خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی مجتمع های مسکونی Neo Bankside با سازه نمایان اثر Rogers Stirk Harbour

   تعدادبرگ: 24 اسلاید   قیمت: 20000 تومان     تعدادمشاهده  11


پاورپوینت بررسی مجتمع های مسکونی با سازه نمایان Neo Bankside by Rogers Stirk Harbour

همکاران + شرکای Neo Bankside توسط راجرز استیرک هاربر + شرکا firm شرکت لندن Rogers Stirk Harbour + Partners Neo Bankside ، مجموعه ای از بلوک های آپارتمانی شش طرفه در کنار گالری هنری Tate Modern در حاشیه رودخانه تیمز را به پایان رسانده است.
NEO Bankside توسط راجرز استیرک بندر + شرکا

مانند چهار مرکز برج پمپیدو و ساختمانهای دیگر که توسط بنیانگذار استودیو ریچارد راجرز طراحی شده است ، این چهار برج دارای سیستم مهاربندی خارجی هستند که یک دیاژ فولادی را در سطح نما تشکیل می دهد.
NEO Bankside توسط راجرز استیرک بندر + شرکا

این تکیه گاه ها وزن هر سازه را تحمل می کنند ، از نیازی به دیوارهای تحمل کننده در داخل ساختمان جلوگیری می کنند و به نوبه خود امکان طرح بندی انعطاف پذیر در طبقات مختلف را فراهم می کنند.
گراهام استیرک توضیح داد: "یک ویژگی اصلی مهاربندی خارجی است که به شما امکان انعطاف پذیری فوق العاده ای در داخل آپارتمان ها را می دهد." "تمام دیوارهای داخلی غیر سازه ای هستند ، به این معنی که ما توانسته ایم فضای کف تا سقف را بسیار بالاتر از یک آپارتمان معمولی باز کنیم. این به ما امکان داده است که نور روز و مناظر را به حداکثر برسانیم."
مانند مرکز پمپیدو و خیلی دیگر از بنا ها یی که توسط ریچارد راجرز طراحی شده بودند، این چهار برج  با بادبندهای عریان بیرونی از سازه ای نمایان برخوردارند که در نمای ساختمان دیاگریدی استیلی را شکل می دهند این اجزا وزن ساختمان را کاملا تحمل کرده و نیاز به استفاده از دیوارهای حائل داخلی را از بین میبرند که در این صورت طبقات انعطاف پذیری را برای طراحی پلان ارائه می دهند.
تمام دیوار های درونی دیوار های جداکننده هستند و این فضای داخلی منعطف باعث شده تا طراحان بتوانند فاصله کف تا سقف را به حداکثر برسانند. و بدین ترتیب فضاها از نور بیشتری برخوردارند و مناظر وسیع تری را نظاره گرند. برجها از ۱۲ طبقه تا ۲۴ طبقه ارتفاع دارند و در نمای شمالی و جنوبی همه آن ها تراس تعبیه شده است.
این مجموعه در کل شامل ۲۱۷ آپارتمان است  و به وسیله حیاط ها و مسیرهایی که توسط معماران منظر Gillespies طراحی شده ، احاطه گردیده است.
طراحی این مجموعه با سازه نمایانش اشارتی به گذشته تاریخی این منطقه دارد که زمانه اقامتگه  نیروگاه نفت سوز بزرگی که هم اکنون به گالری هنری مبدل شده بوده است.و...


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,مجتمع های مسکونی , سازه نمایان ,Neo Bankside ,Rogers Stirk Harbour ,پاورپوینت مجتمع های مسکونی ,همکاران + شرکای Neo Bankside توسط راجرز استیرک هاربر + شرکا firm شرکت لندن Rogers Stirk Harbour + Partners Neo Bankside ، مجموعه ای از بلوک های آپارتمانی شش طرفه در کنار گالری هنری Tate Modern ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری برج چند منظوره 23 طبقه The Canyon سانفرانسیسکو
پاورپوینت بررسی خانه شوایزر اشمید در آردز اثر سوئیس توسط Bearth & Deplazes
پاورپوینت بررسی معماری خانه سیکس برکشایر در ماساچوست
پاورپوینت بررسی معماری خانه جنگلی Vuissensدر سوئیس اثر Deschenaux
پاورپوینت بررسی خانه های مقرون به صرفه ای لویشم لندن
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ویلای برادر کوچکتر اثر علیرضا تغابنی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری خانه آبان اصفهان محمد عرب
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان آپارتمان لوکس وال استریت 37
پاورپوینت بررسی معماری ویلا مسطح در برزیل Studio MK27 مارسیو کوگان
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع مسکونی نیاوران
پاورپوینت بررسی معماری خانه عروسک در استانبول ترکیه
پاورپوینت تحلیل معماری خانه گرمسیری بروتالیست در بالی اثر پاتیساندیکا دن میچل
پاورپوینت بررسی معماری خانه تراساکی اثر ریو نیشیزاوا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ویلای ولتا اثر Ambrosi
پاورپوینت بررسی معماری تالار بولشوی در مسكو
پاورپوینت بررسی خانه اس ام اثر معماران و هان تومرتکین
پاورپوینت بررسی ویلای سابلیم یا خانه هزارتو اثر خاویر کوربرو در اسپانیا
پاورپوینت بررسی خانه دیوار 2 اثر جان هیدوک
پاورپوینت تحلیل معماری ویلا شمس در ساوه و ویلای حیاط ARCHSTUDIO
پاورپوینت بررسی طرح خانه در شهر یزد و تجزیه و تحلیل دقیق پلان آن

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد