خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی،آثارآلیسون بروکس،Alison Brooks

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب
آلیسون بروکس ؛ زنان معمار و برجسته در دنیای معاصر اندیشه و سطح معماری را دگرگون ساختند. اما هنوز هم موانع بسیاری برای فعالیت معمارانه بر سر راه زنان وجود دارد که با ممارست و خلاقیت امید است از میان بروند.
از جمله معمارهای موفق زن در دوره‌ی معاصر، آلیسون بروکس است. وی در سال ۱۹۸۸ موفق به کسب درجه لیسانس معماری از دانشکده معماری دانشگاه واترلو کانادا شد. آلیسون بروکس در دوران دانشجویی در کنار تحصیل در چند شرکت معتبر از جمله ای جی دیاموند و شرکا کار کرد که مبنای پیشرفت او شدند.
 
در سال ۱۹۹۶، آلیسون شرکت معماری آلیسون بروکس را در شمال لندن پایه گذاری کرد. از آن به بعد توانایی او در تحلیل و بررسی پارامترهای مورد نظر در طراحی، موجب پیدایش مجموعه طراحی های موفقی از جمله: هتل ، طراحی شهری و طراحی خانه‌های سبک آلمانی و سبک انگلیسی شد که همگی موفق به دریافت جایزه شدند. گروه معماری آلیسون با نیرویی جوان، فعالیت‌های معماری و طراحی‌های چند منظوره انجام می‌دهند و در ایسلینگتون لندن قرار دارد. شهرت شرکت در طراحی المان‌های مصنوعی معماری است.
 
RIBA London Regional Awards 2016
 
از جوایز ویژه آثار بروکس می‌توان موارد زیر را برشمرد:
جوایز طراحی داخلی هتل های سبک اروپایی در سال ۲۰۰۰٫ دریافت جایزه طراحی هتل و بهترین طراحی اتاق تشریفات و حمام.
جایزه سوم، جایزه بهترین معمار جوان سال انگستان، ۱۹۹۹٫
جایزه مجله معماری برای سالن اپرای آویو، ۱۹۹۴٫
جایزه طراحی ساختمان و چوب برای المان لبخند ۲۰۱۶٫
جایزه طراحی بهترین مبلمان خیابانی ، برای طراحی آکروبات لیورپول.
بروکس در کنار کار حرفه‌ای در زمینه نشر هم فعالیت داشت، از آثار وی موارد زیر است:
کتاب ها و مجلات معماری او:
    ” هتل آتول هلگولند”، طراحی داخلی، نوامبر ۲۰۰۰٫
    ” رویاهای زیر دریا”، مجله معماری ، مارس ۲۰۰۰٫
    رلا، استفان. معماری فرا سطحی ، چیچستر، نشریات آکادمیک، ۱۹۹۹٫
    هرمن، رودی و کیچ بوکسر. معماری کششی در فضاهای شهری ، آکسفورد، بوستن، ۱۹۹۶٫
پروژه‌های شرکت معماری آلیسون بروکس شامل: طراحی مناظر شهری، کارهای مسکونی خصوصی، ویلا سازی، و برخی محصولات پیش ساخته معماری است. این شرکت آثاری خلق می‌کند که دارای ویژگی‌های مکانی و ابعاد گوناگون بسیاری هستند و در واقع می‌توان گفت آثاری منحصر بفردند. این سبک کاری روش خوبی برای جلوگیری از راه حل‌های کلیشه‌ای و تکراری است. با تحلیل تجارب واقعی، پیچیدگی‌های پیش بینی نشده کشف خواهند شد و روش مناسب حل این پیچیدگی‌ها مشخص می‌شود.
 
معرفی برخی آثار:
 
7_Hotel
هتل آتول هلگولند : این هتل در جزیره هلگولند آلمان با ۳۲ اتاق طراحی و اجرا شد. پروژه شامل طراحی ساختمان‌ها و طراحی داخلی هتل بود. ساحل مرجانی مصنوعی و شناوری مدور و فولادی روی آب به عنوان برندی برای هتل و راهکاری جهت طراحی فضای داخلی بکار رفت.
در سال ۱۹۹۹، شرکت موفق به تکمیل و اتمام هتل آتول واقع در جزیره هلگولند آلمان شد، تمامی اجرا هتل از جمله ۱۲۰ صندلی، ۹۰ صندلی رستوران، بار نوشیدنی، اتاق‌های کنفرانس، استخر، مرکز بهداشت و اتاق‌هایی با ظرفیت چهار و دو مهمان و مبلمان‌ها را شرکت آلیسون بروکس، طراحی کرد.
مجتمع مسکونی کمبریج : در سال ۲۰۱۴ گروه معماری آلیسون بروکس با PTE برنده مسابقه دو مرحله‌ای طراحی ۲۴۰ خانه ی جدید در محوطه دانشگاه کمبریج شدند، پروژه به عنوان بخشی فوق العاده بلند پروازانه در توسعه شمال غرب کمبریج، دانشگاه کمبریج است.
گسترش شهری ۱۵۰ هکتار و پلان طرح تفصیلی توسط شرکت  AECOM انجام گرفت که شامل دانشگاه و بازار مسکن، یک مدرسه ابتدایی، موسسه تحقیقات فضایی به علاوه امکانات اجتماعی مانند مهد کودک ، ساختمان عمل جراحی پزشکان، مرکز محله، سوپر مارکت و واحدهای خرده فروشی و فضای سبز باز است. در ۳٫۷ هکتار باقیمانده ۵۳ ویلا و ۹۰ آپارتمان طراحی شد.
خانه‌ هرینگ بون :خانه منحصر بفرد با مساحت ۷۰۰ متر مربع که در سال ۲۰۰۵ اجرا شده است. خانه در دو طبقه طراحی شد که هر طبقه مساحتی حدود ۳۵۰ متر مربع دارد.
نمای ساختمان چوبی و شبیه فلس‌های ماهی است، در واقع الگویی سنتی در کف پوش بوده است. و در مقابل نور باعث می‌شود شبیه آکاردئون دیده شود. ساختمان با فضای سبز اطرافش ترکیب شده است و بهره کافی از نور طبیعی می‌گیرد.
مرکز هنرهای نمایشی و تئاتر کالج بریجواتر : پیشنهاد رقابت برای طراحی ۲،۵۰۰ متر مربع مرکز هنرهای نمایشی کالج بریجواتر با هدف ساخت ساختمانی به یاد ماندنی و هماهنگ با تاریخ این شهر در سال ۲۰۰۹ داده شد. بنا مانند قلعه‌ای است که یک بار در مرکز بریجواتر بنا شده و توسط خندقی احاطه شده بود.
المان فرهنگی “لبخند” در لندن : شرکت آلیسون بروکس با همکاری شرکت صنایع چوب آمریکا (AHEC) در جشنواره طراحی لندن ساختاری چوبی در دانشکده هنر چلسی، سازه ای به نام” لبخند” ارائه کرد.
لبخند یکی از نشانه‌های شهری برجسته بود که در جشنواره اجرا شد. سازه‌ای دیدنی به شکل منحنی، که از چوب ساخته شده و ۳٫۵ متر ارتفاع و ۴٫۵ متر عرض و ۳۵ متر طول دارد.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,،آثارآلیسون ,بروکس،Alison Brooks ,آلیسون بروکس ,زنان معمار ,برجسته ,دنیای معاصر ,اندیشه و سطح معماری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار لئون باتیستا آلبرتی
پاورپوینت بررسی 5 درس از سخنرانی نورمن فاستر در باربیکان
بیوگرافی و آثار اوژن فلاندن نقاش و معمار فرانسوی ، پاورپوینت بررسی اوژن فلاندن
پاورپوینت بررسی 5 ایده لوکوربوزیه در معماری - Le Corbusier
پاورپوینت بررسی نظریات و آثار برجسته رنزو پیانو معمار و مهندس مطرح ایتالیایی
کنگو کوما ، بررسی زندگینامه و فعالیت های کنگو کوما ، پاورپوینت
دانلود رایگان پاورپوینت بررسی آثار والترگروپيوس
پاورپوینت بررسی عقاید ایده ها و نظریات فیلیپ جانسون
پاورپوینت بررسی سبك معماري و کارهای لوكوربوزيه
پاورپوینت بررسی تاريخچه زندگي ، سبك ، تجزيه و تحليل آثار لوكوربوزيه ، پدر معماري و يكي از پيشگامان معماري مدرن
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار فرانک گهری
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار ماریو بوتا
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار سانتیاگو کالاتراوا
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانک گهری
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی آثار و بیوگرافی رولان (رولاند) مارسل دوبرول
پاورپوینت بررسی فرانگ لوید رایت
پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار تادائو آندو
دانلود ,زندگینامه معمار دانیل ليبسکيند Daniel Libeskind ,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و تحلیل آثار رنزو پیانو - Renzo Piano

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد