خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه داگلاس اثر ریچارد میر، نمونه موفق خارجی

   تعدادبرگ: 58 اسلاید با نقشه و تصاویر   قیمت: 8000 تومان   حجم فایل: 3439 kb  تعدادمشاهده  3


پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه داگلاس اثر ریچارد میر، نمونه موفق خارجی

  میر توضیح می دهد که یک روز من نامه ای از طرف یک خانم و آقا دریافت کردم. آقای داگلاس در پی این بود که من طرح خانه اسمیت را به آنها بفروشم. من حاضر به فروش طراحی ها نبودم، با این وجود به آنها پاسخ دادم که من حتماً مایل به طراحی یک خانه جدید برای آنها با خطوطی مشابه هستم. آنها هم پذیرفتند و من شروع کردم به طراحی یک خانه برای سایتی که آنها در یک بخش مسکونی در شمال میشیگان خریداری کرده بودند. پس از آن کارفرما اصرار به بررسی طراحی خانه های آن حوالی داشت. او از من خواست تا از کارم عکس گرفته و ارائه کنم که در نتیجه فوراً طراحی خانه توسط من را نپذیرفت. وقتی او شرط بام شیروانی را حذف کرد و با فروش سریع قطعه به دنبال سایتی دیگر گشت، یک همکاری بسیار لذتبخش آغاز شد.
با همکاری هم، سایتی چشمگیر در دامنه شیبدار جنگلی نزدیک بندر استرینگ میشیگان پیدا کردند که قبلاً ساختن بر روی آن بسیار دشوار تلقی می شد. میر به جنگ این چالش رفت و خانه ای ۵ طبقه از چوب و فولاد طراحی کرد که به رنگ سفید و کلاسیک میر در آمد تا همانطور که از میان درختان برخاسته، نقشی خنثی در طبیعت اطرافش داشته باشد. شیب به سمت کرانه دریاچه میشیگان است و ورود خانه به وسیله پل هوایی که به طبقه بالا متصل است، امکانپذیر است. نمای شرقی خانه داگلاس رو به جاده است و سطحی آن مات و بزرگ است و روزنه های مربع شکل و پنجره های باریک افقی دارد. این تار بودن یک روش برای بزرگ نشان دادن خانه است.
ریچارد میر توضیح می دهد که معمولاً وقتی مردم وارد خانه ای می شوند، انتظار دارند که فضای بیرون به داخل خانه آورده شود، اما در خانه داگلاس برعکس است؛ شما به بیرون و بر فراز دریاچه و به سوی درختان منتقل می شوید. بازدیدکنندگان همگی با تجربه ای که قبلاً نداشته اند آنجا را ترک می کنند. یقیناً این خانه ای از تضادهاست، برای مثال شما برای خارج شدن از خانه به جای پایین آمدن به سمت بالا می روید.
میر همچنین دستی هم در بازسازیهای اخیر داشته که توسط مالکان فعلی، مایکل مک کارتی و مارسیا مایرز صورت گرفت که خانه را در بازار و نیازمند تعمیر در سال ۲۰۰۷ پیدا کردند. البته هنوز از استحکام لازم بهره مند بود، آنها روند ۴ ساله بروزرسانی و تعمیر خانه را با تاکید بر حفظ یکپارچگی طراحی اصلی خانه پیش گرفتند.
میر ابراز می دارد که با تامل به تاریخ و طراحی خانه داگلاس، من بر این باور هستم که معماری تسهیل در ساخت چیزی است که به سمت وجودی فراتر از خودش و زندگی طولانی تر از هر فردی که درگیر ساختش است، می رود. در فکر کردن به ایده هایی که به معماری ختم می شوند نه تنها فکر کردن به زمینه ها و شرایط سایت، تاریخ، ساختمانهای اطراف، توپوگرافی و طبیعت محل در حوزه عمومی است بلکه درباره اینکه چه چیزی می تواند باشد، چه چیزی خواهد شد و چه معنایی برای جامعه آینده خواهد داشت را نیز شامل می شود. با وجود تمام تغییراتی که در دنیای امروز رخ می دهد، این مهم است که معماری ما را به سمت زیباییش سوق بدهد همانطور که معماریهای بزرگ همیشه اینگونه هستند.

   فهرست:
    معرفی و آثار ریچاد میر
    معرفی بنا
    اسکیس های اولیه
    نقد و بررسی سایت
    اسکیس های ورودی
    ورودی و نحوه ی دسترسی
    بررسی پلان و عملکردها
    تحلیل فضاهای داخلی به همراه عکس
    سیرکولاسیون
    دیاگرام
    تقسیم بندی پلان
    فضاهای عمومی و خصوصی
    تناسبات موجود در طبقات
    بررسی نماها
    بررسی نمای جنوبی
    بررسی نمای غربی
    بررسی نمای شمالی
    بررسی نمای شرقی
    بررسی برش
    بررسی نور
    بررسی فرم و مصالح
    بررسی فرم و دکوراسیون داخلی
 
ورودی سمت بلندترین قسمت خانه روی طبقهٔ بالاست. دیوار پشتی خانه، که روبه دریاچه است، با استفادهٔ گسترده‌ای از شیشه، حداکثر منظره را تأمین می‌کند. خانه از بتن مسلح ساخته شده و تقریباً به طور کامل سفید است. راه پله‌ها در گوشه‌های بنا واقع شده‌اند بنابر این جلوی منظره یا نور خورشید را نمی‌گیرند.
 
وقتی که میر خانه را برای کارفرما (جیم وجین داگلاس) مبله کرد، بعضی از مبلمان را خودش طراحی کرد و همچنین از طراحی‌های لوکور بوزیه و میس ونده روهه استفاده کرد.
 
در سال ۲۰۰۷، انجمن آمریکایی معماران، خانهٔ داگلاس را به عنوان یکی از ۱۵۰ بنای برتر در لیست معماری محسوب آمریکا ثبت کرد. در سال ۲۰۱۶، خانهٔ داگلاس به ثبت ملی مکان‌های تاریخی رسید.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری خانه داگلاس اثر ریچارد میر، نمونه موفق خارجی , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی VIΛ 57 West نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری برج چند منظوره 23 طبقه The Canyon سانفرانسیسکو
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه باررا در ایالات متحده ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری خانه تلماسه در خلیج بتی آفریقای جنوبی
پاورپوینت بررسی معماری ویلا موندوکو
پاورپوینت بررسی مرکز اجتماعی CDA در تاباسکو، مکزیک مرکز توسعه جامعه (CDA)
پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی اجتماعی سالمندان در لندن
پاورپوینت بررسی معماری خانه ای در گریمستاد نروژ
پاورپوینت بررسی خانه شوایزر اشمید در آردز اثر سوئیس توسط Bearth & Deplazes
پاورپوینت بررسی معماری خانه با سه باغ در سالز سوئیس توسط معماران آلن کریپا
پاورپوینت بررسی معماری خانه سیکس برکشایر در ماساچوست
پاورپوینت بررسی معماری خانه جنگلی Vuissensدر سوئیس اثر Deschenaux
پاورپوینت بررسی خانه های مقرون به صرفه ای لویشم لندن
پاورپوینت بررسی معماری خانه ای با پرده های رقصان در سوئیس توسط آلن + کریپا
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه فشرده در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه کازا روی در اسپانیا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه هاسیندا در هند ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه 75.9 در کانادا ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی خانه فونته وله در پرتغال ,pptx
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ویلای برادر کوچکتر اثر علیرضا تغابنی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد