خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی برج کانتون گوانگژو دومین برج بلند مخابراتی جهان

   تعدادبرگ: 52 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 8500 تومان   حجم فایل: 9875 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی برج کانتون گوانگژو دومین برج بلند مخابراتی جهان

بخشی از مطلب
این برج یک برج مشاهیر چند منظوره مخابراتی تلویزیونی با ارتفاع 604  متر (1982 فوت) در منطقه Haizhu از شهر گوانگژو (که به لحاظ تاریخی به عنوان کانتون شناخته می شود) در گوانگدونگ، چین است
این برج برجی چند منظوره است که تا قبل از ساخته شدن برج خلیفه در دبی به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می شد. شکل پیچ خورده کانتون مربوط به امپراتوری روسیه ثبت اختراع شماره ۱۸۹۶، مورخ ۱۲ مارس ۱۸۹۹ ولادیمیر شوکوف، از مهندس و معمار روسی است.
بحث و گفتگو طولانی در مورد نامگذاری برج کانتون از زمان آغاز ساخت آن در سال 2005 پس از مراسم پیشگامان رخ داده است. در سپتامبر 2009، به درخواست سرمایه گذار برج، گوانگژو روزانه یک مسابقه برای پیشنهاد نامزدی راه اندازی کرد. این مسابقه بیش از 180،000 مدرک معتبر را به خود جلب کرد که از جمله آنها برج "Haixin Tower" (چینی: 海 心 塔؛ به معنای واقعی کلمه "برج در دریا") جایزه اول را دریافت کرد. این نام به عنوان تاریخ آغازین جاده ابریشم دریایی و نزدیکی جغرافیایی برج به جزیره Haixinsha اشاره کرد. با این حال، این نام برای افراد ناشناخته با تاریخ شهر در نظر گرفته شده است
 ساکنان محلی همچنان به نام برج های مختلف با نام های "Slim Slump" (چینی: 小蛮腰)، "هیزم پیچ خورده" (چینی: 扭 扭 柴، استعاره برای "stubborn" در کانتونی) و "Yangdianfeng" (چینی : 羊 巅峰؛ به معنای واقعی کلمه: "قله شهر رام"؛ هموفونیک به "صرع" در چینی گویا) این برج را می شناسند
این نامگذاری در سال 2010 مورد بررسی قرار گرفت. پس از بررسی گسترده ای از نظرات عمومی، "برج کانتون" به عنوان نام رسمی تصمیم گرفت و در پایان ماه سپتامبر 2010 اعلام شد. نام انگلیسی جدیدی که به گذشته شادمانی شهر اشاره کرده بود، بیشترین شناسایی و حداقل مبهم در میان بسیاری از پیشنهادات انتخاب شد
تاریخ
برج گوانگژو توسط گروه تلویزیونی جدید گوانگژو ساخته شده است. برج کانتون توسط معماران هلندی Mark Hemel و Barbara Kuit از معماری مبتنی بر اطلاعات طراحی شده است، همراه با Arup، شرکت مشاوره بین المللی طراحی، مهندسی و مشاوره کسب و کار که مقر آن در لندن، انگلستان است. در سال 2004، معماری مبتنی بر اطلاعات و Arup برنده رقابت بین المللی، که در آن بسیاری از دفاتر معماری بزرگ بین المللی شرکت کردند. همان سال، تیم IBA - Arup در آمستردام، طراحی مفهومی برج را توسعه داد. در مراحل بعد، IBA عمدتا با دفتر محلی چین Arup و موسسه طراحی محلی همکاری داشت. پس از آن، در سال 2005، پیشگامان برج های کانتون برگزار شد.
برج، اگرچه به طور کامل نشده است، در تاریخ 1 اکتبر 2010 به طور عمومی برای 16 بازی های آسیایی، که توسط گوانگژو در ماه نوامبر 2010 برگزار شد، به نمایش گذاشته شد. [22] [23] رصدخانه روبشی در نهایت رسما افتتاح رسمی خود را در دسامبر 2011 دریافت کرد.
ساختار و ساخت
شکل پیچیده یا ساختار هیپربولید برج کانتون مربوط به ثبت اختراع 1896 امپراتوری روسیه است که از تاریخ 12 مارس 1899 توسط ولادیمیر شوخوف، مهندس و معمار روسی دریافت شده است.   این سازه شبیه به فانوس آدزژول (که توسط ولادیمیر شوخوف در سال 1910 طراحی شده است) در دلتای Dnepr اوکراین
ویژگی‌های برج گوانجو (برج کانتون)

    دارای بلندترین برج تلویزیونی در آسیا (600 متر)، حدود 450 متر خود برج و 150 متر دکل هوایی آن
    دارای طولانی‌ترین پلکان عمودی و چرخشی دنیا با ارتفاع بیشتر از 160 متر شامل 1000 پله
    دارای بلندترین رستوران گردان (424 متری سطح زمین) که می‌تواند 400 مهمان را با غذاهای محلی گوانجو و غذاهای خارجی پذیرایی کند
    دارای بلندترین سینمای 4 بعدی دنیا
    دارای بلندترین سکوی تماشای منظره در هوای آزاد (450 متر از سطح زمین) با مساحت 54 در 40 متر
    دارای بلندترین چرخ و فلک افقی دنیا که نمایی همه جانبه از گوانجو را ارائه می‌دهد

برج رادیویی/تلویزیونی کانتون یا برج گوانگجو نزدیک پاگودای Chigang در منطقه Haizhu قرار گرفته و 125 متر با ساحل شمالی رودخانه مروارید فاصله دارد. ساخت برج کانتون در سال 2009 به اتمام رسید و در 29 سپتامبر 2010 و برای بازی‌های آسیایی آن سال در چین وارد فعالیت شد. نام مستعار برج گوانجو، برج کمر باریک یا Xiao Man است. در حالی که بیشتر آسمان‌خراش‌های دنیا ویژگی‌هایی مردانه دارند (قوی، صاف، مستطیل شکل و بر اساس طرح‌های تکرار شدنی ساخته شده‌اند)، معماران این برج می‌خواستند برجی زنانه بسازند، برجی که پیچیده، شفاف، دارای انحنا و دلپذیر باشد. آن‌ها می‌خواستند این برج طرحی انسانی و غنی داشته باشد و گوانجو را به عنوان شهری پویا و هیجان‌انگیز نشان دهد. نتیجه این تفکر زیبا، برجی بلند و استثنائی است که در باریک‌ترین بخشش در طبقه 66ام تنها 30 متر قطر دارد.

برج 610 متری گوانجو طراحی شده است تا امکانات مخابراتی رادیویی و تلویزیونی، سکوی تماشای منظره، رستوران‌های گردان، فضاهای نمایشگاهی، اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه و سینمای 4 بعدی را در خود جای دهد. برج گوانجو نه تنها بلندترین برج تلویزیونی در آسیا است بلکه یکی از زیباترین سازه‌های این قاره است که برای مخابره سیگنال‌ها برای شانزدهمین بازی‌های آسیایی ساخته شده بود.

شب‌ها برج گوانجو می‌درخشد و نور ساطع می‌کند. هر نقطه در طراحی نوری برج، به طور جداگانه اجازه تغییر نور و ایجاد حرکت‌های نوری را بر روی تمام طول برج می‌دهد. برج کانتون از فولاد مقاوم به عنوان ماده خام استفاده کرده و مجموع وزنش تنها 50 هزار تن است. برج گوانجو طراحی ضد لرزه دارد و می‌تواند در مقابل زمین‌لرزه‌هایی بیشتر از 8 ریشتر مقاومت کند. آسانسورهای این برج در عرض یک دقیقه و نیم از پایین برج تا بالای برج، مسافران را جابه‌جا می‌کنند. برای جلوگیری از تاثیر حرکت آسانسور بر پرده گوش، طراحان یک سیستم کنترل فشار هوا در آسانسورها نصب کرده‌اند، سیستم‌هایی که اولین در نوع خودشان در کل دنیا بودند.
بخش‌های مختلف برج گوانجو

برج گوانجو بر اساس ارتفاع می‌تواند به 5 بخش تقسیم شود. بازدیدکنندگان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند.
بخش E برج کانتون

بخش E برج گوانجو شامل آنتن برج، از ارتفاع 376 متری شروع می‌شود. این بخش از برج جذاب‌ترین امکانات تفریحی برج را در خود دارد. سکوی تماشای بیرونی برج که در ارتفاع 488 متری قرار دارد، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. بازدیدکننده‌ها در پیش روی خود نمایی 360 درجه از شهر را دارند. این بخش از برج گوانجو مکانی عالی برای عاشقان عکاسی برای عکس گرفتن از صحنه‌های نفس‌گیر طلوع آفتاب، نور ماه، آسمان پر ستاره و نمای پانورامای شهر است. Bubble Tram یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های بازدیدکنندگان برج است. این چرخ و فلک افقی 16 کابین کره‌ای شکل شیشه‌ای دارد که در بالاترین قسمت برج در ارتفاع 455 متری بر روی لبه آن می‌چرخند.
بخش D برج کانتون

از ارتفاع 334 تا 355 متری، بخش D برج گوانجو و شامل Spider Walk، بلندترین راه پله مارپیچ در دنیا است. این راه پله 1096 پله دارد و دور برج از ارتفاع 168 متر تا 334 متر بالا می‌رود. کل مسیر پیاده‌روی این راه پله 1000 متر است. بازدیدکنندگان می‌توانند در طول مسیر در تمام جهات از منظره‌های زیبای گوانجو لذت ببرند. کل طبقات این راه پله، کف شیشه‌ای دارد تا جرات بازدیدکنندگان آزمایش شود. Spider Walk به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از باریک‌ترین قسمت برج دیدن کنند.
بخش C برج کانتون

این بخش نیز بخشی برای تماشای منظره‌ها است و در ارتفاع 147 متری تا 168 متری قرار دارد.
بخش B برج کانتون

بخش B برج گوانجو از ارتفاع 84 متری تا 116 متری است. از طبقه 17ام تا 22ام یک مجموعه‌ی سینمای 4 بعدی بزرگ وجود دارد. این بخش یک سالن 4 بعدی و 2 سالن 3 بعدی دارد و می‌تواند تا 270 نفر را برای تماشای فیلم در خود جای دهد. با داشتن مدرن‌ترین تجهیزات، این سینما تجربه‌ای عالی در مدت تور گوانجو را برایتان فراهم می‌کند.
بخش A برج کانتون
بخش A برج گوانجو از زمین تا ارتفاع 32 متری است. در این بخش بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایی 360 درجه از رودخانه لذت ببرند. در کافه Riverside بازدیدکنندگان می‌توانند از نسیم خنک رودخانه مروارید و مناظر زیبای اطراف همراه با دوستان و خانواده خود لذت ببرند. در رستوران CHOPSTIX می‌توانید از غذاهای سنتی کانتونی و غذاهای غربی لذت ببرید. در این قسمت از برج می‌توان در مغازه‌ها سوغاتی و هدیه خرید.
از آنجا که اکثر برج‌ها و آسمان خراش‌های جهان ساختاری مردانه دارند، این دو طراح تلاش کردند تا این برج را با ویژگی‌هایی زنانه از جمله ظرافت، پیچیدگی، انحنا و شفافیت طراحی نمایند. هدف این طراحان این بود که برجی خاص با تلفیقی از هویت انسانی طراحی کنند تا به نوعی بیان‌گر پویایی و مهیج بودن شهر گوانگجو نیز باشد. به همین دلیل به این برج لقب "برج کمر باریک" نیز داده شده است. ساخت این برج در سپتامبر سال 2009 به پایان رسید و در سپتامبر سال 2010 به روی عموم باز شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی برج ,کانتون گوانگژو ,دومین برج بلند مخابراتی جهان ,نمونه برج مخابراتی ,نمونه موردی برج مخابراتی ,نمونه مشابه برج مخابراتی ,طرح برج مخابراتی ,معماری برج مخابراتی ,طراحی برج مخابراتی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برج شارد لندن ، انگلستان
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج مخابراتی منارا در کوالالامپور ، مالزی
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی معماری برج اسکای تری توکیو
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج هفتاد متری پرایس فرانک لوید رایت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل آسمان خراش وان57 از کریستین دپورتزامپاک
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج های Veer آمریکا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج چیتگر تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل پروژه هایی در زمینه معماری پایدار
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل و بررسی برج میلاد تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری برج میلاد
دانلود 2 پاورپوینت با موضوع تحلیل معماری اکولوژیکی در سازه های بلند مرتبه
دانلود بررسی تحلیل برج قابوس پاورپوینت
دانلود بررسی باغ هشت بهشت پاورپوینت
دانلود بررسی بیوگرافی گوستاو ایفل و بررسی برج ایفل پاورپوینت
دانلود بررسی برج ایفل پاورپوینت
دانلود بررسی کهکشان سوهو(زاها حدید)پاورپوینت
دانلود بررسی برج های کج دنیا پاورپوینت
دانلود بررسی هتل برج العرب دبی پاورپوینت
دانلود بررسی باغ مفاخر قزوین پاورپوینت
دانلود بررسی باغهای ایران از باستان تا اکنون پاورپوینت

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد