خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی ساختمان اداری گوگل در فلسطین اشغالی

   تعدادبرگ: 34 اسلاید   قیمت: 15000 تومان     تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی ساختمان اداری گوگل در فلسطین اشغالی
 
بخشی از مطلب
معماری ساختمان اداری گوگل در تلآویو توسط تیم طراحی سوئیسی Camenzind Evolution با همکاری تیم طراحی طراحان اسرائیلی “معماران ستر” و “استودیو یارون تال” طراحی شده است. ساختمان اداری گوگل در تل آویو، اسرائیل، 8 طبقه از برج Electra در مرکز تلآویو را اشغال کرده است .بخش داخلی اداری از دید خوبی به سطح شهر و دریا برخودار است.
ایجاد محیطی که کارکنان بتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند و ارتباط برقرار کنند ,عاملی کلیدی و مهم است و  تقریبا حدود 50 درصد از فضاهای این ساختمان به ایجاد مناظر ارتباطی اختصاص داده شده است.
هر طبقه موضوع خاص خود را دارد که نشان دهنده ی تنوع فلسطین اشغالی به عنوان یک کشور و ملت است .این ساختمان دارای سه رستوران برای کارمندان است که غذاهای غیر کوشر، لبنیات کوشر و گوشت کوشر را سرو می کنند.
دفاتر گوگل همیشه دارای طراحی های نوآورانه و یونیک بوده اند دفتر کار تلاویو نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچون همیشه امکانات رفاهی برای کارمندان از جمله شاخصه های طراحی گوگل است و ایجاد فضاهایی همچون کافی شاپ و رستوران های متعدد، باشگاه ورزشی، اتاق بازی، اتاق استراحت، اتاق ماساژ و … در راستای همین نگرش است.
هر طبقه به صورت متفاوت و با توجه به فرهنگ محلی و آداب و رسوم فلسطین اشغالی طراحی شده است و برای اینکار تیم مخصوصی از گوگل تحقیقات محلی قبل از طراحی را انجام داده اند.
تنوع فضایی به وجود آمده با استفاده از المانهای فرهنگ محلی از همین روستفضاها اکثرا به صورت باز و و گسترده با هدف ارتباط بیشتر کارکنان و همچنین به اشتراک گذاری ایده ها ساخته شده اند و فضاهایی گفتگو محور و چند نفره نیز به همین منظور طراحی شده استسه رستوران مختلف به صورت غذاهای غیر حلال، حلال لبنی و حلال گوشتی با توجه به عقاید و آداب دینی و دادن حق انتخاب به کارکنان آماده پذیرایی هستند و مثل همیشه گوگل برای میان وعده ها نیز فضاهای متنوعی تدارک دیده است که توجه گوگل به تغذیه کارکنان را نشان میدهد .
برای بهداشت و سلامتی کارکنان، باشگاه ورزشی و اتاق ماساژ در نظر گرفته شده است که مشکل عدم تحرک در بسیاری از دفاتر اداری رایج است را درگوگل شاهد نباشیم و برای سلامتی روحی و جلوگیری از تنش های کاری نیز، فضاهای بازی و استراحت در نظر گرفته شده است. درکل شاهد یک طراحی پرانرژی، شاد، منحصر به فرد و توجه به آرامش روحی و جسمی کارکنان هستیم که در بحث انرژی و انتخاب متریالها نیز مثل همیشه به محیط زیست توجه شده است و گوگل در زمینه معماری و طراحی داخلی نیز مثل سایر زمینه ها خود را متمایز از سایر شرکت ها نشان داده است.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی ساختمان اداری گوگل ,در فلسطین اشغالی ,معماری ساختمان , اداری گوگل در تلآویو ,طراحی سوئیسی , Camenzind Evolution ,طراحی طراحان ,“معماران ستر” ,“استودیو یارون تال,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان انبار سیستم اثر دفتر معماری الگو
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری مهرگان صنعت ، نمونه موفق ایرانی
بررسی معماری برج اداری الوند اثر دفتر معماری حریری و حریری ، پاورپوینت
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی داخلی محیط اداری شرکت تولید کننده سمعک Sivantus
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان بانک مرکزی سیتیک از نورمن فاستر
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل طراحی شرکت نرم افزاری ThoughtWorks
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری P.S.P تهران
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل دفتر اداری مدرن برای شرکت ترابری
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع چندمنظوره آفرینش ، علیرضا تغابنی
دانلود بررسی پاورپوینت معماری ساختمان اداری چین
دانلود بررسی پاورپوینت معماری ساختمان آزمایشگاهی – اداری با نمای شیشه ای
دانلود بررسی پاورپوینت معماری دفتر شرکت بین المللی Husqvarna Group در آلمان
دانلود بررسی پاورپوینت معماری شوروم صنعتی - اداری آریو چوب
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری الف فرامرز شریفی
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری Sable Park در آفریقای جنوبی توسط dhk Architects
دانلود بررسی نمونه های خارجی سفارت خانه فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ریزفضاها و برنامه فیزیکی بانک
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری گوگل در دوبلین ایرلند
پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه مرکز انرژی سبز گیرینویچ

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد