خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان

   تعدادبرگ: 42 اسلاید   قیمت: 4200 تومان   حجم فایل: 867 kb  تعدادمشاهده  8



مقدمه 1
شبکه های عمومی توزیع آب آشامیدنی2
کنتورها  5
نحوه ورود آب به ساختمان7
انواع لوله ها9
نحوه اتصال لوله ها11
تعیین قطر لوله های آب آشامیدنی12
چگونگی متصل نمودن لوله های 5 لایه به لوله های فلزی13
چگونگی مراقبت از لوله ها در مقابل عوامل مختلف 14
انتخاب مسیر صحیح عبور لوله ها15
تست سیستم های لوله کشی16
نکات قابل توجه قبل از تست سیستم های لوله کشی17
انواع پمپ ها19
 

 

آب های آشامیدنی از دو طریق تامین می شوند :
 از طریق سفره های زیر زمینی
 از طریق آب های سطحی
برای استفاده از سفره های زیر زمینی نیاز به حفر چاه در دل زمین بوده واز طریق پمپ ها وسیستم های لوله کشی آب به مراکز توزیع رسیده سپس مراحل تصفیه را پشت سر گذاشته و وارد شبکه سراسری توزیع می گردد.
برای استفاده از آب های سطحی ما نیاز داریم که این آب هارا ابتدا مهار کنیم که مهار آب های سطحی باایجاد سد میسر می شود که در مسیر آب راه های اصلی احداث شوند  وسپس این آب ها به مراکز تصفیه هدایت شده وبعد از تصفیه وارد شبکه سراسری توزیع می گردد.
سپس به تعداد مورد نیازاز شبکه انشعاب گرفته می شود وبرای هر انشعاب یک کنتور برحسب نوع مصرف نصب می شود که نوع کنتور و قطر آن بستگی به موارد مصرف دارد.
بعداز کنتور آب مصرفی از طریق سیستم لوله کشی به داخل ساختمان رسیده و به نقاط مصرف هدایت می شود.در مجتمع های بزرگ و طبقات بالا باید برای اینکه افت فشاردر شبکه  نداشته باشیم از پمپ ها کمک بگیریم تا  تمامی مصرف کنندها به میزان مصرف آب در اختیارشان قرار گیرد.
نقاطی که  در ساختمان های مسکونی نیاز به آب دارند عبارتند از:
سرویس های بهداشتی
آشپزخانه
حیاط(پارگینگ)
موتورخانه(در صورت وجود)
 
 
مراحل تعیین قطر لوله ها به روش زیر است :
1-  فشار خروجی در کنتور و یا به عبارتی فشار آب شهر را بدست آورید( با استفاده از سازمان آب وفاضلاب)
2- اختلاف ارتفاع کنتور تا بالاترین مصرف کننده را تعیین کنید(فاصله عمودی)
3- به ازای هر 1 متر اختلاف ارتفاع کنتور و بالاترین مصرف کننده 10KPA از فشار آب شهر کم کنیم سپس با توجه به فشار بدست آمده گروه محدوده فشار مورد استفاده در جدول را تعیین کنید.
4- طول مسیر لوله کشی ( افقی + عمودی ) از کنتور تا دورترین مصرف کننده را بدست آورید.
5 - با مشخص شدن واحد مصرف در ستون انتخاب شده به سمت چپ حرکت کنید و قطر مورد نظر از ستون دوم را پیدا کنید.
-6در ستون انتخاب شده اگر به کل واحد مصرف ساختمان برسیم و به سمت چپ حرکت کنیم در ستون دوم اندازه قطر اصلی ساختمان را بدست می آوریم و از ستون اول اندازه قطر کنتور تعیین می شود.
نکته : برای محاسبه سایز لوله های آبسرد از واحد مصرف آبسرد و برای محاسبه سایز لوله های آبگرم از واحد مصرف آبگرم ازجدول های  مربوطه استفاده کنید.

 


کلمات کلیدی مرتبط:
آب های آشامیدنی از دو طریق تامین می شوند : , از طریق سفره های زیر زمینی , از طریق آب های سطحی ,برای استفاده از سفره های زیر زمینی نیاز به حفر چاه در دل زمین بوده واز طریق پمپ ها وسیستم های لوله کشی آب به مراکز توزیع رسیده سپس مراحل تصفیه را پشت سر گذاشته و وارد شبکه سراسری توزیع می گردد. ,برای استفا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت پرینترهای سه بعدی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد