خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت مرمت خانه کاظمی تهران ۵۷ اسلاید

   تعدادبرگ: 57 اسلاید   قیمت: 5500 تومان   حجم فایل: 16969 kb  تعدادمشاهده  3


شرح پروﮊه مرمت
در سال ۱۳۸۶ به سفارش معاونت فنی عمرانی منطقه ۱۲ طراحی این پروﮊه آغاز شد . پیرو مطالعات کارشناسی و با توجه به استعداد و قابلیت های بنا و اعلام آسیب شناسی و آسیب نگاری موجود پروژه برای زنده سازی و احیا مجموعه، و با توجه به نیازهای منطقه واستعداد محل ، جهت احیاء مجموعه کاربریهای مورد نیاز به شرح زیر اعلام گردیده است :
۱) ایجاد مرکز فرهنگی با امکان فعالیت های درون محله ای
۲) ایجاد مرکز اسناد تاریخی (موزه) با محدودیت موثر در بافت محله
۳) ایجاد کتابخانه کانون پرورش فکری (با امکان شناخت کالبدی برای سنین مختلف و معرفی تارو پود بافت قدیم برای نسل جدید)
۴) ایجاد دفترکار برای ارگانهای محل (شهرداری ناحیه – شورای محل و…)
۵) چایخانه و رستوران سنتی
 
پیرو اعلام کاربریها ی مشروحه کارفرمای محترم با در نظر گرفتن جمعی جهات و اشرافیت به نیاز های محله گزینه شماره یک را به عنوان گزینه برتر انتخاب و جهت ادامه طراحی اقدام به ابلاغ شد.
 
برای دانلود ، مشاهده برخی اسلایدها و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید…..
 
کاربری فرهنگی مجموعه :
جهت جایگزین نمودن کاربری فرهنگی در مجموعه سرای کاظمی ، با توجه به استعداد محل و تمایل به ایجاد حداقل تغییرات در ساختمان و در نظر گرفتن روابط بین عملکردها کاربری فوق به بخش های فرهنگی و آموزشی و خدماتی پشتیبانی و تاسیساتی بشرح زیر تقسیم گردیده و با توجه به ازدهام هر کدام به شیوه زیر تفکیک و تعریف می گردند :
۱) بخش فرهنگی – شامل فضاهای سمعی بصری – گالری ها و فروش کتاب و نشریات و کتابخانه و فضایی برای مطالعه.
۲) بخش آموزشی– شامل کارگاه های عملی ،کلاس های تئوری و آموزشی.
۳) بخش خدماتی و پشتیبان
۴) تاسیساتی
 
بخش فرهنگی
با توجه به نحوه عملکرد بخش فرهنگی و آرامش حاکم در این بخش ، سالن مرکزی تالار با داشتن وسعت زیاد و یکپارچگی درفضا ها وامکان نورگیری مناسب و از همه مهمترقرار گیری در هسته مرکزی مجموعه جهت فضای گالری و نمایشگاه در نظر گرفته شده است ،قسمت کنترل و برنامه ریزی این بخش در ضلع شرقی و ورود و دسترسی آن از در جنوب شرقی ساختمان صورت می گیرد.
بخش سمعی و بصری با توانایی فروش و عرضه نوار و CD صوتی و تصویری و کتاب و نشریه پیشنهاد شده است. با توجه به نوع عملکرد فعالیت فوق الذکر این بخش بصورت مجزا از طریق ورودی شرقی از طرف کوچه امام زاده یحیی قابل دسترسی بوده و حیاط کوچک شرقی و اطاق های مشرف به تراس آن در اختیار این واحد قرار گرفته است.
جهت دسترسی و ارتباط مناسب بین دو حیاط شمالی و جنوبی و حفظ ورودی ها با جابجایی پله موجود در حیاط شمالی ،ارتباط توسط راهروی سر پوشیده ای راه گشایی شده است، در این راهرو ورودی واحد سمعی بصری ،راهروی دسترسی به نیم طبقه اول شمالی و ورودی اصلی ساختمان وگالری ها در نظر گرفته شده است.
واحد مطالعات شامل : کتابخانه ،سالن مطالعه و دفتر طرح و برنامه به دلیل نیازمندی به هماهنگی پیوسته وارتباط نزدیک در قسمت غربی طبقه همکف و کلاس های آموزش و فراگیری در ضلع غربی مشرف به تراس و حیاط شمالی در نظر گرفته شده است.
 
و…


کلمات کلیدی مرتبط:
پروژه پاورپوینت ,مرمت خانه کاظمی , تهران 57 اسلاید,پروژه مرمت,دانلود پروژه مرمت,مرمت خانه کاظمی تهران,پروژه مرمت در تهران,دانلود پروژه پاورپوینت مرمت,دانلود پروژه درس مرمت,پروژه مرمت در تهران,مرمت در تهران,دانلود پروژه آشنایی با مرمت ابنیه,پروژه پاورپوینت درس مرمت,نقشه خانه کاظمی در تهران,مرمت بنا ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی طرح مرمت خانه حظیره ای یزد
پاورپوینت بررسی طرح مرمت خانه تاریخی طبایی اردکان
پاورپوینت بررسی طرح مرمت حمام ابراهیم خان کرمان
پاورپوینت بررسی طرح مرمت مدرسه انقلاب اسلامی محمودآباد مازندران
پاورپوینت طرح شناخت ، آسیب شناسی و مرمت مسجد 72 تن مقبره امیر ملکشاه سلجوقی
پاورپوینت بررسی طرح مرمت خانه تاریخی ملک در بازار بین‌الحرمین تهران
پاورپوینت بررسی طرح مرمت نارین قلعه میبد
پاورپوینت بررسی طرح مرمت کافه و هتل نادری تهران
پاورپوینت بررسی مرمت قلعه سالار محتشم خمین
پاورپوینت بررسی طرح مرمت عمارت نجف خان بهبهان
پاورپوینت بررسی طرح مرمت تكيه معاون الملك كرمانشاه
پاورپوینت بررسی طرح مرمت کاخ عالی قاپو اصفهان
پروژه شناخت و طرح مرمت کاخ عالی قاپو اصفهان
پاورپوینت بررسی طرح مرمت مدرسه تاریخی دارالفنون تهران
پاورپوینت بررسی مرمت خانه سلماسی تبریز
پروژه آسیب شناسی و مرمت خانه ی زنجانچی قزوین
پاورپوینت بررسی مرمت ابنیه عمارت مستوفی الممالک تهران
پاورپوینت بررسی آسیب شناسی و طرح مرمت خانه حیدرزاده تبریز
پاورپوینت بررسی شناخت ، آسیب شناسی ، مرمت و احیا خانه باقری رفسنجان
پاورپوینت بررسی شناخت و مرمت مسجد جامع گلپایگان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد