خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مبانی نظری طراحی مهدکودک و تحلیل نمونه های موردی مهدکودک

   تعدادبرگ: 148 اسلاید .   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 1679 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت بررسی مبانی نظری طراحی مهدکودک و تحلیل نمونه های موردی مهدکودک
..

درتعریف بازی گفتیم که هدف دار بودن یکی از ویژگی های مهم بازی است وباید مورد نظر قرار گیرد.هدف دار بودن به معنی آن نیست که که کودک خود از قبل به طور آگاهانه هدفی را انتخاب کرده وبه دنبال آن مبادرت به انجام نوعی خاص از بازی مبادرت ورزد،بلکه منظور این است که کودک از طریق بازی آن چه را که آگاهانه یا نا خودآگاه در درون خود دارد به صورت بازی در آورده ومقاصد وامیال خود را جهت کسب لذت یا پالایش روانی،فرافکنی یا درون فکنی کند.
از این دیدگاه بازی به صورت یک وسیله ارتباطی در می آید ودر واقع همسان با بیان کلمات از طرف بزرگسالان می گردد. بازی در این رابطه وسیله ای است ارتباطی، که در آن کودک با خود یا دنیای خارج از خود به تعامل می پردازد وارتباطی منطقی برقرار می کند.بازی وسیله ای است خارج از ابعاد تکنیکی ارتباط ولذا برای تفسیر آن نیاز به شناختی آکاهانه از کودک الزامی است.
کودک در هنگام تعامل با محیط یا افراد
کودک در هنگام تعامل با محیط یا افراد از طریق بازی احساسات خصمانه یا دوستانه،افسردگی یا شادی وامیال وآرزوهای درونی وبیرونی خود را بروز می دهد.بدیهی است که همه این حالات نمی توتنند به صورت واحد ابراز گردند.لذا کودک سعس می کند براساس ذوق و علاقه ویا تجربیات خود آن ها را به صورتی مناسب ومطلوب ابراز دارد.کودک برای بیان رفتار پرخاشگرانه خود متوسل به بازی هایی می شود که در آن بتواند با حمله وتخریب پدیده های مادی ومعنوی راهی برای بروز آن ها پیدا نماید.برای جلوگیری از افسردگی وخمودگی به بازی هایی می پردازد که اندام اورا به فعالیت وادارد وشادی ونشاط برای او به ارمغان آورد.برای بیان آرزوها وامیال خود به دنیای رویاها وتخیلات رو کرده وبه بازی های تخیلی خود را سرگرم می کند وسرانجام برای ساخت شخصیت وپیدا کردن نقش مورد علاقه خود به بازی های تقلیدی تمایل نشان می دهد.
انواع گوناگون این فراکنی ها درون فکنی ها باعث می شود تا بازی ها به صورت های خاصی طبقه بندی شوند واز این جهت لازم است پیش از قضاوت در مورد هدف کودک از اجرای بازی به شناخت انواع بازی ها بپردازیم.   
●بازی جسمی
کودک برای خارج ساختن انرژی اضافی بدن خود ویا رهایی از خمودگی وخستگی اوقاتی را به بازی های جسمی اختصاص می دهد.از مشخصات این نوع بازی نیاز به وجود محلی مخصوص در رابطه با بازی وتوان جسمی کودک دراجرای بازی است. بازی های جسمی می توانند هم به صورت گروهی وهم به صورت انفرادب ویا ترکیبی از هردوی آن ها انجام گیرد.
نکته مهم در رابطه با بازی های جسمانی توجه بع این امر است که اگرچه هدف از انجام این نوع ازبازی ها تقویت قوای جسمانی کودک به صورت کل است،اما در برخی از انواع تغییر یافته آن به تقویت حواس خاص توجه بیشتری معطوف شده است.از طرف دیگر اگرچه ظاهر این بازی ها گویای توجه به تقویت جسمانی کودک است،اما هر حرکت آن مستلزم استفاده از اندیشه کودک بوده ولذا تقویت قوای ذهنی کودک واجتماعی شدن او نیز از اهداف مهم بازی های جسمانی به شمار می رود.مسئله دیگر توجه به این نکته است که بازی های جسمانی خود به دو دسته ازبازی ها تقسیم می شوند که در یکی از آن ها نیاز به استفاده ازعضلات بزرگ است و در دیگری عضلات کوچک نقش اصلی را بر عهده دارند.به طور کلی در رابطه با این دو نوع بازی می توان گفت که کودک معمولا"در هنگام استفاده از عضلات کوچک نیاز بیشتری به استفاده از فکر واندیشه خود دارد تا درهنگام استفاده ازعضلات بزرگ.

مقدمه
تعریف بازی و نظریات مختلف   
دیدگاه های نظری در مورد بازی   
نظریه های کلاسیک   
نظریه مازاد انرژی:   
-نظریه تجدید انرژی:   
-نظریه تفریح وبازآفرینی(تنش زدایی):   
-نظریه پاک سازی عواطف   
نظریه های مدرن   
-نظریه روانکاوانه:   
-نظریه شناخت از خود   
-نظریه اجتماعی – فرهنگی   
انواع بازی   
کودک در هنگام تعامل با محیط یا افراد   
بازی جسمی   
بازی تقلیدی   
بازی نمایشی   
بازی نمادین   
بازی تخیلی   
بازی آموزشی   
تقویت حواس کودک   
فعالیت وبازی آموزشی کودکان در سه گروه سنی شیرخوار،نوپا ونوباوه   
فعالیت وبازیهای آموزشی کودکان در گروه سنی شیرخوار   
فعالیت وبازیهای آموزشی کودکان در گروه سنی نوپا   
فعالیت وبازیهای آموزشی کودکان در گروه سنی نوباوه   
عوامل موثر در بازی   
تاثیر سن   
الف)بازی تمرینی ( تا سالگی   
ب)بازی های نمادین( تا  سالگی):   
ج)بازی های با قاعده( تا  سالگی)   
تاثیر جنس   
تاثیرمحیط   
تاثیرهوش   
کارکرد های بازی   
بازی درمانی   
کودک وبازیچه ها   
نقش بازیچه ها در به کارانداختن قوم تفکر وتخیل کودک   
مطلوبیت بازیچه ها   
طبیعت و ارزش آن بر بازی کودکان   
کودکان دریک محیط طبیعی   
تعريف مهد كودك   
لزوم وجود مهد کودک ومراکز پیش دبستانی   
آموزش کودک به عنوان فردی در بستر جامعه   
-کودک درمهد کودک   
رشد عاطفی   
تاثیر مهد کودک در سازگاری عاطفی کودک   
تاثیر مهد کودک در رشد اجتماعی کودک   
بخش دوم:(مصادیق)   
بررسی یک نمونه مهد کودک در قیصریه   
معمار:دیوید نافوDavid knafo   
مکان:قیصریهفلسطین اشغالی   
معماری مهد کودک   
بررسی یک نمونه مهد کودک درنروژ   
منابع و ماخذ   
 


کلمات کلیدی مرتبط:
مبانی نظری مهدکودک ,طراحی مهدکودک ,مهدکودک خارجی ,تحلیل مهدکودک ,نمونه های موردی مهدکودک ,پاورپوینت مهدکودک ,بازی تخیلی ,بازی آموزشی ,تقویت حواس کودک ,فعالیت وبازی آموزشی کودکان ,در سه گروه سنی شیرخوار،نوپا ونوباوه ,فعالیت وبازیهای آموزشی کودکان در گروه سنی شیرخوار ,فعالیت وبازی,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهدکودک در ویلنیوس در لیتوانی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهدکودک فینیکس کوچک در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهدکودک بوهینج در اسلوونی ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مهدکودک ابری لوکسالکس در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی پیش دبستانی یونیتی در چین ,pptx
پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی و استاندارد های طراحی مهدکودک
پاورپوینت بررسی ضوابط ، استانداردها و برنامه فیزیکی معماری مهدکودک
بررسی مبانی نظری و نمونه های موردی معماری مهدکودک
پاورپوینت بررسی مبانی نظری معماری مهدکودک
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک Fuji‌ در توکیو اثر معمار ژاپنی Takaharu Tezuka
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری دو نمونه مهدکودک خارجی,pptx
پاورپوینت بررسی ضوابط ، استانداردها و برنامه فیزیکی طراحی مهدکودک
دانلود پاورپوینت بررسی مهدکودک کروچه رپونماتسو Creche Ropponmatsu
پاورپوینت بررسی مهدکودک کیتاهیسا - کودکستان Kita Hisa
پاورپوینت طراحی مهدکودک و کودکستان سی او- C.O Kindergarten and Nursery
پاورپوینت بررسی طراحی داخلی مهد کودک ککچ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد