خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: نقشه های اتوکد طراحی بیمارستان در منطقه محروم

   تعدادبرگ: نقشه های اتوکد طبق تصویر نمونه   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 401 kb  تعدادمشاهده  0


نقشه های اتوکد طراحی بیمارستان در منطقه محروم

شامل پلانها نماها و مقاطع و پلان بام طبق تصویر نمونه

نیروهاي خدماتی شاغل در درمانگاهها و بیمارستان ها قبل از شروع به کار بایستی از نظر تایید سلامت و نداشتن بیماري هاي واگیر دار مورد بررسی پزشکی قرار گرفته و در صورت نداشتن بیماري براي نامبردگان کارت تندرستی صادر گردد . بدیهی است انجام معاینات پزشکی و آزمایشات لازم هر شش ماه یک بار بایستی تکرار گردد.
کلیه پرسنل خدمات بایستی داراي لباس کار متناسب با نوع کار بوده و از وسایل حفاظتی و ایمنی دستکش، ماسک، کلاه ، چکمه یا کفش مناسب استفاده نموده و پس از پایان کار نسبت به تعویضلباس اقدام نماید . در صورت امکان تعویض لباس پس از استحمام انجام شود.
تذکر : کارکنان حق ندارند با لباس کار محل را ترك نمایند .


کارکنان خدمات مربوط به بخش هاي مختلف و به ویژه کارکنان بخشهاي عفونی و آزمایشگاههاي میکروب شناسی حق تردد در بخش هاي دیگر به ویژه بخش کودکان ، زنان و زایمان ، آشپزخانه و…. که از حساسیت بیشتري برخوردار می باشند را ندارند و در صورت اجبار بایستی نسبت به تعویضلباس و کفش خود اقدام و احتیاطات لازم را به عمل آورند کارکنان خدمات حق جمع آوري ، نگهداري و خارج نمودن اضافه غذا از بیمارستان ( آشپزخانه یا بیماران ) ، نانهاي ضایعاتی و……. به هر دلیلی و جهت هر گونه مصرفی را ندارند انجام عمل بازیافت از زباله بیمارستانی به هر شکلی ممنوع می باشد ، به ویژه از زباله هاي عفونی ومخاطره آمیز جارو و تی هاي نظافت در پایان کار در محل هاي اختصاص داده شده به این قبیل وسایل نظافت بایستی شستشو و به منظور آب گیري و خشک شدن در حوضچه هاي زهکشی شده و قابل نظافت و بهداشتی نگهداري شوند . استفاده از یک تی نظافت در تمیز کردن و نظافت قسمت هاي مختلف ( سالن بخش ، اتاق بیمار ، محل استقرار پرسنل و پرستاري و…. اکیدا ممنوع و مخاطره آمیز می باشد .
عدم استفاده از ترایلی و یا گاري چهار چرخه ، برانکارد و غیر در جهات عیر اختصاصی ممنوع می باشد . در صورت ناچاري نیز نبایستی از وسایل حمل و نقل ، غذا ، و به طور مشترك استفاده نمود . عدم نگهداري و انبار نمودن وسایل اسقاطی و مستعمل در گوشه و کنار و فضاهاي خالی موجود در بخشو بیمارستان .
محل هاي جمع آوري و انبار وسایل یاد شده می توانند محل تجمع حشرات و پناهگاه جوندگان ( موش ) و سایر جانوران موزي و حتی بروز حریق گردد .
از قرار دادن لگن ، لوله ادرار ، تشت و…. در کف سرویس هاي بهداشتی و روي زمین یا زیر تخت بیمار ، زیر دستشویی و …جدا پُرهیز نمایید در غیر این صورت این عمل می تواند آلودگی و عفونت را به تخت بیماران بستري
شده انتقال دهد
وسایل فوق الذکر بایستی پس از شستشو گندزدایی گردیده و در قفسه اي مخصوص این کار نگهداري گردند . کارکنان خدمات حق انجام کارهاي متفرقه و بعضا پزشکی مانند تزریقات ، وصل و کشیدن سرم بیماران و…حتی در صورت کمبود نیرو را ندارند . در صورت انجام تخلف محسوب می گردد . از دست زدن به زباله به خصوص زباله آزمایشگاهها ، بخشهاي عفونی و…اکیدا خُودداري گردد .
درجمع آوري و حمل و نقل و تخلیه زباله بایستی کلیه نکات ایمنی و حفاظتی رعایت گردد . در صورت مشاهده اجسام تیز و برنده ( سر سوزن ، تیغ جراحی ) در داخل زباله دان نصب شده در اتاق بیماران ابتدا موضوع را به پرستار بخش یا جانشین وي و در صورت عدم توجه به مدیر بیمارستان یا درمانگاه کتباُ یا شفاهاُ اطلاع داده شود .
مواد شوینده ، سفید کننده ، گندزداها و ضدعفونی کننده ها بایستی در محل مناسب و از انبار نمودن مواد یاد شده به صورت در هم و یا غیر اصولی جداُ بایستی پرهیز کرد .
در صورت نگهداري غیر اصولی مواد شیمیایی و حلالها و…. در شرایط غیر قابل قبول می تواند عامل انفجار یا آتش سوزي یا ایجاد گازهاي خطرناك در محیط انبار شوند .
از نگهداري مواد غذایی توسط بیماران یا همراهان در کیسه هاي پلاستیک تیره و سیاه ( از دوده صنعتی در تهیه
پاکت هاي پلاستیکی استفاده شده باشد ) در یخچال بخش جلوگیري به عمل آید .
نگهداري مواد غذایی در کیسه هاي پلاستیکی فوق الذکر و کیسه هاي پلاستیکی بازیافتی براي سلامت انسان زیان آور می باشد
از ایجاد زمینه مناسب در جهت حیوانات اهلی ( مثل گربه ) یا پرندگان ( مثل کلاغ و کبوتر ) خودداري شود .

.
 ( پراکندن مواد غذایی اضافی بیماران ، نانهاي ضایعاتی و ... در گوشه و کنار بیمارستان باعث جلب حیوانات اهلی مثل گربه و جانوران موذي مثل موش و حشرات و پرندگان می گردد . ) استانداردها وبهداشت محیط بیمارستانداراي تهویه اصولی نگهداري گردند
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه های اتوکد ,طراحی بیمارستان ,در منطقه محروم ,نیروهاي خدماتی ,درمانگاهها و بیمارستان ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طراحی پارک و مرکز تفریحی شهر

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد