خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
نقش برتر پارس
 

روش و توضيحات خريد
جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه  پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم  خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل  در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان  آيگپ همه روزه از ساعت  10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل

  


بنر سمت جپ
 

کمی ثواب ذخیره کنید

https://mahak-charity.org/wp-content/uploads/2020/04/500x500-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA.png

پشتيبانی آنلاين

واتساپ-پيامک

 


فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری با رویکرد مفاهیم معماری سنتی

   تعدادبرگ: 259ص مطالعات + نقشه ها+ رندرها   قیمت: 40000 تومان   حجم فایل: 21340 kb  تعدادمشاهده  4


دانلود پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری با رویکرد مفاهیم معماری سنتی
259ص مطالعات + نقشه ها+ رندرها
 
فهرست مطالب

فصل اول:مفاهیم معماری سنتی ایران    1
1-1-معماری ایرانی    1
1-2-ویژگی‌های معماری ایرانی    1
1-3-سبک‌شناسی معماری ایران    2
1-4-اصول پویا در معماری گذشته ایران    4
1-5-واژگان معماری سنتی    5
1-6-معماری ایرانی؛ معماری درون‌گرا    10
1-7-اصول معماری ایرانی    11
1-8-بناهای تاریخی ایران را بر اساس سبك معماری    12
1-9-اصول هنر ایرانی    15
خلوت در خانه های سنتی ایران    36
1-11-از معماری اسلامی تا معماری مکروه    39
1-12-اصول معماری اسلامی    40
1-13-توحید:    41
1-14-اخلاص    42
1-15-علم    44
1-16-حیا یا حجاب    45
1-17-اقتصاد    47
1-18-معماری مردم پسند    47
1-19-خودکفایی    48
1-20-معماری پرهیز از اسراف    49
1-21-ذکر    51
منابع:    52
فصل دوم :مطالعات پایه    53
2-1-آموزش در ایران باستان    53
2-2-آموزش عالی در ایران    54
2-3-آموزش در دوران قاجار    56
2-4-بنیان‌گذاری دارالفنون    57
2-5-تربیت معلم    58
2-6-اولین دانشگاه جامع ایران    60
2-7-تاریخچه آموزش معماری    62
2-7-1-تاریخچه آموزش معماری در غرب و جهان    62
2-8-اولین آرشیتکت تحصیل کرده ایرانی    65
2-9-بررسی سیستمها و اهداف آموزشی در دانشکده های مهم خارج از کشور    69
2-9-1-دانشگاه برکلی امریکا:    69
2-9-2-دانشگاه معماری A.A    70
2-9-3-دانشکده MIT    72
2-9-4-انستیتو شاهزاده ویلز    73
2-9-5-دانشگاه اورگن    73
2-10-نتیجه اهداف دانشگاه    74
2-11-نظر صاحب نظران در مورد سیستم آموزش هنر و معماری در گذشته و حال در ایران :    77
2-12-تنگناهای موجود در آموزش دروس نظری :    83
منابع:    84
فصل سوم:مبانی نظری    85
3-1-بررسی مفهوم فضا در معماری    85
3-1-1-کیفیت فضا:    85
3-1-2-ویژگیهای فضا    89
3-1-3-معماری بر پایه فضا    92
3-1-4-مفهوم فضا از نظر اندیشمندان    93
3-1-5-نظر اندیشمندان در مورد فضا    97
3-2-رابطه درون و بیرون در معماری    99
3-3-رنگ در معماری ایران    106
3-4-ایهام وتداعی    108
3-5-گوناگونی معماری در ایران    109
3-6-حجم در معماری ایران    110
منابع:    111
فصل چهارم: برنامه فیزیکی و استانداردها    112
4-1-اركان عمومي فضاهاي آموزشي    112
4-2-بررسی عوامل موثر در برنامه فیزیکی    112
4-3-مشخصات فضاهای آموزشی    115
4-4-عملکردها:    118
4-5-آموزشی-تئوری:    118
4-6-عکس و اسلاید:    120
4-7-اتاق کنفرانس:    121
4-8- آموزشی-عملی    121
4-9-کارگاه ها:    123
4-10-آزمايشكاه ها:    125
4-11-امکانات مرکزی:    126
4-12-    کیفیت صوت و نور پردازی:    127
4-13-کتابخانه ها:    127
4-14-بخش فرهنگي-رفاهي    128
نماز خانه:    130
4-15-سالن اجتماعات:    130
4-16-اداري:    131
4-17-مكانيابي فضاهاي آموزشي    133
4-18-ضوابط طراحی محیط هاي آموزشی:    134
4-19-تراکم جمعیت کلاس:    134
4-20-الگوي چیدمان در کلاس درس    135
4-21-ضوابط عمومی طراحی فضا    135
4-22-برنامه فيزيكي    137
4-22-1-ريز فضاها    137
4-23 کمک آموزشی    141
4-24-سالن اجتماعات    142
4-25-فضاهاي اداري    143
4-26-فضاي تفریحی    143
4-27-فضاهاي ارتباطی    145
4-28-پارکینگ    145
منابع:    150
فصل پنجم:طراحی اقلیمی وبررسی پیشینه تاریخی    151
5-1-موقعیت جغرافیایی    151
5-2- موقعیت طبیعی    151
5-3-توپوگرافی و ناهمواری های شهر تهران    151
5-4-تاریخچه شهر تهران    152
5-5-ویژگی های اقلیمی    177
5-5-1- تأثیر طراحی اقلیمی در صرفه جویی انرژی    177
5-5-2- تجزیه و تحلیل عوامل اقلیمی    177
5-5-3- بررسی نمودار بیوکلماتیک شهر و انسانی تهران    178
5-6-اصول طراحی اقلیمی    179
5-6-1-تعیین جهت و فرم ساختمان با توجه به اقلیم    180
5-6-2-تهويه طبيعی در رابطه بااقليم    181
5-6-3-فرم ساختمان در رابطه با اقليم    183
5-6-4-نتیجه گیری و تعیین تدابیر طراحی اقلیمی    184
5-7-تاریخچه و سابقه پیدایش منطقه ۲۲ شهرداری تهران    185
5-8-مشخصات جغرافیایی و اقلیمی منطقه ۲۲ شهرداری تهران    188
5-9-کيفيت هوا در منطقه 22 شهرداري تهران    191
5-10-شبکه حمل و نقل منطقه 22 شهرداري تهران    193
5-11-ضرايب تعديل زيست محيطي و شهرسازي    199
5-12-ضوابط جلوگيري از افزايش محدوده شهرها  ( مصوبه مورخ 10/8/78)    202
منابع    204
فصل ششم: مطالعات تطبیقی    205
6-1-مدرسه بوزار    205
6-2-مدرسه باهاوس    210
6-3-دانشگاه هاروارد    220
6-4-دانشگاه آکسفورد    227
6-5-دانشگاه ییل آمریکا    230
6-6-پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران    234
منابع:    236
فصل هفتم :کانسپت و طراحی    237
7-1-طراحی    237
7-1-1-كانسپت ها:    237
7-1-2- ايده و طرح نهايي    240
7-1-3- طراحي معماري    242
7-2-ايده ها:    244
7-3-سناريوهاي کانسپچوال ( مفهومي )    246
7-4-نظریه کوين روش مي گويد    248
7-5-نظریه :ادوارد لارابي بارنز مي گويد    249
7-6-سلسله مراتب کانسپت    250
7-7-انواع پنجگانه کانسپت:    251
7-7-1-کانسپت قياسي (Avalogies)    251
7-7-2-استعارات و تشبيهات (کانسپت هاي استعاري) (Metaphores and Similes)    254
7-7-3- (کانسپت هاي جوهري) Essences    254
7-7-4-پاسخ مستقيم  و حل مساله (کانسپت هاي برنامه اي) Prigrammatic    257
7-7-5-ايده آل ها (کانسپت هاي  ايده آل گرا)    258
7-8-کانسپت طرح    259
منابع:    259
 
 
 
بخشی از مطلب
دانشگاه را در فرهنگ‌های لغت این گونه تعریف کرده‌اند: نهادی برای آموزش عالی که سه ویژگی اصلی دارد: ۱-دانشکده‌هایی در رشته‌های گوناگون دانش ۲-تسهیلاتی برای پژوهش استادان و دانشجویان ۳-رتبه‌های آموزشی که به دانشجویان و استادان داده می‌شود. معماری یکی از با اهمیت ترین رشته ها در بین علوم دانشگاهی شناخته شده است که تغییر در شیوه آموزشی در این شاخه بسیار لازم و ضروری می باشد.شیوه تدریس در دانشکده های معماری باید همراه با تکنولوژی های روز دنیا باشد. با توجه به عوامل طبیعی موثر در سایت (اقلیم، توپوگرافی زمین و دید و منظر…) براساس اصول و مبانی طراحی و ضوابط عملیاتی حاکم بر این اصول و همچنین تفکیک و محاسبه حوزه فعالیتهای مختلف در یک مجتمع دانشگاهی به مکان‌یابی فعالیتها در گزینه‌های مختلف پرداخته و با تبدیل موارد کیفی به کمی طی یک جدول ماتریسی بهترین گزینه انتخاب گردید، بر اساس این انتخاب جانمایی فضاها، طراحی و سازمان فضایی دانشگاه شکل گرفته و چهارچوب اساسی شهرک دانشگاهی  و عناصر گوناگون به صورت احجام کلی ارائه شده است . در بخش دوم تحقیق ضمن مطالعه وضع کالبدی فضایی چند دانشکده هنر و معماری و پیش‌بینی تعداد دانشجویان برای رشته‌های مختلف بر اساس تراز نیروی انسانی متخصص در برنامه دوم توسعه جهت رفع نیازهای رشته‌های گروه هنر مورد توجه قرار گرفته و همچنین با بررسی سرفصل دروس در هر رشته به برنامه‌ریزی فیزیکی و فضایی دانشکده هنر پرداخته و در مراحل بعد طراحی دانشکده و روابط فضایی آن و طراحی سه بعدی فضاها انجام پذیرفت . در طی این روند توجه به کلیه جوانب اساسی در برنامه‌ریزی و طراحی یک مجموعه دانشگاهی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و ماحصل این مطالب موجب تبلور فیزیکی مجتمع و در نهایت دانشکده هنر گردیده است .و....


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری با رویکرد مفاهیم معماری سنتی ,259ص رساله + نقشه ها+ رندرها ,دانشکده هنر و معماری , رساله , طرح نهايی ,مطالعات,پروژه,پروپوزال , برنامه فیزیکی , استاندارد, تحقیق ,پایان ,رساله , ppt ,pptx ,doc,iran,معماري,دانلود ,رايگان,طراحي , نامه, طرح نهایی ,استانداردها, اصول,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکدی معماری دانشکده معماری
پروژه اتوکد طراحی و معماری مدرسه هنر
دانلود پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری - شامل نقشه های اتوکد – رندر – آرشیکد – شیت بندی – پوستر – سه بعدی
دانلود پروژه طراحی دانشکده هنر و معماری 140ص مطالعات + نقشه ها+ رندرها
دانلود پروژه طراحی دانشکده معماری با رویکرد معماری زمینه گرا
دانلود پروژه طراحی دانشکده پزشکی با رویکرد معماری سیال
دانلود پروژه طراحی و معماری مدرسه معماری 210ص ورد + نقشه ها+ رندرها +پوستر
دانلود پروژه طراحی و معماری دانشکده هنر و معماری 210ص مطالعات + نقشه ها+ رندرها +پوستر
پروژه کامل طراحی دانشکده معماری اتوکد و سه بعدی
هنرستان هنر و معماری ,دانلود پروژه-معماری
دانلود پروژه مدرسه هنر و معماری ۴۰۰ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه دانشکده هنر + نقشه + رندر
دانلود پروژه دانشکده معماری ۷۰ص + نقشه + رندر
دانلود پروژه دانشکده معماری + نقشه + رندر – عالی
طرح معماری دانشکده معماری
دانلود پروژه دبیرستان 6 کلاسه+دانلود مطالعات+نقشه های کامل+تصاویر رندر+پاورپوینت ارائه
طراحی مدرسه ابتدایی12کلاسه همراه بامطالعات
دانلود پروژه کامل طراحی دانشکده هنر و معماری +نقشه های کامل اتوکدی+مطالعات+رندرها
دانلود پروژه کامل طراحی مدرسه ابتدایی
دانلود پروژه کامل طراحی هنرستان هنر و معماری+مطالعات کامل +نقشه ها

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد