خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحیِ پایدار ، معماری پایدار

   تعدادبرگ: 52 اسلاید   قیمت: 19000 تومان     تعدادمشاهده  6


طراحی پایدار به عنوان یکی از انواع روش‌های طراحی، دربرگیرنده‌ی محصولاتی است که فقط از منابع تجدیدشدنی ساخته می‌شوند. علاوه بر این، محصولاتی که در حیطه‌ی طراحی پایدار تهیه می‌شوند، در طی روند ساخت یا در زمان استفاده، آسیب‌های جدی برای محیط‌زیست به وجود نمی‌آورند. اغلب این محصولات به گونه‌ای طراحی می‌شوند که رابطه‌ی نزدیکتری بین استفاده گر و محیط‌زیست طبیعی او ایجاد نمایند.
طراحی پایدار با عنوان طراحی دوستدار محیط‌زیست و یا طراحی سازگار با محیط‌زیست نیز خوانده می‌شود. نامِ آن، چندان مهم نیست؛ این نوع طراحی، بیشتر به عنوان یک نوع فلسفه شناخته می‌شود تا عملِ طراحی. طراحی پایدار بر اساس اصول اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی و با توجه به اهمیت مبحث پایداری در طراحی، پایه ریزی شده است. محصولاتی که در این نوع طراحی مطرح هستند، همه‌ی محصولات را، چه کوچک و چه بزرگ، شامل می‌شوند. یک ساک دستی که از محصولات بازیافت شده تهیه شده است و به جای ساک‌های پلاستیکی یا کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نمونه ای از طراحی پایدار است. این محصولِ کوچک روزمره، که می تواند تا شده و درون کیف پول نیز قرار گیرد، مثال کاملی از فلسفه‌ی طراحی پایدار است.
طراحی پایدار می‌تواند محصولات بسیار بزرگتری را نیز خلق کند. در واقع این نوع طراحی می‌تواند برای ساخت ساختمان‌ها و حتی آسمان‌خراش‌ها هم مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت می‌توان از این فلسفه‌ی طراحی برای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی کل یک شهر نیز استفاده کرد. این تفکر در رشته‌های مختلف از جمله طراحی‌صنعتی، معماری و مهندسی شهری کاربرد دارد. طراحان داخلی هم با به کارگیری مواد دوستدار طبیعت، در پارچه‌ها، پوشش دیوارها، کف‌سازی بناها و سایر مصالح مورد استفاده‌ی خود، از این شیوه بهره می‌گیرند.
در طی چند دهه‌ی گذشته، این مطلب کاملاً روشن شده که حفاظت از کره‌ی زمین و منابع آن، مسئله‌ی بسیار مهمی است. بسیاری از پژوهشگران و فعالان در این زمینه، به این نکته اشاره کرده‌اند که اگر همه‌ی منابع زمین را درو کنیم، دیگر محلی برای زندگی نخواهیم داشت. فلسفه‌ی طراحی پایدار، منجر به ایجاد شیوه‌ای از زندگی و تولید محصولاتی می‌شود که در زندگی روزمره کاربرد داشته و از زمین و منابع آن حفاظت می‌کند؛ به گونه‌ای که ادامه‌ی زندگی انسان با منابع کافی، میسر گردد.
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,طراحی پایدار ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ساختمان اداری پایدار The Edge
پاورپوینت بررسی انواع پنل های خورشیدی
پاورپوینت بررسی ساختمان های با انرژی خالص صفر راه حلی برای فردا
پاورپوینت بررسی کنترل باد یا جریان هوا در معماری
پاورپوینت بررسی سبک معماری ارگانیک و بناهای شاخص آن
پاورپوینت بررسی نشانه های معماری پایدار در معماری مازندران
پاورپوینت بررسی معماری بیونیک و نمونه بناهای سبک بیونیک
پاورپوینت بررسی طرح معماری آسمانخراش پایدار سنجاقک نیویورک آمریکا مزرعه عمودی
پاورپوینت بررسی معماری سالن همایش آکروس فوکوئوکا ACROS Fukuoka Prefectural
پاورپوینت بررسی پژوهشکده و مرکز نوآوری انرژی صفر و انتشار کربن صفر اثر مایکل گرین
پاورپوینت بررسی بام سبز یا باغ‌ بام ، تکنولوژی بام سبز در معماری
پاورپوینت بررسی مزایا و معایب کاربرد از دیوارهای سبز بعنوان سیستم سازه پایدار
پاورپوینت تحلیل بررسی شهر مصدر ابوظبی Masdar Institute نورمن فاستر
پاورپوینت بررسی کاربرد معماری پایدار در معماری امروز
پاورپوینت بررسی پایداری در معماری معاصر ایران رویکرد معماری خانه های سنتی
پاورپوینت بررسی خصوصیات ، مشخصات و اصول طراحی دیوار ترومب
پاورپوینت بررسی انرژی خورشیدی ، صفحات فتوولتائیک و کاربردهای آن
پاورپوینت بررسی اصول کلی معماری بام سبز و معرفی 12 نمونه موردی موفق
دانلود بررسی پاورپوینت معماری پايدار و دستورالعمل اجرائی
پاورپوینت بررسی اصول کلی و راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد