خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی داخلی کافه تریا

   تعدادبرگ: تری دی اسکچ آپ   قیمت: 9900 تومان   حجم فایل: 27 kb  تعدادمشاهده  8


طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی داخلی کافه تریا
فایل قابل ویرایش اسکچاپ بهمراه رندرها
جلب رضايت مشتريان
جلب رضايت مشتريان هتل يا رستوران کاري بسيار ساده و آسان است ولي آسان‌تر از آن نيز ايجاد نا‌رضايتي در ميان مراجعين مي‌باشد و اين هر دو جنبه را گارسن‌ها مي‌توانند به نحوي خواسته يا نا‌خواسته برانگيزند و هتل و مديريت آن را با مشکلات پيچيده روب‌رو نمايند يا برموفقيت و شايستگي‌هاي ديگر افراد پرسنل در نظر مردم بيافزايند. و براي سرعت بخشيدن موقع سرو غذا لازم است که گارسن‌ها قبل از اينکه مشتريان به رستوران بيايند ميزها را کنترل کنند از ميز استيشن که براي ظروف اضافي کارد قاشق چنگال و سوس‌ها دستمال سفره و . . . است را کنترل کنند و منوي غذا را که بايد سرو کنند درست آشنا شوند (ميز استيشن در رستوران‌هاي بزرگ در دورترين فاصله بين آشپزخانه و رستوران قرار دارد که گارسن‌ها ناچار نباشند براي بردن يک قاشق اضافي يا بشقاب يا ليوان اضافي مسير طولاني را طي کنند از ميز براي سرعت و سهولت در کار استفاده مي‌کنند و در تقسيم‌بندي گارسن‌ها در رستوران از ميز Side Board يا ميز کناره مي‌گويند استفاده مي‌شود.

در رستوران‌هاي همکف از TROLLY مخصوصي براي جمع کردن ظروف و سرو غذا يا دسر استفاده مي‌شود که انواع مختلف دارد و با هم متفاوت هستند که هر کدام براي منظور خاصي ساخته شده و نام اين TROLLYها نيز انواع گوناگون دارد مثلاً Sweet Trolly مخصوص حمل شيريني است. مديريت رستوران قبل از شروع کار گارسن‌ها بايد به Uniforms يونيفرم و سر وضع گارسن‌ها نظافت رستوران و ميزهاي چيده شده و ظروف نيز توجه کامل داشته باشد که تميز و مرتب باشند.

قبل از شروع وظايف و مسئوليت‌هاي آنها را مشخص کند به اين نکته نيز توجه کنند که براي حفظ آبرو و شهرت رستوران بايد کليه کارکنان همکاري صميمانه‌اي با يکديگر داشته باشند اگر يکي از همکاران با ميهماني مشغول صحبت است و ميهمان براي سفارش غذا گارسن را معطل نموده در اينجا فوراً بايد يکي ديگر از گارسن‌ها که مسئول قسمت ديگر است و در حال حاضر بيکار بايد به کمک همکار خود بيآيد درست مثل اينکه ميهماني سر ميز تقاضائي دارد اگر همکار ديگري متوجه شد فوراً بايد بدون توجه به تقسيم کار پاسخگو خواسته ميهمان باشند.

يونيفروم (Uniforms) کارکنان از اهميت زيادي برخوردار است که به سليقه مديران و صاحبان رستوران بستگي دارد که در هر شهر و کشوري به نوعي خاص طراحي مي‌کنند و بستگي به سليقه و آداب و رسوم و کشور و درجه و نوع هتل‌ها، رستوران مربوط مي‌شود و هيچ هتلي با هتل ديگر نمي‌تواند يک شکل باشد (ديده شده در آموزش‌هاي که در ايران مي‌دهند يک شکل و يکنواخت آموزش مي‌دهند که چنين چيزي نيست). اغلب رستوران‌ها پيشنهاد‌هاي مختلف براي جلب مشتري دارند.

مثلاً رستوران‌هاي که ۲۴ ساعته فعاليت مي‌کنند در ساعات خلوتي (۱۵ تا ۱۸) يا در روزهاي خلوتي دسر يا سالاد رايگان مي‌دهند يا درصدي از قيمت‌ها را تخفيف مي‌دهند اين کار سبب مي‌شود تا در ساعت بيکاري و خلوتي فروش قابل توجه‌اي داشته باشند. مدير رستوران بايد داراي فراست و تجربه کافي باشد که بتواند در برنامه‌ريزي آشپزخانه شيوه‌اي اتخاذ نمايد که هم غذاي دلخواه ميهمانان تهيه و عرضه شود و هم از ضايعات و ريخت و پاش زيانبخش جلوگيري گردد و هم غذاهاي متنوع. امروزه نرم‌افزارهاي مخصوص رستوران کمک قابل توجهي به مديران مي‌نمايد از جمله موجودي انبار و قيمت تمام شده.

رستوران جائي است که گذشته از مصرف مواد اوليه سالم و خوب قابل‌اعتماد، هنر آشپز متخصص، در انظار مسافران به خوبي نمايان مي‌گردد از اين رو بايد شيوه‌هاي ظريف و دلپسند عرضه کردن هنر را به‌کار گرفت و غذائي سرو کرد که شکل و رنگ و روئيت آن، زينت بخش ميزهاي غذاخوري و برازنده ذوق و سليقه و طبع مشتريان باشد. نکات مهم و ظريفي در موفقيت و يا عدم موفقيت در حرفه رستوران‌داري نهفته است و شهرت و اعتبار هر رستوراني بستگي به تلاش، دقت و مهارت، پاک‌نظري، بهداشت و نظافت، برخورد و رفتارخوب، و . . . دارد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح سه بعدی اسکچاپ طراحی داخلی کافه تریا , ,جلب رضايت مشتريان ,جلب رضايت مشتريان هتل يا رستوران کاري بسيار ساده و آسان است ولي آسان‌تر از آن نيز ايجاد نا‌رضايتي در ميان مراجعين مي‌باشد و اين هر دو جنبه را گارسن‌ها مي‌توانند به نحوي خواسته يا نا‌خواسته برانگيزند و هتل و مديريت آن را با مشکلات پيچيده ,
مقالات مرتبط در این دسته
طرح و نقشه های اتوکد معماری کافه تریا مدرن با فرم شعاعی دایره ایی DWG]
نقشه اتوکد طراحی یک آشپزخانه صنعتی [DWG، 2D، 3D]
مدل سه بعدی اسکچاپ معماری رستوران و تالار مراسم پذیرایی
پروژه اتوکد طراحی هتل بومی در کابین های کوهستانی
پروژه اتوکد طراحی رستوران و تالار پذیرایی
پروژه رویت طراحی کافی شاپ یا بار قهوه بر روی کانتینر
بزرگنمایی و لی آوت اتوکد کامل کافه تریا با جزئیات و اطلاعات لازم
نقشه های اتوکد معماری رستوران و فست فود
نقشه های اتوکد معماری رستوران مدرن دو طبقه
طرح اسکچاپ طراحی کیوسک غذا خیابانی
طرح مدل سه بعدی revit کافه تریا مدرن
پروژه اتوکد طرح معماری رستوران مدرن
نقشه های اتوکد طراحی رستوران پذیرایی
نقشه های اتوکد طراحی رستوران
نقشه های اتوکد معماری کافه رستوران با فرم گرد شعاعی
نقشه اتوکد معماری کافی شاپ با مبلمان و مشخصات فنی. اتوکد
نقشه های اتوکد معماری کافه تریا پارکی با سرویس بهداشتی
نقشه های اتوکد معماری رستوران و تالار پذیرایی
نقشه های اتوکد معماری رستوران مدرن
نقشه های اتوکد معماری سفره خانه سنتی ، رستوران سنتی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد