خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر تایچونگ تایوان با کانسپت گیاه بامبو

   تعدادبرگ: 10 اسلاید   قیمت: 2000 تومان   حجم فایل: 410 kb  تعدادمشاهده  1


پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجارت جهانی شهر
تایچونگ تایوان با کانسپت گیاه بامبو

 اهداف و پيامدهاي توجه به وجه تفريحي مراكز خريد را مي‌توان در قالب مباحث زير عنوان كرد:
1- طراحي يك مجتمع با كاربري مختلط فروشگاهي - تفريحي (خريد و تفريح) در قالب يك فضاي شهري تعريف شده، فعال و پويا كه بتواند نيازهاي مراجعين به آن (ساكنين و مسافران) را به نحو مطلوبي برآورده سازد.
2- به كمك احداث چنين مجموعه‌هايي مي‌توان مديريت ترافيك و سيماي كاربري شهر را بهبود بخشيد و هم‌چنين بهسازي محيط‌زيست شهري از طريق افزايش ايمني براي حركت پياده و سواره، توسعه فضاي سبز و باز و به آرام‌سازي محله‌هاي مسكوني و ... كمك كرد.
4- تحرك و پويايي و رونق اقتصادي مجموعه كه از جذب جمعيت بيشتر ناشي مي‌شود علاوه بر اين هدف اصلي سرمايه‌گذاران را تأمين مي‌كند مي‌تواند حتي درآمدهاي پيش‌بيني نشده هاي را براي مجموعه به همراه داشته باشد.
5- دست يافتن به يك كل و به يك تماميت كالبدي و آميختگي ارزشمند توده و فضا در يك كليت مطلوب كه ادراك آن آسان و قابل تجسم در ذهن ناظر بوده و فضا و مكان را در آن به خاطر آورد.
6- تجمع پررونق افراد در فضاهاي عمومي، پويايي و حركت در درون فضاهاي متنوع، افزايش غناي ادراكي و جاذبه‌هاي بصري محيط.
مفهوم طراحی مرکز تجاری رابطه مستقیمی با محبوبیت گیاه بامبو در تایوان دارد. بامبو نماد رشد و شکوفایی در فرهنگ بسیار از کشورهای آسیای شرقی بوده، و تایوان هم از ای ن قائده مستثنی نیست. به غیر از ویژگی های بصری ارگانیک، غنی سازی خط آسمانه شهر، و ارتقاء کیفیت بصری شهر از دیگر ویژگی های این ساختمان محسوب می شود. طراحی نمای گرانشی به همراه سایبان های افقی، یک سیر حرکتی موج دار را بر روی پوسته شیشه ای ساختمان ایجاد نموده، و بیش از پیش بر روی فرم قوس دار ساختمان تاکید داشته اند.
شکل  بیضوی ساختمان اجازه می دهد تا حداکثر نور به داخل نفوذ کند. با این وجود، چرخش 45 درجه ای پنل های شیشه ای یک ترفرند ساده طراحی برای شکست نور مستقیم می باشند. شیشه های سکوریت هم عمل دیگری برای کاهش شدت نور در طول روز می باشند تا واحد های تجاری از  تشعشع شدید رنج نبرند. تعبیه بافت گیاهی سبز از گیاهان بومی در نمای شرق، غرب و بام ساختمان، به بهره وری انرژی و افزایش کیفیت اقلیمی ساختمان  کمک می کند. بالکن ها در تمام طبقات  شرق، غرب و بام ساختمان تعبیه شده اند تا تجربه ای دلپذیر از فضای باز را در کنار واحدهای تجاری بسته ارائه دهند.
طراحی داخلی با  تاثیرپذیری از نقوش سنتی در خطاطی تایوانی است. در این مورد از سایه های مختلف و رنگ های مشابه در خلق ترکیبات دوار سقف، نورپردازی و دیوارها استفاده شده است. انعکاس مات بین خطوط منحنی سقف و دیوار، یک بیان احساسی است که در عین بی طرفی و آرامش به تصویر کشیده شده است. دو طبقه زیر لابی با کاربری بانک، رستوارن های زنجیره ای و واحد های تجاری تمرکز داشته است. طبقات بالا فقط به واحدهای اداری اختصاص داشته، و لژ رفاهی-تجاری را با هدایت به طبقات پایین ساختمان، تا محدوده فعالیت های مختلف از یکدیگر تفکیک شوند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,مرکز تجارت جهانی ,شهر ,تایچونگ تایوان , با کانسپت گیاه بامبو ,پاورپوینت بررسی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه مد و لباس LAURELLA
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه Mlouye واقع در مرکز خرید استانبول
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری گالری لافایت در پاریس، فرانسه
پاورپوینت بررسی طراحی مجموعه تجاری تفريحی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی
پاورپوینت بررسی مطالعه موردی معماری مجموعه تجاری روزولت فیلد (مرکز خرید) نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری موج Seongsu
پاورپوینت بررسی معماری خانه مد و لباس همراه با برنامه فیزیکی
پاورپوینت بررسی معماری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو
پاورپوینت بررسی معماری مجموعه اقامتی تجاری اداری مقر کمیته المپیک موزامبیک
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری برج تئاتر اپل اثر فاستر و شرکا
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی توریستی خلیج فارس شیراز
پاورپوینت بررسی معماری کافه و فروشگاه HEYTEA با کانسپت DNA
پاورپوینت بررسی معماری انبار لجستیک شهر جدید تایپه، تایوان اثر معماری J.C
پاورپوینت بررسی کاربری تجاری
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری جدید Wenzhou TOD اثر معماران NAN
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری بازار بین المللی پردیس2 کیش
پاورپوینت بررسی معماری سیتی سنتر گالریا اثر UNStudio
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری ایست گیت برلین
پاورپوینت بررسی استاندارد های فضاها و معماری ساختمان تجاری

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد