خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات طراحی خانه بازی کودک با رویکرد تعاملات اجتماعی کودکان

   تعدادبرگ: 435 برگ ورد با فهرست رفرنسی و فونت 14   قیمت: 90000 تومان   حجم فایل: 13341 kb  تعدادمشاهده  2


مطالعات طراحی خانه بازی کودک با رویکرد تعاملات اجتماعی کودکان
فهرست ریز مطالب    3
چکیده    3
مقدمه    4
تعاریف    5
تعریف بازی:    5
بیان مسئله    11
اهداف    12
ضرورت    12
ضرورت و اهمیت موضوع :    12
مبانی عام طرح :    14
روش تحقیق    15
مطالعات کتابخانه اي:    15
مطالعات آماري، نقشه ها و تصاوير:    15
مطالعات ميداني:    16
مصاحبه هاي تخصصي:    16
فصل دوم مبانی نظری    16
تعریف بازی :    18
تاریخچه ی  بازی :    18
اهمیت و نقش بازی در تربیت کودک :    19
بازی پیامبر با کودکان :    21
نقش های بازی :    24
نقش بازی در رشد جسمانی :    24
نقش بازی در رشد عقلانی و اعتماد به نفس :    25
نقش بازی در رشد عواطف    26
نقش بازی در رشد اجتماعی و ارتباط با همسالان:    26
نقش بازی در رشد خلاقیت :    28
نقش بازی در رشد استقلال فردی :    28
نقش بازی دربهداشت روانی کودک :    29
نقش بازی در رشد ذهنی و هوشی :    29
نقش های اخلاقی بازی :    30
نقش های آموزشی و تربیتی بازی :    30
نقش درمانی بازی:    31
نتایج بازی برای کودکان خردسال    32
عوامل مؤثر در بازی :    33
تاثیر جنس :    33
تاثیر هوش :    35
تاثیر سن :    36
تاثیر محیط:    36
بازی ها از نظر اجراء    37
بازی های گروهی    38
انواع بازی :    39
بازی های جسمی :    40
بازی های تقلیدی:    41
بازی های تخیلی :    41
بازی های نمایشی:    42
بازی های نمادی :    43
بازی های قانونمند :    44
بازی های قرآنی و آموزشی :    44
چندنمونه از بازی های قرآنی و آموزشی :    46
نام بازی: آب شوید ، یخ شوید.    47
نام بازی : بال های پروانه    47
نام بازی: گل ها و زنبورهای عسل    48
نام بازی: بگرد و پیدا کن    48
جایگاه و وظایف والدین در مورد بازی کودک :    49
ضرورت آموزش بازی به کودکان :    49
مسؤولیت والدین در زمینه ی بازی کودک از دیدگاه اسلام :    50
یک اصل مهم:    54
نکاتی که والدین و مربیان باید در هنگام بازی با کودک رعایت کنند :    55
خانواده و اسباب بازی کودک    56
ضرورت تهیه اسباب بازی برای کودک    57
ویژگی های اصولی و کلی یک اسباب بازی خوب :    58
الف) متناسب بودن با سن کودک    58
ب) سادگی اسباب بازی    58
ج) گوناگونی و تنوع در اسباب بازی    59
د)اقتصادی بودن اسباب بازی    59
هـ )رنگ اسباب بازی    59
ز)توسعه دهنده توانایی ها و مهارت های جسمی کودک    59
ط)پرورش و گسترش دهنده ی خیال ها و تصورات    60
ن)همخوانی اسباب بازی با ارزش های فرهنگی جامعه    60
ظ) اسباب بازی نباید بیانگر شکل و حرفه ی خاصی باشد.    61
ذ) نزدیکی با واقعیت    61
رعایت نکات ایمنی و بهداشتی اساب بازی :    61
انواع اسباب بازی:    62
اسباب بازی سازمان یافته:    62
اسباب بازی های جالب :    63
اسباب بازی های محرک :    63
اسباب بازی های تشخیصی :    65
اسباب بازی های سازمان نیافته :    68
2. وسایل لازم برای بازی های خلاقه    69
اسباب بازی و ویژگی های آن :    71
ویژگیهای کودکان    74
الف-کنجکاوی:    75
ج- تخیل:    75
د- نقاشی :    76
ه-  شعر و سرود:    76
و-  قصه و داستان :    76
مراحل رشد کودک    77
خصوصیات کودک 3 ساله    77
الف – رشد جسمی :    77
ج- رشداجتماعی کودکان 3 ساله :    78
خصوصیات کودک 5-4 ساله:    79
الف – رشد جسمی :    79
خصوصیات کودک 6 ساله:    80
الف – رشد جسمی :    80
ب- رشد ذهنی کودکان 6 ساله :    80
ج- رشداجتماعی کودکان 6 ساله:    80
د- رشدعاطفی کودکان 6 ساله :    80
کاردانی کودک:    81
کودک و بازی:    81
تاریخچه بازی    81
تعریف بازی    82
اهمیت بازی:    82
( بازی کودک کار اوست و کارش بازی)    82
بازی از نظر فروبل:    83
1-    تئوری مصرف انرزی مازاد :    84
اموزش از طریق بازی :    85
انواع بازی:    85
کاربرد بازی در اموزش    86
بازی های اموزشی:    86
بازی های جسمانی یا بدنی :    86
بازی های نمایشی:    87
بازی های سرگرم کننده:    87
فضای بازی:    87
جاهای زیبا برای بازی از دید کودکان :    88
جاهای زشت از دید کودکان:    88
انسانی کردن فضا    89
تاثیر شرایط محیطی    89
فضاهای طبیعی(:Nature space]    90
2.فضاهای باز(:open space)    90
3 .فضای راه ها(:Rood space)    90
4 .فضاهایی ماجراجویانه (Advant ture space    90
5. فضاهای مخفی (Hide out space    90
6. ساختار های بازی (paly structure space)    90
فضای بازی کودکان :    91
فصل دوم مبانی نظری    91
شناخت تکنولوژی اموزشی    91
ماهیت و کیفیت یک خانه خوب برای کودکان:    93
ب- خانه بازی کودک    94
هدف های اموزشی و تربیتی    97
سازمان اجتماعی کلاس    98
سازماندهی محیط فیزیکی    99
نقش معماری در پرورش فکری کودکان:    100
کودک ، معماری و فضا    100
نتیجه گیری :    101
برخی احکام کالبدی در مورد طراحی برای کودکان    101
فضاهایی با جاهای بسیار متنوع :    102
اتاقهای جمعی :    102
اتاقهای کوچک با در:    102
کناره های اتاق، گوشه ها و کنج ها :    102
پله ها :    103
طبقه دوم :    103
برج ها ،خانه های درختی و مکانهای بالا    103
ساختار خانه :    104
اضافه شدن عناصر :    104
مبلمان کودکان :    104
بازیهای مخصوص:    105
اشیائ بزرگترها:    105
عکس،نقشه ی کتاب،کتابخانه:    106
اشپزخانه ی کودکان در گوشه اشپزی :    106
جاهای مختلف برای نگهداری انواع چیزها:    106
چشم اندازه پنجره ها و دیگر پل های ارتباطی:    106
مکان خارجی در داخل:    107
بیرون و اطراف خانه:    107
طبیعت:    107
جلوه های خارجی مهد کودک    108
نشانه ها :    108
ورودی دعوت کننده :    108
محیطی با فضای کافی :    109
اتاق همگانی :    109
شیرخوارگاه    109
خانه بازی کودک و کودکستان    109
محوطه سازی برای کودکان:    110
محوطه بازی طبیعی    110
فضای باز    110
فضای مخاطره امیزماجراجویانه    111
پناهگاهها و مکانهای دور از چشم    111
فصل سوم استانداردها و ضوابط    112
فضاهای بازی کودک    112
شرایط زمین و امکانات مربوطه    113
مشخصات زمین    113
زمين بازی برای كودكان ۳ تا ۷ سال    113
وسایل زمین بازی    114
مکان یابی اسباب بازی ها در زمین بازی    114
جنسيت وسايل بازی    115
گیاهان در محوطه بازی کودکان    116
ایمنی و کودک    117
ايمني در فضای بازی كودكان    117
اصول ايمني    117
سطح زمين بازي    118
طراحي و فضا    118
نگهداري و مراقب    119
تاب و ايمنی    120
- اندازه های بدن کودک    122
مكان خانه ای کودک    124
ضوابط واستانداردها    124
ضوابط طراحي فضاهاي داخلي    125
قسمت هاي اصلي    125
الزامات عمومي :    125
بخش اداري    126
فضاهاي مشترك    129
سالن چند منظوره    129
ضوابط راهرو    130
ضوابط راه پله    130
ضوابط  درب ها    131
ضوابط پنجره    132
فضاهاي خدماتي و تاسيساتي    132
ضوابط آشپزخانه:    132
ضوابط انبار :    133
ضوابط موتورخانه    133
شوفاژ ديواري :    133
تجهیزات خانه ای کودک    134
الزامات عمومی    134
ضوابط تجهیزات    135
شرايط ايمني در فضای محوطه    136
ايمني در محوطه    136
طراحی زمین بازی    137
توصيه ها    138
وسایل بازی    139
-محل بازی با ماسه :    139
ضوابط مناسب سازي فضاهاي داخلي    140
اندازه های ساختاری بدن كودكان    166
جدول تناسبات در وضعيت ايستاده    167
جدول  تناسبات در وضعيت قائم    168
ضرورت پرداختن به فرهنگ    169
هنر کودکان    169
فرهنگ و ذهن بشر    144
فرهنگ و شخصیت    144
.رابطه فرهنگ و محیط    171
خصوصیات فرهنگ پذیری    145
ايمني در مسيرهاي حركت    172
ايمني در مسير پله ها    146
شرايط ايمني پنجره ها    173
شرايط ايمنی تجهيزات    147
احتياجات فضايي كودك ۳-۶ ساله    148
.نقاشی    149
.مراحل تکامل خط خطی کردن    149
نقاشی کودکانه و بازی    150
تفسیری بر نقاشی کودکان    178
خورشید و ماه :    178
آسمان و زمین    178
اتومبیل    179
موضوع نقاشي و شخصيت كودك    151
نتیجه گیری بخش اول    181
کودک و رنگ    182
شگفتی رنگ در دنیای نقاشی کودکان    182
تعریف رنگ :    182
رمزگرایی رنگ ها    182
كودكان وروانشناسی رنگ هارنگ ها سه دسته اند    184
شناخت رنگ توسط کودکان    185
ورودی و سردر و نگهبانی خانه بازی کودک    157
لابی و زیر مجموعه های آن    188
سالن فعالیتهای گروه    158
طراحی ساختمان در سالن های گروهی    189
-نمونه پلان سالن فعالیت های گروهی    191
کلاس ها و آتلیه های آموزشی    191
تعداد کودکان در هر کلاس متناسب با سن کودک:    191
تعداد کودکان درهرکلاس    161
شرایط کلاس بازی و هنر:    161
سمعی و بصری    195
نمازخانه    195
اتاق کامپیوتر    196
کتابخانه    196
نورپردازی کتابخانه:    197
آکوستیک کتابخانه:    197
سالن مطالعه کودک:    165
قفسه های کتاب:    165
کامپیوتر:    198
رختکن ورزشی و زمین ورزشی و بازی کودکان    198
تاسیسات و انبار و پارکینگ    199
تاسیسات:    199
قسمتهای اصلی دستگاه فن کوئل :    199
فضای پارکینگ:    200
موتورخانه وبرق اضطراری :    200
تناسبات انسانی در تعیین مبلمان داخلی    200
مأخذنویفرت    201
داده های مربوط به قامت انسان هاوتوزیع اندازه های میزوصندلی    202
فاصله بین سطح نشیمن صندلی وسطح زیرین ورویه میز مأخذ نویفرت    203
اندازه میز وصندلی براساس قامت مأخذ نویفرت    203
انبار کردن متعلقات شاگردان مأخذنویفرت پیتر1381    204
-طول کمد مناسب برای شاگردان    205
اطلاعات ابعادی:    206
ابعادواندازه های وسایل کلاس    209
چگونگی حرکت در کتابخانه مأخذ نویفرت    209
منابع فصل استاندارد    210
فصل چهارم برنامه فیزیکی و ریز فضاها    211
دوره انتقال شهودی – درک حسی و عدم استدلال منطقی :    211
عدم درک ابقا :    212
طبقه بندی بر اساس مشخصه های حسی :    212
جزء و کل – عدم درک محتوای طبقه :    212
کشف کودک از روابط فضایی :    213
مفهوم ترتیب :    213
مفهوم از روی هم گذشتن :    214
خود مرکز گرایی فضایی :    214
درک مفهوم طول :    214
زمان و عمل :    215
زمان ، توالی و تداوم :    215
میزان درک کودک از فضا    216
ب- نیاز به تملک فضا:    217
معیارهای کیفیت فضا    218
سازماندهی    218
زمان و مسیر    219
جزء و کل    219
فرم    219
تاثیر شرایط محیطی و کالبدی بر کودکان    219
شرایط محیطی    219
اثرات سر و صدا    220
تهویه    221
تعیین محل و نوع بازشوها .    222
جهت گیری مناسب فضا نسبت به جهت وزش باد .    222
استفاده از درختان و بوته ها .    222
انتخاب مصالح مناسب در جداره ها .    222
شرایط حرارتی    222
شرایط کالبدی    223
رنگ    223
فرم    224
ابعاد و اندازه ها    225
جنس    225
تزئینات    226
مبلمان اموزشی    227
ساختمان های یک طبقه    228
ساختمان های دو طبقه :    228
اصول طراحی :    229
ایجاد قابلیت انعطاف پذیری    229
ایجاد قابلیت توسعه پذیری در ساختمان    230
ایجاد فضاهای باز متنوع با ویژگی فضایی متفاوت    231
استفاده حداکثر از طبیعت و تجربه های طبیعی    231
ایجاد نشانه و عناصر تاثیر گذار خاص    232
ایجاد ارتباط بصری بین دو فضا ( بین داخل و خارج ، بالا و پایین و دو فضای همجوار )    232
حداکثر استفاده از فضای نیمه باز و باز در طبقات مختلف ساختمان    232
اختصاص فضایی فضایی ثابت و متفاوت با دیگر فضاها  به کودکان در هر سال تحصیلی    232
ایجاد محصوریت مناسب در حیاط و فضای باز    233
حداکثر استفاده از مبلمان اموزشی انعطاف پذیر در تجهیز فضاها    233
تکمیل نمودن معماری با استفاده از تزئینات و تاکید روی جزئیات    233
استفاده از تهویه مناسب در فضاهای اموزشی    233
کنترل سرو صدا و ایجاد اکوستیک مناسب در فضاهای اموزشی    233
کنترل نور طبیعی در فضاهای اموزشی    234
استفاده از رنگ در جهت بهره وری بهینه از فضا    234
استفاده از فرم مناسب در فضاهای مختلف و مطابقت فرم فضا با شخصیت فضا    234
استفاده از بافت مناسب در کلیه عناصر تشکیل دهنده فضا اعم از کف ، دیوارها و سقف    235
استفاده حداکثر از حجم ثابت فضا    235
استفاده از انواع الگوهای چیدمان و مبلمان و تجهیزات در فضاهای اموزشی    235
ایجاد کلاس ویژه در ارتباط با دروس خاص و فعالیت های ویژه هر گروه تحصیلی    236
استفاده چند گانه از فضای ارتباطی و تعریف این فضا به عنوان یک (خیابان اموزشی )    236
ایجاد فضاهای اداری با محیطی بزرگسالانه و متفاوت با جو کودکانه سایر فضاها    236
ایجاد کتابخانه به صورت فضایی دلپذیر و دعوت کننده کودکان به مطالعه و تحقیق    236
ایجاد سالن عمومی به صورت فضایی چند عملکردی و انعطاف پذیر    244
طراحی نما به صورت نمایی با هویت و همچنین دارای شخصیت برای کودکان    244
ایجاد حیاط زمستانی به صورت حیاط بسته یا نیمه بسته    244
رعایت اصول ایمنی    245
برنامه فیزیکی    245
فضاهای مورد نیاز پروژه    245
ب – فضاهای اموزشی و پروزشی  مجموعه    246
ج – فضاهای خدماتی    246
د – فضاهای اداری    247
ه – فضاهای باز مجموعه    247
ارائه جدول و زیربنای کل طرح    249
فضای پرورشی:    250
فضاهای اداری:    250
فضاها و نکات مورد لزوم برای اطمینان    256
سرانه فضاهای آموزشی    257
بخش تحقیقات و پژوهش    259
- کتابخانه خانه بازی کودک    259
تجهیزات کتابخانه    260
بخش همایش (سالن اجتماعات)    262
ضوابط    263
فصل پنجم اقلیم و موقعیت قرارگیری    264
آنالیز سایت    264
انتخاب سایت و شناخت کلی ان    264
2.    ضوابط کالبدی بافت:    264
ضوابط مکان یابی سایت    266
شناخت زمينه (سابقه تاريخي شهر مشهد و بررسي روند توسعه فيزيكي شهر در قرون گذشته) :    267
شناخت خصوصيات كالبدي شهر    269
1- بافت سنتي    269
2ـ بافت مياني    270
3ـ بافت شطرنجي    270
فصل ششم طراحی سایت    271
خصوصیات بلوار    271
فصل هفتم تاثیر گذاری رویکرد به موضوع    275
شخص اجتماعی    275
کنش اجتماعی    276
کنش متقابل اجتماعی (تعامل اجتماعی)    277
گروه اجتماعی    277
شروع زندگی اجتماعی کودک    291
نقش مهد کودک در رشد اجتماعی کودکان    292
دکتر الهام شیرازی متخصص اعصاب و روان و فوق تخصص روانپزشکی کودکان، استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران می گوید:    292
فـلـسـفـه كودكی    294
۱. كودكي چيست    294
۲. نظريات رشد شناختی    295
۳.نظريات رشد اخلاقي    295
شناخت ابعاد مختلف کودک    296
نظریه های رشد شناختی پیاژه    297
عوامل رشد از دیدگاه پیاژه    297
مراحل رشد شناخت و اندیشه‌ی پیاژه    299
۱)مرحله‌ی حسی- حرکتی (تولد تا دوسالگی)    299
۱)مرحله تفکر پیش عملیاتی (دو تا هفت سالگی)    300
۲) مرحله‌ی عملیات غیرانتزاعی (هفت تا یازده سالگی)    301
۳)مرحله عملیات صوری    302
. شكل گیری شخصیت كودكان    303
انـواع شخصیّت در کودکان    304
آنچه هر کودک احتیاج دارد.    307
دوست داشتن    307
امنیت    307
مورد قبول بودن    308
کنترل    308
هدایت    308
استقلال    308
حمایت    309
ایمان    309
خلاقیت و کودک    312
تعريف خلاقيت    312
رشد  خلاقيت در کودک    313
تاثیر آموزش هنربر خلاقیت کودکان در آینده    314
کودک و بازی    314
تعریف بازی    314
نظریه‌های مختلف در مورد بازی کودکان    316
گروس: ارزش انطباقی    316
فروید : بازی وسیله‌ای است برای کامروایی    317
اریکسن: بازی به عنوان درمان    317
پیاژه: بازی چون درون‌سازی و تحکیم    317
نقش بازی در رشد مهارت‌های اجتماعی    318
بازی و سازگاری اجتماعی کودک    318
نقش بازی در رشد شخصیت    319
. بازی و رشد كودك    319
بازي و رشد ذهنى كودك    320
بازي و رشد اجتماعى كودك    320
بازى و رشد عاطفى كودك    320
اهمیت بازی    322
طبقه بندی بازی های کودکان توسط پیاژه    323
کودک و نیاز به بازی    324
رابطه بازی با شناخت و آگاهی    324
فواید بازی    325
خصایص بازی کودکان    325
چهار دوره بازی    326
مرحله اسباب‌بازی    326
فصل هشتم نمونه های موردی و تطبیقی    327
وضع موجود:    330
پیشنهاد:    330
طراحی خانه بازی کودک وزارت و اقتصاد دارایی    338
مهدکودک: Apollo school    339
خانه كودك مونته سوري    341
نكات ويژه و مورد توجه در  شيوه آموزشي مونته سوري    342
دوره پيش دبستاني ( خانه كودك مونته سوري )    344
اصول دوره پيش دبستاني :    345
برنامه و روش آموزش پيش دبستاني :    346
تصویرشماره 1-4خانه بازی کودک مونته سوری مأخذنگارنده    347
رياضيات پايه :    347
تصویر شماره2-4مأخذ نگارنده    347
زبان آموزي :    347
تصویر شماره3-4 پرورش حواس -مأخذ نگارنده    348
پرورش حواس :    348
تصویر شماره4-4 آموزش موسیقی-مأخذ نگارنده    349
خانه كودك مهر    349
(خانه ای کودک ELS)    351
(فضای بازی خانه ای کودک)    351
DuPage موزه ای برای آموزش و تفریح    355
کتابخانه بازی کودک ژاپن؛ تعامل معماری مدرن و تاریخی    366
مهدکودک TIMAYUI با معماری جدید اثر جیان کارلو مازانتی    370
Heddernheim – Nord Kindertag estate , Frankfurt    378
شهر بچه ها در بازارچه (ميدان) كودكان اوزاكا(  KID'S TOWN in Kid's Plaza Osaka)    381
-1 كف هاي ناهموار    383
-2 پنجره هاي ناهمگون    383
-3 احساس شگفتي    384
-4 ستون هاي رنگين    384
-5 كشف و جستجو در محيط    384
خانه كودكان(Children's Museum)    385
قصر کودکان من – ماتسوزاکا Matsuzaka    388
مهندسين اوزاکا Osaka + انجمن معماري ساکاکورا Sakakura    388
تحلیل نمونه های داخلی    390
خانه كودك بهار    390
خانه كودك فرهنگسراي  شهيد شهريار خور موج :    391
تحلیل نمونه های موردی خارجی    394
تاريخچه     394
موزه بوستون 1930 پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    394
مكان سايت    394
سایت پلان پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    395
ورودي ها و خروجي ها    396
معرفي فضاها    396
ساختمان جديد / پلان طبقه اول پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    397
4 ساختمان جديد موزه / پلان طبقه همكف پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    398
موقعيت ديد و منظر و نور گيري    400
ديد و منظر مجموعه در سايت پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    400
سطوح اختصاص يافته به فضاها    401
نسبت سطوح اختصاص يافته به فضاها در ساختمان جديد پابان نامه کارشناسی معماری، خانه بازی کودک،ایمان افق منش-1390    402
فصل نهم ایده و کانسبت    404
بازی تمرینی:    405
بازی سمبولیک :    405
بازی برنامه ریزی شده :    405
تصویرشماره20-2کودک وخانه سازی مأخذwww.koodak.org    406
کودک و معماری    406
کودک و فضا    408
محیط های مناسب برای کودکان    409
ویژگیهای معماری کودکان    411
تصویرشماره21-2مأخذwww.koodak.org    412
نتیجه گیری:    413
تصویرشماره22-معماری سبز2مأخذwww.koodak.org    414
حجم بنا    414
طراحی    414
فصل دهم سازه و تاسیسات    419
سازه    419
سازه های چادری    419
سازه های کابلی    420
سازهای سنگی    422
سا زه ها ی فضا یی ( فضا کا ر )    423
تعریف سا زه فضایی :    423
مزایای استفاده از شبکه های فضایی :    424
نصب تاسیسات :    424
مقاومت :    424
اجزای مدولار :    425
آزادی در انتخاب محل تکیه گاه ها :    425
هندسه منظم    426
سهولت نصب    426
دها نه    426
معایب و محدودیت های شبکه های فضایی :    426
هندسه منظم :    427
زمان نصب :    427
مقاومت در برابر آتش سوزی :    427
ا نتخا ب نا درست قطعا ت مربوطه :    427
سازه های بتن آرمه نوین و مدرن    428
بررسی حداکثر طبقات سازه های بتنی بدون نیاز به دیوار برشی    429
شناخت و بررسي مصالح طرح    430
شناخت سازه و تاسيسات بخشهای اصلی مجموعه    431
سالن اجتماعات :    432
تاسیسات کتابخانه:    433
تاسیسات رستوران:    433
اداري، آموزشي:    433
موتورخانه‌:    434
تأسيسات برقي:    434
تأسيسات اطفاء حريق    434
فصل یازدهم منابع و ماخذ    436


کلمات کلیدی مرتبط:
رساله طراحی , خانه بازی کودک ,با رویکرد تعاملات , اجتماعی کودکان ,مطالعات ,طرح نهایی ,پایان نامه ,مهد کودک ,کودکستان ,خانه بازی کودک ,مهد بازی ,طرح نهایی ,پروژه پایانی ,تعریف بازی ,تاریخچه ی بازی ,اهمیت و نقش بازی ,تربیت کودک ,بازی پیامبر با کودکان ,نقش های بازی ,نقش بازی در رشد جسمانی ,نقش با,
مقالات مرتبط در این دسته
مطالعات طراحی مجتمع ورزشی بانوان و کودکان
مطالعات برج بلند مسکونی با رویکرد معماری سبز و پایدار
مطالعات طراحی مرکز کودکان بی سرپرست با رویکرد انعطاف پذیري محیط و تاثیرآن بر رفتار کودکان
مطالعات طراحی محله مسکونی با رویکرد دلبستگی به مکان
مطالعات طراحی مجموعه همنشین کویر-معماری مجموعه همنشین کویر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد