خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

دانلود تحقیق و مقاله، نقش برتر پارس

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


ورود کاربران
 


ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود طرح معماری طراحی دانشکده معماری

   تعدادبرگ: فایل اتوکدی، رندر، PSD و پوستر   قیمت: 49000 تومان   حجم فایل: 20 kb  تعدادمشاهده  4


فهرست فایلهای موجود محصول
فایل اتوکدی
۳۹ رندر باکیفیت
پوستر حرفه‌ای
فایل PSD لایه‌باز (قابل ویرایش)
دریافت لینک دانلود 20kb کل فایلها با حجم 120mg بلافاصله پس از پرداخت موفق
معماري به عنوان يكي از نيازهاي اوليه انسان از بدو تاريخ با انسان بوده و با انسان زاده مي‌شود. او را در بر مي‌گيرد در جسم و ذهن و روحش تاثير مي‌گذارد. هيچ عاملي به اندازه معماري نمي‌تواند تا اين اندازه بر انسان تاثير گذار باشد. 
تمام روابط و تعاملات اجتماعي انسان در فضاي معماري و شهر سازي صورت مي‌گيرد. معماري علاوه بر اينكه مي‌تواندمنجر به ايجاد آسايش فكري جسمي و روحي شود به همان اندازه مي‌تواند تاثير معكوس داشته باشد. به عنوان مثال يك معماري خوب در يك اداره مي‌تواند در روابط كارمندان يا ارباب رجوع تاثير مثبت بگذارد و بالعكس معماري بد روي خلق و خوي كارمندان تاثير منفي دارد. لذا در اينجا اولين سوالي كه پيش مي آيد اين است كه آيا كسي كه مي خواهد معماري كند خود مي‌تواند در يك فضاي ناهمگون و بي ارزش از لحاظ معماري تربيت شود ؟
2- معماري داراي دو جنبه است يكي استاندارد ها و اصول اوليه مانند تعادل، ريتم و ... و ديگري اين كه معماري خود حامل پيام و معرف هويت جامعه است. يك اثر معماري ارزشمند علاوه بر داشتن اصول اوليه بايد داراي هويت و معرف فرهنگ توده مردم باشد.
 
پروژه کامل دانشکده معماری پیش‌رو، با زیربنایی معادل ۱۰۱۳۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. حجم کلی این پروژه دانشکده معماری که چهار طبقه با پلان‌هایی متفاوت بهره می‌برد، ترکیبی از احجام استوانه و مکعب مستطیل است. وجود پنجره‌های سرتاسری در طراحی این پروژه دانشکده معماری که یکی از شاخصه‌های سبک بین‌المللی به شمار می‌رود، موجب شده است که نورگیری بسیاری از فضاهای مربوط به طراحی و کلاس‌های تئوری با سهولت بسیاری صورت بگیرد. جایگذاری فضاها در پروژه کامل دانشکده معماری پیش‌رو به گونه‌ای است که دسترسی به تمامی فضاها بر اساس الویت‌بندی خاصی صورت خواهد گرفت. یکی از نکات قوت این پروژه معماری، طراحی سردری اختصاصی برای آن است که جلوه ویژه‌ای را برای آن به ارمغان می‌آورد.
 
پلان‌های ترسیمی پروژه کامل دانشکده معماری:
 
سایت پلان
پلان طبقه همکف
پلان طبقه اول
پلان طبقه دوم
پلان طبقه سوم
پلان سردر ورودی
برش A-A
برش B-B
 
فضاهای ترسیمی پروژه دانشکده معماری:
پلان طبقه همکف:
 
لابی
پخش غذا
شستشوی ظروف
بخش آماده‌سازی
رستوران دانشجویان آقا
رستوران دانشجویان خانم
ورودی اصلی
اطلاعات
آتلیه طراحی
آتلیه معماری
نمازخانه آقایان
نمارخانه بانوان
سرویس بهداشتی بانوان
سرویس بهداشتی آقایان
سرویس بهداشتی معلولین
آسانسور
راه‌پله
 
پلان طبقه اول:
 
کلاس تئوری
فلاور باکس
راه‌پله
سرویس بهداشتی آقایان
سرویس بهداشتی بانوان
اتاق اساتید
حراست
کلاس عملی
کتابخانه
مخزن کتاب
مسئول کتابخانه
سالن مطالعه آقایان
سالن مطالعه بانوان
 
پلان طبقه دوم:
 
اتاق اساتید
کلاس تئوری
سایت کامپیوتری
کلاس عملی
تراس
آتلیه طراحی
سرویس بهداشتی آقایان و بانوان
آسانسور
راه‌پله
 
پلان طبقه سوم:
 
اتاق جلسات
اتاق ریاست
بایگانی
بخش اداری
سرویس بهداشتی آقایان
سرویس بهداشتی بانوان
سرویس بهداشتی بخش اداری
لابی
آمفی تئاتر
سالن آمفی تئاتر
سالن انتظار
سن
 
 
پیدایش سیستم آموزش عالی نوین در سده ۱۷ میلادی و توجه روز افزون به این مقوله منجر شد که دانشگاه‌ها در جهت تخصص‌گرایی، به بخش‌های مختلفی طبقه‌بندی شوند. هر یک از بخش‌های دانشگاه که از آنها با عنوان دانشکده یاد می‌شود، به رشته‌های تخصصی متعددی اختصاص دارند. دانشکده معماری به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع دانشکده‌ها، به تعلیم دانشجویان در رشته معماری می‌پردازد و سعی دارد با تکیه بر آخرین متدهای آموزشی، معماران توانایی را تربیت نماید.
دانلود پروژه کامل دانشکده معماری
طراحی یک پروژه دانشکده معماری نیز همانند دانشکده هنر و معماری، سختی‌های بسیاری را به همراه دارد و جز از طریق صرف زمان بسیاری جهت مطالعه منابع متعدد و کسب تجربه بسیاری در این زمینه میسر نمی‌شود. با این حال امروزه انواع پروژه دانشکده معماری متعددی وجود دارند که توسط دانشجویان معماری و معماران با تجربه طراحی شده‌اند و امکان الگوگیری از آنها به عنوان یک منبع جهت طراحی یک پروژه معماری دانشکده معماری جدید وجود دارد. من جمله اهم مزایای این روش می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و انرژی مورد نیاز دانشجویان و معماران جهت طراحی یک پروژه دانشکده معماری اشاره کرد.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود طرح ,معماری طراحی ,دانشکده معماری ,پروژه دانشکده معماری, پروژه کامل دانشکده, پروژه معماری دانشکده معماری, دانلود پروژه کامل دانشکده معماری, طرح کامل دانشکده معماری,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طراحی دانشکده معماری بهمراه پرسپکتیو (dwg)
نقشه های اتوکد طراحی دانشکده معماری
پروژه اتوکد طراحی دانشکده معماری و هنر
دانلود پروژه اتوکدی طراحی دانشکده معماری همراه با رندر های ۳max
دانلود پروژه اتوکدی طراحی دانشکده معماری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد