خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی پل مارگارت هانت هیل اثر سانتیاگو کالاتراوا (Santiago Calatrava)

   تعدادبرگ: 30اسلاید دارای نقشه و تصاویر .   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 4398 kb  تعدادمشاهده  0


پاورپوینت بررسی پل مارگارت هانت هیل اثر سانتیاگو کالاتراوا (Santiago Calatrava)
 
بر اساس نوشته معمار پروژه: ” پل مارگارت هانت هیل، پروژه بسیار خاصی برای من است. این پل نه تنها یک نقطه عطف برای تجدید حیات شهر دالاس محسوب می‌شود. اولین پل مختص حمل و نقل سواره است که توسط من در ایالات متحده امریکا ساخته شده است.”
 
معمار: سانتیاگو کالاتراوا
 
مکان پروژه: دالاس، ایالت تگزاس، ایالات متحده امریکا
 
طول پل: ۶/۳۶۷ متر (۱۲۰۶ فوت)
 
ارتفاع تیر اصلی: ۱۳۶ متر (۴۴۶ فوت)
 
سال ساخت پروژه: ۲۰۱۲
 
” بعد از اینکه ماموریت ساختن این پل به من واگذار شد، به شهر دالاس سفر کردم و متوجه شدم که حوضه رودخانه ترینیتی (Trinity) که این پل قرار است بر روی آن ساخته شود، به دلیل وجود ساختمان‌های صنعتی در اطراف آن و همچنین وجود خطوط برق در حوضه آن آلوده شده است و مبلغ جدیدی نیز برای عوارض پرداختی در این جاده تعیین شده است. من به این موضوع به عنوان یک شانس از دست رفته برای این شهر، می‌نگرم زیرا حوضه رودخانه ترینیتی این قابلیت را داشت تا بتواند بر اهمیت توسعه آتی شهر دالاس تاکید کند عملکردی بسیار مهم در این زمیته داشته باشد. تصویری که در قسمت پایین طرح جامع اولیه من قرار داده شده است، متعلق به سال ۱۹۹۹ و اولین پروژه باز زنده سازی شهری است که من انجام داده‌ام. ایده من برای اتصال دو حوضه رودخانه متعلق به شهر دالاس بوسیله تعدادی پل‌های چشمگیر و نمادین و ساختن تفریح‌گاه‌هایی در کنار سواحل آب گرفته دریاچه‌ای مصنوعی در این شهر، به نظر می‌رسید که بتواند منجر به احیای این محیطی شود که در قلب شهر دالاس قرار دارد و در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. به این ترتیب امکانات تفریحی در این شهر بوجود خواهد آمد که اهمیت آن برای شهر دالاس مانند اهمیت پارک مرکزی برای شهر نیویورک است.”
افتتاح پل مارگارت هانت هیل نشانه جهشی بزرگ در جهت تحقق هدف احیای این منطقه است. این پل در واقع یک سازه زیبا و خیره کننده است که به عنوان نمادی جدید در خط آسمان شهر دالاس نیز عمل خواهد کرد. از سال ۲۰۱۰ که تیر قوسی شکل این پل از زمین برخواست و ساخته شد، این پل تبدیل به یک نقطه عطف در شهر دالاس شده است. ماهیت نمادین این پل توجه همگان را به رودخانه ترینیتی و محیط اطراف آن جلب خواهد کرد و به عنوان محرکی برای توسعه هر چه بیشتر حوضه این رودخانه عمل خواهد کرد. تصویر تیر مرتفع این رودخانه در دریاچه مصنوعی که در زیر آن قرار دارد، منعکس می‌شود و چشم‌اندازی فوق‌العاده را بوجود می‌آورد. وجود این چشم‌انداز عامل محرکی در استفاده بهینه از این فضای فوق العاده است.
این پل در دسته پل‌های کابلی قرار می‌گیرد، و به دلیل استفاده از تیر قوسی شکل در آن برای نخستین بار به جای تیرهای عمودی و مورب، ابداعی جدید محسوب می‌شود. کابل‌های پل به شکلی بر روی این تیر چیده شده‌اند تا قاب فولادی عرشه بزرگراه زیر آن را نگه دارند. قوس این پل از مقاطع لوله‌های فولادی ساخته شده است که دارای ابعاد بسیار دقیق و مهندسی شده هستند و روی یکدیگر انباشته شده و در محل اجرای پروژه به یکدیگر جوش داده شده‌اند.
پل مارگارت هانت هیل تنها یکی از مجموعه پل‌هایی است که توسط دفتر معماری کالاتراوا طراحی شده‌اند تا حوضه رودخانه ترینیتی را که در مرکز شهر دالاس و در ایالت تگزاس قرار دارد، توسعه دهند و احیا کنند. تلاش‌ها ادامه دارد تا پلی به عنوان پل خواهر این مجموعه طراحی شود. این پل جدید نیز در حوضه رودخانه ترینیتی قرار گرفته است و بخشی از طرح جایگزینی بزرگراه بین ایالتی IH 30 است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بررسی ,پل مارگارت ,هانت هیل ,اثر سانتیاگو کالاتراوا ,(Santiago Calatrava) , معمار پروژه ,نمونه مشابه ,معماری ,طرح ,کانسبت ,ایده ,نقشه ,پلان ,اصول طراحی ,نمونه موردی ,کیس استادی ,دانلود پاورپوینت ,نمونه تطبیقی ,پروژه دانشجویی ,طرح ,نمونه تطبیقی ,نمونه خارجی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طرح های معماری نوآورانه دفتر با سبک باز
پاورپوینت بررسی ساختمان خدماتی جدید شهرداری تکیرداغ
پاورپوینت بررسی طرح مسابقه پروژه ایده برای ساختمان شورای شهر به عنوان کانون تمدن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری لوموند
معماری ساختمان اداری سفید در شهرک غرب تهران پاورپوینت بررسی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آنجل در شهر منچستر
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ساختمان اداری جدید شبکه BBC
پاورپوینت بررسی ضوابط استانداردها طراحی فضاهای اداری
پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری اداری BLOX / DAC، کپنهاگ OMA - دفتر معماری متروپولیتن
دانلود,پاورپوینت بررسی چند نمونه بنای سفارتخانه ها,pptx
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری ساختمان میراث فرهنگی در خیابان آزادی تهران
پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان میراث فرهنگی تهران اثر حسین امانت
پاورپوینت بررسی معماری برج اداری شرکت بیمه ایران نمونه موفق برج اداری ایرانی
پاورپوینت بررسی تحلیلی نمونه موردی سفارت‌ خانه های ایرانی در کشورهای جهان
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری ساختمان تجاری اداری ولیعهدی اثر هومن بالازاده
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری کومپوس در هلسینکی ، فنلاند
پاورپوینت بررسی معماری داخلی واحد اداری بخارست
پاورپوینت بررسی معماری و طراحی ساختمان اداری شرکت گلدیران در تهران
پاورپوینت بررسی معماری دفتر اداری منشور برجسته سیاه در کرما ایتالیا
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان نظام مهندسی قزوین اثر تغابنی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد