروزی امروزی نداشت. 
حدود سالهای 1890 الی 1929 بود که پرورش اندام بصورت یک ورزش جدی و تجاری درآمد و طرفداران بسیاری را بخود جلب کرد و رقابت های بسیاری در جهان بخصوص در اروپا را بخود اختصاص داد. بطوری که داشتن اندامی ورزیده و زیبا جزو مزیت های شاخص افراد در انظار عمومی محسوب میشد. 
به جرات می توان گفت که اولین ورزشکار مشهور این رشته فردی بود بنام ایوگن سندو (Eugen Sandow) که بنام پدر پرورش اندام مدرن معروف شد. چرا که او علاوه بر آنکه ورزشکار بود فعالیت های زیادی برای پیشرفت و نهادینه کردن این ورزش نیز انجام داد. بعنوان مثال او یکی از اولین مجله های پرورش اندام بنام Physical Culture را منتشر کرد. او بود که برای اولین بار دمبل های فلزی را معرفی کرد و بسیاری خدمات دیگر. 
 
ایوگن سندو در کتابی اصول خود برای داشتن اندام قوی و متناسب را تشریح کرد.  در همین زمان بود که اولین مسابقه رسمی وزنه برداری در سال 1891 در انگلستان برگزارشد و 5 سال بعد اولین دوره این مسابقات بین کشورهای اروپایی شکل گرفت و در 1896 نیزدر بازی های المپیک آتن وزنه برداری بعنوان یک ورزش رسمی در کنار ورزشهایی مانند شنا، ژیمناستیک، کشتی تیراندازی و ... مطرح بود. 5 سال بعد سندو در رویال آلبرت هال لندن یک دوره مسابقه پرورش اندام برگزار کرد که بیش از 2000 تماشاچی را در سالن جمع کرد. سندو بتدریج در حال کسب شهرت بود و کم کم انگلستان در حال تبدیل شدن به مرکز توجه این ورزش می شد. برنار مکفدین (Bernarr Macfadden) از علاقمندان این رشته درآمریکا بود که به انگلستان آمد تا روشی ابداعی خود برای قویتر و پهن تر کردن شانه را به معرض نمایش بگذارد. برنر با انتشار مجله ای بنام Physical Development جزو اولین افرادی بود که به تشریح فیگورهای مختلف این ورزش پرداخت.
تاريخچه مسابقات پاورليفتينگ در ايران 
بطور غیر رسمی برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ در سال 1365 در استان گیلان آغاز گردید. اینجانب نظام دودل در آن موقع بعنوان مربی بدنسازی پیشنهاد برگزاری این مسابقات را به هیأت وزنه برداری استان گیلان ارایه نموده و پس از موافقت برگزاری مسابقات یاد شده در زمستان 1365 در سالن شهید باهنر رشت برگزار گردید.پس از آن هر ساله علاوه بر مسابقات قهرمانی بزرگسالان مسابقات رده سنی جوانان نیز برگزار می شد.بتدریج همراه با استان گیلان فعالیتهای این رشته ورزشی در استانهای کرمانشاه، خوزستان و اصفهان بتدریج انجام شد. در استان کرمانشاه استاد حاج محمد تقی خسروی ، در استان خوزستان زنده یاد استاد نادر حیدری و در اصفهان استاد دکتر حسین فرزانه فرد در این رابطه زحمات زیادی را متحمل شدند.در سال 1374 آقای علی مرادی به سمت ریاست فدراسیون وزنه برداری منصوب شدند.با حمایتهای ایشان و طی برگزاری چندین جلسه ای که اینجانب و آقای حبیب الله عایل با ایشان داشتیم ، طرح راه اندازی کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون به تصویب رسید.البته مقررات این رشته ورزشی سالها قبل توسط نگارنده از طریق مکاتبات با دبیر کل وقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگIPF آقای آرنولد بوستروم از سوئد دریافت و ترجمه شده بود.
 
لیست ترتیب مسایقات پاورلیفتینگ کشور( بزرگسالان)
1-اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ کشور بزرگسالان 17/8/1375 –اراک
2- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر 6/12/75 –شیراز
3- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 6/8/1376 – اهواز
4- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر بهمن 1376
5- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر 25/11/1376 – مبارکه
6- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 1/8/1378 – اهواز
7- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر بهمن 1378- تهران
8- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور15/8/1379 – شیراز
9- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر بهمن 1379- رشت
10- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 6/8/1380- اراک
10- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور17/11/ 1381 – اهواز
11- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 4/7/1382 – همدان 
12- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور4/7/1383 – تهران 
13- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور بزرگداشت دهه فجر بهمن 1383- شیراز
14- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 18/11/1384 – اهواز
15- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور 18/6/ 1385 – اراک
لیست ترتیب برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ جوانان کشور 
1- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 24/12/1376 – شیراز
2- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 25/12/1377 – تا کستان
3- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 18/12/1378 – کرمانشاه 
4- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 24/12/1379 – کرمانشاه 
5- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 18/12/1380 - کرمانشاه
6- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 11/10/1381 - شیراز
7- مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان کشور 2/11/1382 -
 


کلمات کلیدی مرتبط:
, ,فهرست مطالب , , , , , ,عنوان: , ,تاریخچه پاورلیفتینگ ,تاريخچه مسابقات پاورليفتينگ در ايران ,پاورلیفتینگ یا پرورش اندام ,قواعد تمرین پاورلیفتینگ ,10راه برای سوپر شارژ نمودن متابوليسم بدن ,نقش تغذیه در انجام ورزش ها ,جدول ارزش غذایی ,قوانین ومقررات مسابقات پاورلیفتینگ ,منابع , , , , , , , , , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی مفاصل بدن انسان
حركات اصلاحی
آب وعملکرد آن در ورزش
تنیس روی میز
تحقيق شنا
اهمیت ورزش کودکان
آناتومي‌ و كينزيولوژي‌ مفصل‌ Hip
اصول عمومی آسیب‌های ورزشی 175 ص
آسيب هاي ورزشي
آسيب‌ زانو در ورزش بدمینتون
آسم، آسم ورزشی و اثر ورزش در بهبود و درمان آسم
مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان مشهد به ورزش همگانی
توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ
ارتباط موثر مربی در فوتبال
تیراندازی
دانلود تحقیق کامل بررسی سطح مربیگری
کوهنوردی
ارتباط ورزش با ماساژ
مجموعه ورزشی تفریحی بانوان
تاثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد