خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری برج 16 طبقه مسکونی پیکسل توسط استودیوی آرتور کاساس

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 11000 تومان     تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی معماری برج 16 طبقه مسکونی پیکسل توسط استودیوی آرتور کاساس 
 
بخشی از مطلب
این ساختمان 16 طبقه توسط استودیوی آرتور کاساس دارای نمای پیکسلی است و طیف گسترده ای از انواع مختلف آپارتمان را شامل می شود و دارای 88 واحد بین 25 تا 100 متر مربع است. مشتری خواستار ساختمانی بود که با پارامترهای بازار املاک و مستغلات شهر متفاوت باشد ، بنابراین معمار برای داشتن تعداد بیشتری از واحدهای کوچکتر به دنبال راه حل ساده بود.
طرح ابتکاری استودیوی آرتور کازاس ، یک تمرین بی سابقه برای شرکت ، از ماژول 1.25m x 1.25m طراحی شده بود ، که پس از آن برای ایجاد یک زمینه عمودی استفاده شد. گردش های عمودی و شفت ها بین این ماژول ها در هم تنیده شدند ، و در نتیجه یک ساختمان کاربردی و کارآمد به وجود آمد. سه نوع تیپ آپارتمانی ایجاد شد ، سپس مطابق با امکانات طرح در صندلی نشیمن آن آینه کاری و توزیع شد.
نتیجه شش ماژول را در پنج طبقه منحصر به فرد ترکیب می کند و پویایی خوبی در نما ایجاد می کند. یکنواختی فضاهای کوچک ، طراحان را ترغیب می کرد تا با قوانین مسکونی مرتفع ، با دهانه های سخاوتمندانه و راه حل های خلاقانه و طرح های خلاقانه ، اولویت را به احساس روان بودن و تماس با بیرون ترغیب کنند. کابینت ها و فضاهای یکپارچه توسعه یافته به طور مورب محدوده آپارتمان ها را گسترش می دهد. مناطق پشتیبانی نیز به همان اندازه که طراحی واحدها اهمیت دارند ، استفاده ساکنان را به فضاهای مشترک گسترش می دهد.
 
نمای پیکسلی از اندازه های مختلف صفحات Acm سفید ساخته شده است و اینها بر تصادفی بودن ظاهری دهانه ها تأکید دارد. تشخیص اندازه واحدها غیرممکن است و ساختمان را به یک مجموعه پویا از ماژول های غیر قابل تشخیص تبدیل می کند. پایه سرب با حجم نوری ساختمان ، در محاصره از محوطه سازی از الکس حنازاکی ، متناقض است.
 
نتیجه معماری است که یکنواختی زمینه ای را که در آن درج شده است زیر سوال می برد و مقادیر تنوع شهری را از چند مترمربع هر واحد درهم می کند. تصور می شد فضای داخلی آپارتمان ساختمان vn ferreira lobo ، همچنین توسط استودیوی Arthur casas ، مشخصات زن و شوهر یا یک فرد جوان را رعایت می کند. به عنوان یک ملک اجاره ای ، علاوه بر ارائه هرچه بیشتر فضای ذخیره سازی ، باید امکانات مختلف استفاده را برآورده کند.
 
بنابراین ، مواد و راه حلهایی برای ارزشگذاری محیط ، ایجاد آسایش خانه و فرار از جنبه غیر شخصی اتاق هتل انتخاب شدند. چالش طرح جمع و جور و باریک 32 متر مربع با از بین بردن بالکن ، گنجاندن آن در آپارتمان برای به دست آوردن فضای بیشتر و ایجاد ادغام به روشی خطی حل شد. یک خط مداوم از نجاری برای بهینه سازی بیشتر فضاها با کاربردهای مختلف طراحی شده است - سطح کمد گسترش یافته و خود را به یک کابینت ، میز و میز آشپزخانه تبدیل می کند.
 
بنابراین ، امکان آزادسازی منطقه گردش خون و دامنه بیشتر به آپارتمان ، علاوه بر فراهم کردن فضای ذخیره سازی ، فراهم شده است. یک قفسه فلزی و چوبی اتاق خواب اتاق را از اتاق نشیمن جدا می کند - که می تواند به عنوان یک دفتر خانه یا اتاق ناهار خوری نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر اطمینان از حفظ حریم خصوصی اتاق خواب ، قفسه کتاب به اتاق نشیمن (به عنوان یک مبل راحتی) و اتاق خواب (دارای زیر شلواری در پایین) ارائه می دهد. فضای کاملاً یکپارچه ، آشپزخانه با کفپوش چوبی سبک بود.
و......


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,برج 16 طبقه مسکونی ,پیکسل توسط استودیوی آرتور کاساس ,پاورپوینت بررسی ,ساختمان 16 طبقه ,استودیوی آرتور کاساس ,نمای پیکسلی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی برج بانک Deutsche Bank Place در استرالیا اثر Foster and Partners
پاورپوینت بررسی معماری برج ابراج البیت Abraj Al-Bait kulesi
پاورپوینت بررسی معماری برج پیزا ایتالیا Torre pendente di Pisa
پاورپوینت بررسی معماری 9 برج با معماری پایدار در جهان
پاورپوینت بررسی معماری برج مالی بین المللی ایندکس دبی اثر نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی طرح معماری برج پیچنده در شیکاگو ، ایالات متحده آمریکا
پاورپوینت بررسی معماری برج انرژی زندگی در کلمبیا اثر گروه معماری M +
پاورپوینت بررسی معماری برج اداری سیگرام Seagram Building
پاورپوینت بررسی معماری برج بلند مجارستان شرکت فاستر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی تلویزیون پکن
پاورپوینت بررسی معماری آسمانخراشهای ابر در سئول کره جنوبی معماران هلندی MVRDV
پاورپوینت بررسی معماری برج III مرکز تجارت جهانی چین
پاورپوینت بررسی معماری برج شارد لندن ، انگلستان
پاورپوینت بررسی معماری برج آپارتمان عدن در سنگاپور اثر heatherwick
پاورپوینت بررسی برج‌های مسکونی مطرح تهران
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسكونی اختیاریه اثر بیژن شافعی، كیوان خطیر
پاورپوینت بررسی معماری برج باران بوکان ، اثر شورش عابد
پاورپوینت بررسی معماری برج اکولوژیکی EDITT در سنگاپور
پاورپوینت بررسی معماری vandad ecologic towers برج های اکولوژیک ونداد
پاورپوینت بررسی برج رادیویی شوخوف اثر ولادیمیر شوخوف

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد