خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری برج دروبانتی بخارست اثر زاها حدید

   تعدادبرگ: 29 اسلاید .   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 2233 kb  تعدادمشاهده  13


برج دروبانتی در شهر بخارست، پایتخت رومانی توسط زاها حدید اجرا خواهد شد. این برج شامل آپارتمان های مسکونی، هتل 5 ستاره و یک مرکز خرید است. ارتفاع برج دروبانتی خدود 200 متر خواهد بود.
 
فهرست مطالب
    معرفی برج دروبانتی بخارست
    معمار برج دروبانتی بخارست
    کانسپت برج دروبانتی بخارست
    فضاها برج دروبانتی بخارست
    طبقه همکف برج دروبانتی بخارست
    سازه و متریال برج دروبانتی بخارست
    منابع
 
بخشی از مطلب
برج دروبانتی، پروژه جدید گروه معماری زاها حدید است که تا حد زیادی، از سبک رایج کارهای این معمار و آن‌چه که ما، در طرح‌های وی بهدان عادت کرده‌ایم فاصله گرفته است. این ساختمان شکیل با ارتفاع ۲۰۰ متری، مجموعه فضاهایی بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع را با کاربردهای مختلف و متنوع، در خود جای داده است. برج دروبانتی، برای پیوستن به گلچین معماری‌های تاریخی کمونیستی مدرن بخارست انتخاب شد و بنا بود که به هنگام افتتاح در در سال ۲۰۱۳ میلادی، به بلندترین برج این شهر بدل گردد؛ چرا که چیزی در حدود ۸۰ متر از ساختمان‌های فعلی موجود در محدوده خود بلندتر طراحی شده بود. خلوص اشکال منحنی‌واری که دامنه این برج را پوشش می‌دهند، با ساختار شکل الماس مانند آن، چشم‌انداز برجسته بی‌نظیری را برای بخارست به ارمغان آورده است.
کانسپت:
طراحی مفهومی به کار گرفته شده در این برج تندیس مانند که  بنا بود در قلب بخارست، پایتخت رومانی و در غرب رمان پلازا و در حدود ۶ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی این شهر، در تقاطع خیابان کالائی دروبانتی و سنت میهای امنسکی ساخته شود، ترکیبی از معماری و مهندسی است که این سازه را همانند الماس برش خورده‌ای به تصویر می‌کشد.. طراح برج دروبانتی، برای ساخت یک مکان نمادین در بخارست، ویژگی‌های یک آسمان خراش، یک ساختار هوشمند و یک سازه منحصر به فرد را با هم تلفیق نموده است.
فضاها:
در میان انبوهی از فضاهای چند هزار متری برج دروبانتی، یک هتل پنج ستاره با وسعت ۳۴۰۰۰ متر مربع  به همراه چندین رستوران و مرکز کنفرانس، یک آپارتمان لوکس  ۳۵۰۰۰ متر مربعی و یک کازینو و در فضای منتهی به خیابان، مغازه‌هایی با مجموع مساحت  ۴۶۰۰ متر مربع به چشم می‌خورند. در طبقه زیرین این برج نیز، پارکینگ‌ها طراحی شده‌اند. ارتفاع برج دروبانتی، معادل ۲۰۰ متر است و این سازه از ۵۵ طبقه تشکیل شده است. پیچ و خم‌های شبکه ساختاری نمای ساختمان، تغییر برنامه‌های مختلف به کار گرفته شده در ساخت برج را از طریق توزیع طرح‌ها در مرکز و رو به سمت بالا و پایین نشان می‌دهد.
طبقه همکف:
طبقه همکف برج دروبانتی به سه حیاط تقسیم می‌شود که یکی برای هتل، یکی برای آپارتمان‌ها و دیگری مختص فروشگاه‌ها می‌باشد. ورودی اصلی برج که پلتفرم آن پس از عبور از میدان پیازا قابل مشاهده است، در خیابان سنت میهای امنسکی قرار دارد. این برج به واسطه فضای شهری ایجاد شده در قسمت پایه آن و به عنوان یک “فرش بتنی مواج که مملو از مکان‌های تفریحی، حوضچه‌های آب، فضاهای باغی و تراس می‌باشد”، با فضای عمومی شهر تلفیق شده است. این فرش، خود یک منطقه شهری بتنی است که سه خیابان اطراف برج را  به هم متصل می‌سازد، در حالی که به عنوان محل ملاقاتی برای ساکنین پایتخت رومانی به خدمت گرفته می‌شود.
سازه و متریال:
برج دروبانتی، بر اساس برنامه ساخت و ساز و قوانین لازم الاجرای موجود برای ساخت چنین برج‌هایی در یک منطقه زلزله‌خیز طراحی شده است و از این‌رو دارای ظرفیت پشتیبانی و مقاومت کافی می‌باشد. شکل اریب مانند آن هم که از وسط به سمت بالا و پایین مورب گردیده است، از این امر حکایت دارد. ایجاد ساختار اصلی در قسمت خارجی سازه، نه تنها ثبات ساختاری را به حداکثر می‌رساند، بلکه سبب شده که فضای داخلی بدون نیاز به هیچ‌گونه ستونی ساخته شوند.
بخش های فولادی پر شده با بتن، راهی برای ایجاد موج‌های مارپیچی هستند که از بستر بنا آغاز شده‌اند و تا بالای برج ادامه دارند. چنین شکل مواج متمایزی، به ایجاد هویتی منحصر به فردی برای برج دروبانتی می‌انجامد و به گونه‌ای آن را تکمیل می‌نماید. بتن پر شده، ساختار فولادی با مقاومت اضافی را تشکیل می‌دهد که از پروفایل برج در برابر سوانحی نظیر آتش‌سوزی، محافظت می‌کند. در سطح تکنیکی و بازآفرینی، ایجاد گره‌های فشرده و توپر ساختاری، با الزامات ساخت برجی در این ارتفاع مطابقت دارد. در طبقات بالاتر، ترکیب ساختاری اولیه برای به حداکثر رساندن دید و روشنایی آپارتمان لوکس واقع در قسمت بالایی برج دروبانتی، تا حد زیادی کاهش یافته و تنها به برآورده نمودن الزامات حیاتی بسنده شده است.
علاوه بر این، ساختار فولادی ثانویه برج دروبانتی از فریم‌های اصلی پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود، این برج ۲۰۰ متری مبتنی بر مقیاس انسانی، از طریق شبکه منحصربفرد خود نمایان شده و ارتفاع تقریبی طبقات را منعکس سازد. پوسته نمای خارجی، از فلز بیضی شکلی تشکیل شده است که شبکه آن، فضای الماس شکل موربی برج را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، نمای خارجی برج دروبانتی را می‌توان به عنوان سازه پشتیبانی متشکل از پنل‌ها و سازه‌های سایه افکن در نظر گرفت.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
برج دروبانتی ,پاورپوینت ,بررسی معماری ,برج دروبانتی بخارست , اثر زاها حدید ,معرفی برج دروبانتی بخارست ,معمار برج دروبانتی بخارست ,کانسپت ,فضاها ,طبقه همکف ,سازه و متریال ,آثار زاها حدید, برج دروبانتی زاها حدید, پاورپوینت برج دروبانتی, پاورپوینت برج دروبانتی زاها حدید, تحیل برج دروبانتی بخارست,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برج شارد لندن ، انگلستان
دانلود بررسی پاورپوینت برج هرست ، معمار:نورمن فاستر
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری برج اسکای تری توکیو
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری باغ خیال چارلز جنکز
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آسمان خراش شنزن چین
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج مسکونی نیوکاسل انگلیس
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج مسکونی انرژی زنده کلمبیا
دانلود بررسی پاورپوینت معماری برج ترتینگ تورسو
دانلود بررسی اسپانیا؛ زیباروی اروپایی: والنسیاپاورپوینت
دانلود بررسی برج های تبریزپاورپوینت
دانلود بررسی زیباترین ساختمان‌های بلند جهان پاورپوینت
دانلود بررسی برج مرکز جان هنکاک شیکاگوپاورپوینت
دانلود بررسی برج های شعله باکو سازه های آتشین آذربایجان پاورپوینت
دانلود بررسی نگاهی به شاهکار طراحی برج «درخت سفید»پاورپوینت
دانلود بررسی باغ ایرانی؛وحدت در مضمون، کثرت در خلاقیت پاورپوینت
دانلود بررسی برج های دوقلوی سپهر پردیس المپیک پاورپوینت
دانلود بررسی برج ترنینگ تورسوپاورپوینت
دانلود بررسی باغ بام یا روف گاردن درتنظیم شرایط محیطی پاورپوینت
دانلود بررسی و تحلیل برج رودخانه پرل در چین پاورپوینت
دانلود بررسی طراحی سازه ی ساختمان های بلند با الهام از ساختار بامبو فایل پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد