خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی پاورپوینت نمای ساختمان

   تعدادبرگ: 52   قیمت: 9300 تومان     تعدادمشاهده  0


پاورپوینت نمای ساختمان
 
 
 
بخشی از مطالب:
 نمای ساحتمان و طراحی نما، همواره کار سختی است. چرا که همواره ایجاد طرح جدید نیاز به خلاقیت و فکر کردن دارد.
 
در دنیای مدرن امروزی دیزاین نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای خارجی ساختمان روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید.
 
نما:
 
نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه كه در معرض دید و برابرچشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت،‌ قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است.
 
نمای هر ساختمان موثر در مجموعه شهری است كه در آن حضور دارد و این تاثیر را در بدنه خیابان‌ها یا میدان‌ها كه در آن قرار گرفته است می گذارد. اگر به نمای ساختمان واحدی، بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمانها فكر شود، همگونی نمای شهری در كلیت از بین می‌رود.
 
برای مثال در ساختمان‌های كوتاه عریض، ابعاد عرضی غالب خواهد بود. در ساختمان‌های بلند عناصر باریك برتری خود رانشان می‌دهند. در و پنجره و نعل درگاه‌ها تاثیر خاصی در نما می‌گذارند. ناودان‌ها، سایه بانها، پیش آمدگی‌های سقف و بالكن‌ها ایجاد سایه های خاصی بر روی نما می‌كنند.
 
  نسبت‌های هندسی نقش تعیین كننده ای در هماهنگ سازی ظاهر نما دارند. می‌توان پنجره ها را در گروه‌های كوچكتر تركیب شده كه شكل مشخصی را ایجاد می‌كنند دسته بندی  كرد. نــمــاهــــا مـی تـوانـنـد از نـظـر مـصـالـح نـیـز با یكدیگر متفاوت باشند. مصالح نما در رنگ، شكل، زبری و خـشـنـی نـمـا تاثـیـر می گذارد.  مصالح بومی نشان می‌دهد كه نمـا مـربـوط بـه چـه منطقه ای است.
 
محدوده های افقی ساختمان عبارتند از نقطه اتصال به آسمان ( محدوده پایانی ساختمان) نقطه اتصال به زمین (محل نشستن ساختمان بر زمین) و پوشش ساختمان مثل بام و شیروانی. محدوده پایانی ساختمان باید معنای اتمام ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان باید مفهوم نشستن ساختمان بر زمین را برساند.
 
 طراحی نمای ساختمان
 
نمای هر ساختمان در شكل‌دهی به مجموعه شهری كه در آن حضور دارد، موثر است. اگر به نمای یك ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان‌های شهر توجه شود، همگونی نمای شهری در مجموع از بین می‌رود.
 
نمای شهری از مجموعه نماهای مشرف به  فضای عمومی به‌دست می آید. این نماها از جهتی همگن و از جهتی ناهمگن هستند. می‌توانند همگن باشند چون با استفاده از   زبانی مشترك روی بدنه اجزا شهر اجرا  می شوند و اما از آنجا كه هر كدام از این فضاها به كمك این زبان، مقاصد و نیازهای  خود را بیان   می‌كند، ناهمگن هستند.
 
در واقع هر یك از نماها در شهر نشانه وضعیت اقتصادی و اجتماعی سازنده و نحوه  تفكر و نگرش او به مسایل مختلف است.
 
نمای شهری در واقع تركیبی از اجزا متفاوت است كه بر اساس اتفاقاتی كه در  خیابان‌ها ومعابر می‌افتد شكل می گیرد..
 
عناصر پراهمیت درنما
 
ورودی یكی از عناصر حایز اهمیت نما در ساختمان است كه محل و اهمیت طراحی آن به شكل مستقیم نمایانگر نقش و عملكرد ساختمان است. در ورودی نشانه گذر از فضای عمومی خارجی به فضای خصوصی داخلی و یكی از مهم ترین عناصری است كه می‌توان به عنوان نشانه ساختمان از آن نام برد.
 
آماده سازی سطح زیر كار برای نما سازی:
 
بسته به نمایی كه قرار است استفاده شود سطح زیر كار باید قبل از احداث نما، بند كشی، كرم بندی، شمشه گیری،...
 
مینیرال آرتامیکس
 
...
 
ویژگیهای آرتامیکس
 
...
 
کاهش هزینه , زیبایی ,ماندگاری . . .
 
...
 
دلایل مصارف تراورتن ها بعنوان سنگ ساختمانی
 
...
 
ماسه سنگ
 
...
 
خصوصیات ورق های کامپوزیت آلومینیوم
 
...
 
دیوریت
 
...
 
ساخت و بافت گابروها
 
...
 
محل تشکیل گابروها
 
...
 
تمیز کردن نمای ساختمان
 
...
 
روش تمیز کردن
 
...
 
عوامل مخرب سنگ ها
 
...
 
و غیره


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , نمای ,ساختمان , , , , , , نمای ساحتمان و , طراحی , نما، ,دیزاین نما , ساختمان , ,مینیرال آرتامیکس , ,... , ,ویژگیهای آرتامیکس , ,... , , ,... , ,ماسه سنگ , ,... , ,خصوصیات ورق های کامپوزیت آلومینیوم , ,... , ,دیوریت , ,... , ,ساخت و بافت گابروها , ,... , ,محل تشکیل گابروها , ,... , ,ت,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی سیمای شهری
دانلود بررسی پاورپوینت طراحی فنی مکانهای آموزشی _ 36 اسلاید
دانلود بررسی پاورپوینت محوطه سازی
دانلود بررسی پاورپوینت مبلمان شهری
دانلود بررسی پاورپوینت نظریه های مكانیابی بررسی ناحیه43 منطقه 10شهر مشهد (اراضی الهیه)
دانلود بررسی پاورپوینت سرگذشت شکل گیری شهرک غرب در تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل فضای شهری بررسی منطقه ای از خیابان ساری(قائمشهر)از چهار راه جویبار تا میدان طالقانی
دانلود بررسی پاورپوینت سازماندهی و فضا
دانلود بررسی کاربرد رنگ در معماری
دانلود بررسی انواع نمای ساختمانی
دانلود بررسی نورپردازی در فضای باز
دانلود بررسی مکتب شیکاگو ( معماران و ساختمان های معروف )
دانلود بررسی تاریخ تمدن ژاپن
دانلود بررسی مقایسه شهر سازی اصفهان در دوره صفوی با شهر آمستردام
دانلود بررسی پارک سیتروئن ( معماری منظر )
دانلود بررسی تحلیل ساختمان باغ فردوس از لحاظ معماری
دانلود بررسی معماری تکیه تجریش
دانلود بررسی فـــضـــاهـــای شـــهـــری
دانلود بررسی تحلیل بوستان جوانمردان
دانلود بررسی تحلیل فضای شهری میدان راه آهن تهران

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد