خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طرح داخلی شعبه لندن شرکت اسلک اثر ODOS architects

   تعدادبرگ: 24اسلاید   قیمت: 10000 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی طرح داخلی شعبه لندن شرکت اسلک اثر ODOS architects
 
بخشی از مطلب
نياز به شناخت رنگها، با توجه به اينکه همه ما خواسته و ناخواسته تحت تاثير جاذبه رنگ ها هستيم در زندگي امروز بيش از پيش احساس مي گردد. آشنايي با رنگ ها و ترکيب آنها نه فقط يک هنر است، بلکه علمي است جامع و گسترده که از قوانين ويژه اي پيروي مي کند. قوانيني مانند: تضاد، هماهنگي، سايه روشن و ... هماهنگي رنگ ها مثل هماهنگي نت هاي موسيقي است.
 همانگونه که ترکيب صحيحي از نت ها مي تواند آهنگي گوش نواز بيافريند، ترکيبي از رنگ هاي مناسب و هماهنگ نيز مي تواند يک اثر نقاشي و يا طرح گرافيکي چشم نواز خلق کند. به همين طريق يک طراح داخلي ساختمان نيز، هماهنگي فضاي ساختمان را در هماهنگي رنگها با ساير اجزاي ساختمان جستجو مي کند. شناخت رفتارها، شخصيت ها و توانايي هاي رنگ بسيار پيچيده ولي قانونمند است.
استودیو معماری ODOS واقع در لندن، اخیرا یک فضای کاری جدیدی برای شرکت نرم افزار Slack در مرکز این شهر طراحی نموده است. این فضا در بالاترین نقطه از یک پنت هاوس لوکس و آرام که در نزدیکی خیابان های تاریخی لندن مرکزی قرار گرفته، طراحی شده است.
استفاده ظریف از روشنایی و چشم انداز بیرون از ساختمان که با ترکیبی غنی از رنگ و الگو زیبایی دو چندانی به خود گرفته است، موجب شده تا در طراحی ارائه شده توسط این استودیو فضای بسیار جذابی برای کار و تجارت شکل گیرد که به طرزی جالب، با محتوای شهر نیز همخوانی دارد. این فضای کاری که در دو طبقه بالایی ساختمان سابق رادیو BBC لندن طراحی شده در خیابان گریت پورتلند قرار دارد که فضایی حدودی ۵۴۰ سانتیمتر مربع را شامل می شود و به عنوان سکویی پرش برای پیشرفت هرچه بیشتر نرم افزار تجاری  Slackبه شمار می رود.
برای ایجاد فضایی جدید در طراحی این محل، از سازه هایی سیاه رنگ و جداگانه استفاده شده است. یک اتاق تجاری مخصوص هیئت رئیسه، سالن جلسات، اتاق تلفن، آشپزخانه، اتاق های کار و محل های انفرادی مخصوص زمان استراحت، مناسب برای نیاز کاربران و عملیات خاص مجموعه نرم افزاری Slack طراحی شده و ویژگی رایج فضای این محل، فراوانی نور طبیعی و منظره ای چشم گیر و گسترده از آسمان شهر است. استودیو ODOS به منظور القای مفهوم مورد نظر خود در فضای داخلی ساختمان، از اشکالی با رنگهای غنی استفاده نموده است. دریچه هایی برای ورود نور در داخل سقف ساختمان وجود دارند که استودیو برای توصیف آن از عنوان “چشمانی برای دیدن شهر” استفاده می نماید. خط کشی های صیغلی روی دریچه ها باعث گسترش منظره افق شهر لندن شده و در نتیجه جلوه گر عبور ابرها، هواپیماها و پرندگان آسمان هستند. جایی دیگر از ساختمان، خطوط نور باعث  روشنی راهرویی سیاه رنگ می شود و منظره ای منحصر بفرد و خاطره انگیز را برای افراد حاضر در ساختمان به نمایش می گذارد.
رنگ ها و الگوهای استفاده شده در طراحی این مکان بازتاب دهنده خط مشی و پختگی مجموعه Slack است. سقف ساختمان از جنس چوب بلوط روغنی می باشد که با نقطه های ریز و درشت سیاه رنگ و قطعات چرم تزئین شده است. کاشت گل و گیاه از بالا به پایین دریچه ها و ستون های ساختمان می تواند به زیبایی و حیات بیشتر فضای داخلی ساختمان کمک شایانی کند.
و.....
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی طرح داخلی ,شعبه لندن شرکت ,اسلک اثر ODOS architects ,نمونه ساختمان اداری ,معماری داخلی اداری,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری GMS گراند پالادیوم اثر Malik Architecture
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری و طراحی داخلی ساختمان اداری صبا
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری ملاصدرا اثر فرامرز شریفی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری JTI سوییس / گروه معماری SOM
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری Asebanacio در برزیل / گروه معماری ICESA
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل برج اداری الوند تهران
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری گوگل در دوبلین ایرلند
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی بانک آلمانی Nord LB در هانوفر
پاورپوینت بررسی معماری دفتر مرکزی بانک آلمانی Nord LB در هانوفر
دانلود بررسی طراحی سفارتخانه پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری بانک
دانلود بررسی طراحی مرکز تحقیقات ساختمان و انرژی اصفهان پاورپوینت
دانلود بررسی تجزیه و تحلیل فضاهای اداری نمونه خارجی و داخلی پاورپوینت
دانلود بررسی مجتمع ناشران,قم پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری بورس اوراق بهادار تهران اثر پرفسور سراجی
دانلود تجزیه و تحلیل سازه‌های کابلی سانتیاگو کالاتراوا(Santiago Calatrava)،پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فروم (Forum) Hongkong Land
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک فدرال ریزرو- میناپلولیس
پاورپوینت بررسی الزامات و استانداردهای طراحی ساختمانهای بزرگ اداری
پاورپوینت بررسی برج اداري و نمايشگاهي هنگ كنگ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد