خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری فضاهای اداری با رویکرد خلاقیت

   تعدادبرگ: 49 اسلاید   قیمت: 19900 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی معماری فضاهای اداری با رویکرد خلاقیت
 
بخشی از مطلب
طراحي ساختمان‌هاي اداري مخصوصاً زماني كه بخشي از يك پروژه بزرگ باشند چندان مورد توجه قرار نمي‌گيرد و تغيير كاربري بناهاي موجود يا ساخت بناهايي بدون توجه به كاربري حقيقي براي عبور از اين مرحله ترجيح داده مي‌شوند. از دلايل انتخاب اين موضوع علاوه بر آنچه آمد واقعي بودن پروژه و مسائل عديده‌ايست كه در چنين پروژه‌اي مطرح مي‌شود.
ایجاد مجموعه هایی با نادیده گرفتن مسائل زیست محیطی و شرایط اقلیمی محیط , منجر به شکل گیری اثاری به صورت توده های جدا از محیط و حتی اسیب رسان به آن شده است , استدلال برخی سازندگان در برخی شرایط مبنی بر ترجیح تامین شرایط آسایش استفاده کنندگان بر مسائل اقلیمی , شاید پوششی باشد جهت پنهان کردن تفکرات نا صحیح , غیر اصولی , غیر علمی,مادی گرایانه و منفعت طلبانه ی خویش.
معماری هم ساز با اقلیم با تطابق با شرایط اقلیمی محیط , شرایط مطلوب اسایش انسانی از نظر درجه حرارت , میزان رطوبت و مانند اینها را در فضاهای داخلی با حداقل کاربرد وسایل سرمایش , گرمایش و تنها با تمهیدات و تفکرات علمی معمارانه فراهم می کند, این نوع معماری از نظر اقتصادی نیز با کاهش قابل ملاحضه ی میزان مصرف انرژی موثر است.
 پیامدهای توسعه ی شهری نامناسب و پیچیدگی معضلات زیست محیطی انها, موجودیت فضای سبز و گسترش آن را برای همیشه اجتناب نا پذیر کرده است . شهر ها به عنوان کانون های تمرکز فعالیت و زندگی انسانها برای این که بتوانند پایداری خود را تضمین کنند چاره ای جز پذیرش ساختاری و کارکردی متأثر از سیستمهای طبیعی را ندارند. فضاهای سبز , شهر ها را به عنوان محیط زیست و محیط عملکردی انسانها معنادار ساخته و با مقابله با اثرات سوء گسترش صنعت و کاربرد نادرست تکنولوژی از طریق تعادل بخشی در سیستمهای اکولوژیک و ارتقاء سطح زیبایی یصری باعث افزایش کیفیت زیستی شهرها می شوند .
در مکانهای مختلف یک شهر ایجاد فضاهای سبز تحت عنوان ساخت و احداث پارک ها و فضاهای تفریحی شهری تبلور می یابد , اما باید توجه کرد این تنها راه موجود نیست و می توان فضاهای طبیعی –تفریحی را در محیط های کاری افراد ساکن در شهر به راحتی ایجاد نمود و با جانمایی مجموعه ها و فضاهای اداری در دل آنها و ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ ما بین آنها مجموعه هایی پدید آورد که کارمندان و مراجعان در طول ساعات اداری و حین کار از آرامش و نشاط ناشی از شرایط خاص محیط برخوردار شده و در عین حال در طول روز و علاوه بر آن پس از ساعات کار اداری , مجموعه به عنوان یک فضای شهری در خدمت مردم قرار گرفته و به مکانی برای عرضه ی فعالیت های تفریحی-فرهنگی-آموزشی – اجتماعی و مانند اینها تبدیل شود و بتوان ار آن به عنوان مکانی برای گردهمایی افراد جامعه و یا محلی برای آموزش عمومی استفاده کرد .
انسان گرامی ترین گوهر آفرینش و ناشناخته ترین آن است .رفتار آدمی تابع اندیشه ها , احساسات , انگیزه ها , خواسته ها درونی و عوامل فطری و پرورشی او است که در موقعیت های مختلف به صورت های گوناگون ظاهر می شود .برای آشنایی با ابعاد مختلف وجود آدمی , آشنایی با روانشناسی و علوم رفتاری ضروری است. روانشناسی علم تازه ای است که از اوایل قرن گذشته به تدریج رو به پیشرفت گذاشته و اگر چه قبل از ان فلاسفه و حکماء مسائل روانی را به طور گوناگون مطرح کرده اند , ولی جنبه های علمی و تجربی آن کاملا تازگی دارد . پرداختن به روانشناسی در حیطه ی کار مدیریت ع ظهور نهضت روابط انسانی , توجه به انگیزش و مسائل انگیزشی در سازمان و مانند اینها موضوعاتی است که از سالهای دهه ی 1970 میلادی به بعد مطرح شده و امروزه کمتر مقاله ای در زمینه مدیریت می توان یافت که به یکی از ابعاد علوم روانشناسی و رفتاری در ان توجه نشده باشد.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,فضاهای اداری ,رویکرد خلاقیت ,پاورپوینت بررسی ,طراحي ساختمان‌هاي اداري ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد معماری برج چند منظوره اداری پایدار اقلیمی ، برج پایدار
نقشه اجرایی معماری اداره جنگلبانی ، جنگلداری و زراعت
پروژه اتوکد طراحی دفتر معماری ، دفتر اداری مهندسین مشاور معماری
پروژه اتوکد طراحی معماری مجتمع اداری بهمراه رندرهای تری دی
پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری، شامل ، پلانهای معماری و نماها و برشها
طرح معماری سه بعدی اسکچاپ، ساختمان اداری ، Office Building 3D Model
پروژه اتوکد طراحی ساختمان تلویزیون ، شامل سایت پلان ، پلانهای معماری و برشها و نماها
پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری ، شامل سایت پلان پلانهای معماری و برشها و نماها
پروژه اتوکد طراحی ساختمان مدرن بانک ، شامل پلانهای معماری و نما برشها
طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی اتاق اداری مدیر
نقشه های اتوکد طراحی ساختمان اداری آموزشی مذهبی
پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری
پروژه اتوکد طراحی برج اداری
پروژه اتوکد طراحی مجتمع اداری سنتی
پروژه اتوکد طراحی برج اداری
پروژه اتوکد طراحی برج اداری تجاری ، به همراه رندرهای تری دی
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود پروژه اتوکد طراحی مرکز اداری و تجاری شامل نقشه های اتوکد – رندر – پاورپوینت
دانلود , پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه شهرداری,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی و معماری ساختمان شهرداری,dwg

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد