بسم الله الرحمن الرحيم
نقش برتر پارس با پانزده سال سابقه آنلاين بدون تعطيل يکي از اولين فروشگاههاي آنلاين فايل در ايران طرف قرارداد مستقيم و بي واسطه با بانکهاي سامان ، پارسيان و ملت است و همچنين داراي مجوز نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونيک و وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت ارشاد مي باشد .
براي ديدن لينک مجوزها به صفحه اول سايت مرجعه بفرماييد
حضور و رضايتمندي مشتريان ما يکي از دلايل تاييد اين وب سايت است، از اين رو پشتيبان نقش برتر به تمامي درخواست هاي شما پاسخ ميدهد و مشکلات شما را در سريعترين زمان ممکن برطرف مي سازد
سوالات رايج
مبلغ واريز شد ولي فايلي به ايميلم نيامد چکار کنم؟؟
اسکرين شات شماره سفارش خريد را به پشتيباني سايت با پيامک sms يا پيامرسان آيگپ بفرستيد : 09128380245
مجدد فايل را در ايميل دريافت کنيد
مدت زمان پاسخگويي چقدر است؟
مدت زمان پاسخگويي به اشکالات و سوالات مشتريان گرامي بستگي به ساعت و تاريخ ارسال پيام مشتري ميتواند از ۱ تا ۲۴ ساعت متغير باشد .تمام پيامهاي ارسالي، توسط پشتيباني سايت بررسي و پاسخدهي ميشوند، بنابراين جهت پيگيري سفارش نيازي به برقراري تماس تلفني نيست , مطمعن باشيد صادقانه در کمترين زمانی که امکانش باشد مشکل را بررسی و فايل را مجدد برای شما ارسال خواهيم نمود
چرا همان لحظه به مشکل رسيدگي و فايل ارسال نمي شود؟
دوست عزيز اين سايت پشتيباني آني و در لحظه آنلاين ندارد علت اين موضوع درآمد پايين سايت است که کفايت حتي يکنفر بصورت پشتيبان دائم را نمي کند ضمن اينکه حتي با حضور پشتيبان در برخي خريدها نياز است استعلام تراکنش از بانک گرفته شود که مي بايست حتما يک ساعت از زمان خريد گذشته باشد و مدت زماني نيز در صف استعلام بانک سپري مي شود پس از آن فايل از آرشيو سرچ و مجدد اتچ و ارسال شود برخي مواقع نيز بدليل قطع برق ، قطع اينترنت ، قطع سرور و پنل بانک و يا فيلترشدن ابزارها و مشکلاتي از اين قبيل که هر فرد ايراني بخوبي با آن آشناست امکان رسيدگي فوري و عاجل وجود ندارد .
اگر عجله داريد يا قصد دلالی داريد پيشنهاد ميکنيم از سايت ما خريد نکنيد چون به مشکل برخواهيد خورد ! !
مدت زمان قانوني پشتيباني چقدر است ؟
مدت زمان پاسخگويي طبق قانون تا 24 ساعت پس از درخواست پشتيباني از سمت کاربر است و مدت زمان رسيدگي بستگي به همزماني درخواستها و زمان وقوع مشکل دارد ممکن است که ظرف کمتر از چند دقيقه جواب شما داده شود و ممکن است پروسه چند ساعتي زمان نياز داشته باشد بنابراين در هر ساعتي به مشکلي برخورديد پيام با پيامک يا پيامرسان آيگپ خود را بگذاريد تا در اولين فرصت (کمتر از چند ساعت)پاسخگو شما عزيزان باشيم و مطمعن باشيد پاسخگو هستيم.
براي يک خريد دو بار يا بيشتر پرداخت داشتم چکارکنم؟
همانگونه که مستحضريد مبالغ فايلها بسيار ناچيز و از تمامي پرداختي هاي سايت درصد بازارياب ، درصد فروشنده ، درصد ماليات ، درصد عوارض و درصد درگاه تعلق مي گيرد که اين فرايندی بدون امکان بازگشت است يعنی در پنل هر يک از مراجع فوق خريدها ثبت و بر آن اساس درصد کسر می گردد که ميبايست در موعد مقرر برايشان واريز گردد همچنين براي واريز کارت به کارت کارمزد کسر ميگردد که جمع موارد ذکر شده فوق درصد بالايي از يک پرداخت است عملا امکان عودت وجه وجود ندارد بنابراين خواهشمنديم دقت کنيد به هيچ عنوان دو بار براي يک فايل هزينه نکنيد اما در صورتي که اين اتفاق افتاد يک راه حل اينست فايلي جايگزين با همان حدود قيمت مبلغ انتخاب و به همراه دو شماره سفارش پرداخت ظرف مدت تا حداکثر 3 هفته از تاريخ خريد به پشتيبان پيامک کنيد تا براي شما محصول ديگری نيز ارسال شود
سريعترين راه پشتيباني و ارسال مجدد سفارش چيست ؟
در صورتي که با مشکلي مواجه شديد و نياز به پشتيباني داريد،تماس نگيريد چون هيچ مشکلي با مکالمه قابل حل نيست براي حل مشکل نياز به بررسي مدرک خريد و ارسال لينک هست. بنابراين خلاصه اي از مشکل بهمراه اسکرين شات اطلاعات خريد را به شماره زير با پيامک يا پيامرسان آيگپ نماييد تا پشتيبان در اولين فرصت سفارش را بررسي و پاسخگو شما عزيزان باشد
اسکرين شات شماره سفارش خريد را به پشتيباني با پيامک يا پيامرسان آيگپ بفرستيد : 09128380245
مجدد لينک فايل را در پيامرسان آيگپ و ايميل دريافت کنيد
/ در صورتي که پس از خريد لينک به نمايش در نيامد و به ايميل شما ارسال نشد، لطفا از طريق پيامک و با پيامک يا پيامرسان آيگپ مشکل را اطلاع رساني کنيد تا در سريعترين حالت ممکن لينک دريافت فايل براي شما ارسال شود
چه مشکلاتی باعث عدم نمايش فايل بصورت آنلاين ميشوند ؟
برخي از اين مشکلات در عدم ارسال همان لحظه عبارتند از مشکلات سرور ، مشکلات اينترنت در ساعات شلوغ ، سنگين بودن فايل و بصرفه نبودن قرارگيري در سرور ، جلوگيري از خريد فله ايي و کپي فايلها در سايتهاي رقيب و... بوجود مي آيد، مطمعنا کاربراني که وضعيت و شرايط کار را درک مي کنند و بمحض برخورد با کوچکترين مشکل مکرر تماس نگرفته باشند بسيار سريعترپاسخ دريافت خواهند نمود و بلعکس .در ساعات ديگر شبانه روز در صورت دسترسي به سايت پشتيباني انجام ميشود
کليه مشکلات بصورت مکتوب با پيامک يا پيامرسان آيگپ رفع مي گردد - نه مکالمه شفاهي
پشتيبان سايت حتي المکان به تمامي پيامهاي شما بصورت مکتوب با پيامک يا پيامرسان آيگپ پاسخ مي دهد
پشتيباني فقط با پيامک يا پيامرسان آيگپ بصورت مکتوب : 09128380245 صالحي
آيا جنبه هاي امنيتي در هنگام پرداخت لحاظ شده است؟
بازديد کننده پس از کليک بر روي دکمه پرداخت، بلافاصله به يکي از درگاه هاي پرداخت بانکي هدايت مي شود و اطلاعات کارت در محيط امن در درگاه بانک وارد مي شود. به اين معني که بعد از کليک بر روي پرداخت بازديد کننده موقتا از سايت خارج و به درگاه بانک ارجاع داده شده و پس از پرداخت موفق مجددا از طريق درگاه بانک به وب سايت ارجاع داده خواهد شد و کل فرآيند وارد کردن اطلاعات در محيط امن درگاه بانکي صورت خواهد گرفت.
ازکجا متوجه اصلي و درست بودن آدرس درگاه بانکي شويم ؟
درگاه هاي بانکي جهت امنيت پرداخت از پروتکل https استفاده مي کنند که در ابتداي آدرسي که در مرورگر نمايش داده مي شود قابل مشاهده است. که اين آدرس براي درگاه بانک سامان به شرح مقابل است : https://sep.shaparak.ir/Payment.aspx براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت شاپرک بانک مرکزي به آدرس مراجعه فرمائيد https://shaparak.ir
چه اطلاعاتي از بازديد کننده در ديتابيس سايت ذخيره خواهند شد ؟
طبق روال نام فايل، آي پي بازديدکننده، تاريخ و زمان پرداخت و همينطور مبلغ پرداخت براي پيگيري سفارشات و جلوگيري از سوءاستفاده هاي احتمالي ذخيره خواهند شد که نزد سايت محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.
در صورتي که بعد از پرداخت به هر علت اتصال با اينترنت قطع شد تکليف فايل خريداري شده چيست ؟
در صورتي که به هر دليل ؛ بعد از خريد و پرداخت موفق از طريق درگاه بانکي به صفحه دانلود ارجاع داده نشديد و به هر علت از جمله قطعي برق و يا قطعي اينترنت و يا خاموش شدن سيستم، صفحه دانلود فايل مشاهده نشد؛ خريد شما ناموفق بوده و مبلغ خريد شما بعد از 1 تا 72 ساعت از طرف خود بانک واسط به حساب خريدار برگشت داده خواهد شد.که میتوانید با درگاه بانک در این خصوص تماس بگيريد شماره درگاهها در سمت راست صفحه نخست سايت آورده شده است
آيا امکان دارد مبلغ خريدهاي ناموفق به حساب خريدار واريز نشده و به حساب فروشنده برود ؟
خير، به زبان ساده بانکي که از طريق درگاه آن مبلغ خريد را پرداخت مي کنيد به عنوان معتمد عمل کرده و تا ارائه خدمات يا محصول که در اينجا فايل مي باشد، مبلغ خريد را نزد خود امانت نگه داشته و به هر دليل از جمله قطعي برق و يا قطعي اينترنت و يا هر مشکل ديگر ارائه خدمات يا محصول ممکن نباشد به صورت خودکار مبلغ را به حساب خريدار عودت خواهد داد.
بانک از کجا متوجه خواهد شد که يک خريد موفق و يا ناموفق است تا بر اساس آن مبلغ خريد را برگشت بدهد؟
در هنگام مشاهده صفحه دانلود، کدي به بانک واسط – که از طريق خدمات درگاه آن بانک موفق به پرداخت مبلغ خريد شده ايد – ارسال مي شود که براي بانک اين پيام را دارد که مجموعه پروسه خريد با موفقيت به پايان رسيده است و بانک مجاز است مبلغ خريدي را که از حساب مشتري کم کرده است به حساب فروشنده ( سايت ) واريز نمايد. بديهي است همانطور که توضيح داده شد به هر علت صفحه دانلود فايل نمايش داده نشود کد مورد نظر براي بانک ارسال نخواهد شد و خريد ناموفق خواهد بود. توضيح اين نکته ضروري است که اين کد براي هر خريد يکتا و منحصر به فرد و مخصوص همان تراکنش خواهد شود . تمام فرايند فوق به صورت خودکار و اتومات انجام مي شود .
بعد از پرداخت براي من پيامک اومده که مبلغ از حسابم کسر شده است در حاليکه صفحه دانلود فايل نمايش داده نشد ؟
ارسال پيامک براي صاحب حساب به منزله کم شدن از موجودي خريدار مي باشد بدون اينکه به حساب فروشنده (وب سايت) واريز شده باشد يعني از حساب مشتري کسر و به عنوان امانت تا ارسال کد نهايي خريد موفق که با نمايش صفحه دانلود براي بانک ارسال مي شود باقي خواهد ماند و همانطور که توضيح داده شد به هر دليل صفحه دانلود نمايش داده نشود، خريد ناموفق و مبلغ به صورت خودکار به حساب خريدار برگشت داده خواهد شد.
اگر فايلي مشکل داشت و چطور پشتيبان مبلغ را برميگرداند ؟
دوستان توجه داشته باشيد براي جلوگيري از دلالي فقط و فقط و فقط وجه به حساب کارت شخصي عودت داده مي شود که سفارش با اون نام در سايت ثبت شده باشد. لذا از ثبت سفارش با اسامي جعلي و فيک جدا خودداري کنيد. (در صورت مغايرت؛ حتي با ارسال اسکرين شات ار رسيد پرداختي هم هيچ وجهي عودت نمي شود
در صورت وارد کردن اطلاعات فيک و دروغين چه مي شود؟
در صورتي که فرد در هنگام ثبت سفارش و خريد اطلاعات دروغين نظير نام هاي فيک و مختلف و همچنين با ايميل هاي مختلف و دروغين از يک آي پي اقدام به خريد کند، سايت هيچ گونه مسئوليتي در قبال خدمات و پشتيباني به اين افراد ندارد و پشتيباني انجام نميشود.
آيا امکان تعويض و يا پس دادن فايل وجود دارد؟
به دليل اينکه در اين سيستم فايلها پس از پرداخت بلافاصله به مشتري تحويل ميگردند به هيچ وجه امکان پس دادن و يا تعويض فايل وجود ندارد بنابراين قبل از خريد فهرست و مشخصات فايل را با دقت مطالعه بفرماييد چون بعد خريد امکان تعويض و پس گرفتن مبلغ وجود ندارد ( حتي با وجود عدم دريافت فايل نهايتا پشتيبان همان فايل را ارسال خواهد نمود)
من هنگام خريد ايميلم رو اشتباه زدم، بايد دوباره خريد کنم؟؟
نه، نيازي به خريد دوباره نيست، فقط کافي است اسکرين شات صفحه اطلاعات خريديا شماره سفارش را با پيامک يا پيامرسان آيگپ کنيد تا لينک جديدي براي شما ارسال شود..
فايل خريداري شده فايل مورد نظر من نيست، بايد چيکار کنم؟
تمامي فايل هاي فروشگاه داراي توضيحات و فهرستي از مطالب موجود در فايل را دارند، قبل از خريد لطفا بررسي کنيد و در صورت نياز به توضيحات بيشتر در پيامک يا پيامرسان آيگپ سايت درخواست اطلاعات و جزييات بيشتر دهيد تا براي شما ارسال گردد و بعد از دريافت اطلاعات کامل و نياز به آن، خريداري کنيد، نقش برتر هيچ گونه مسئوليتي در قبال خريد اشتباه و گفتن واژه هايي چون (متوجه فرمت فايل نشدم ، به قيمت توجه نکردم ، نميدانستم، نفهميدم،اشتباه کردم ، خودم بهتر از اين بلد بودم انجام بدم )ندارد.
اگر پروژه اي بخواهيم که در سايت وجود ندارد، نحوه سفارش چگونه است؟
در صورت نياز به پروژه و يا فايلهاي مورد نيازي که در سايت موجود نيست ،ميتوانيد فقط از طريق پيامک يا پيامرسان آيگپ پشتيباني سايت تماس داشته باشيد و درخواست خود را مطرح کنيد تا در صورت امکان در سريعترين حالت ممکن براي شما قرار داده شود.
من نميتوانم آنلاين خريد کنم -رمز دوم ندارم يا وارد سايت بانک نميشود؟
در صورتي که نتوانستيد بصورت آنلاين خريد کنيد که احتمالا به دليل ويروسي بودن سيستم شماست ويا خراب بودن پورت بانک در ساعت خريد شما يا ... ميتوانييد مبلغ محصول را به شماره کارتي که از پشتيبان سايت از پيامک يا پيامرسان آيگپ دريافت ميکنيد واريز تا بلافاصله فايل مورد نظر برايتان ايميل گردد
من کامپيوتر ندارم؟ من ايميل ندارم؟ من نميتوانم فايل را باز کنم ؟ اصلا زيپ چي هست ؟
· مسئوليت تهيه فونت و نصب نرم افزار بازگشايي فايلها مثل ورد، اتوکد ، زيپ ، وين رار ، تريدي و ... به عهده خود مشتريست و براي باز کردن فايلها مي بايست از کامپيوتر اقدام به دانلود و استفاده کنيد - فايلها قبل از بارگذاري همه تست شده اند ، سايت مسئوليتي در قبال باز شدن فايل در گوشي و کامپيوتر شما ندارد چون ممکن است نرم افزار شما قديمي يا مشکل داشته باشد بنابراين بايد از سيستم ديگري استفاده کنيد ، پشتيباني سايت نميتواند ساعتها به شما آموزش اصول اوليه دانلود و باز کردن فايل دهد ، مکرر ديده شده مشتري لينک دانلود را در گوگل سرچ ميکند! ، نمي داند فايل زيپ چيست ، نمي داند فايل در مرورگر در کجا دانلود مي شود ، نمي داند فايلي که مي خرد قبلش بايد نرم افزار مربوطه و فونت را نصب داشته باشد . در اين موارد پشتيباني امکان هيچگونه کمکي نخواهد داشت
ديده شده فرد شب تحويل پروژه فايلي خريداري کرده ولي نه سيستم دارد ، نه نرم افزارش را دارد نه فونت دارد نه توانايي استفاده از نرم افزار را دارد !!! فقط پي در پي پيام ميدهد و تماس ميگيرد و اوقات خود و ما را تلخ ميکند بدون هيچ نتيجه ايي!!! اين قضيه مثل اين است که شما خودرويي خريديد ولي اصلا رانندگي بلد نيستيد مکرر با اپراتورکارخانه تماس بگيريد که اين راه نميرود .پشتيبان چه کمکي ميتواند بکند؟
چه مواردي را هنگام خريد در نظر بگيريم تا دچار مشکل نشويم ؟
مسئوليت داشتن کامپيوتر ،داشتن مهارت حداقلي دريافت و دانلود فايل از ايميل ،داشتن نرم افزار وينزيپ جديد ، تهيه و نصب فونت در ويندوز و اتوکد و ريکاور کردن به عهده خريدار است ، نصب نرم افزار مربوط به فايل خريداري شده بازگشايي فايلها مثلاتوکد ، ورد، ادوب ريدر ، جي آي اس(، وين رار ، تريدي و ... به عهده خريدار است براي باز کردن فايلها مي بايست از کامپيوتر اقدام به دانلود و استفاده شود - سايت مسئوليتي در قبال باز شدن فايل در هيچ نوع گوشي ، تبلت ،پلي استيشن و... ندارد ملاک کار با کامپيوتر است هر چند ممکن است برخي فايلها در گوشي نيز باز يا استفاده شوند . فايلها با همان فرمت که در سايت ذکر شده تحويل مي گردند هيچگونه تبديل فرمت مثلا ورد به pdf يا اتوکد به pdf و ... به روي فايلها بر عهده سايت نيست . پشتيبان سايت وظيفه دادن آموزش به افراد مبتدي که فايل خريداري کرده اند را به هيچ عنوان ندارد اين از افراد مي بايست از آموزشگاهها و دانشگاهها آموزشهاي لازمه را فرا بگيرند بعد نسبت به تهيه فايل اقدام نمايند
آيا ميشود فايل من را به روش ديگري بدستم برسانيد ؟
کليه فايلها از طريق بستر مجازي بدست مشتري خواهد رسيد هيچگونه ارسال حقيقي ، حضوري ، پستي در سيستم فروش فعلا تعريف نشده است سايت مخير است در صورتي که فايل خريداري شده دچار مشکل باشد و يا به هر دليل امکان ارسال وجود نداشته باشد وجه پرداختي را به شماره کارتي که از مشتري گرفته مي شود بحساب خريدار عودت نمايد و مشتري حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت
روش حل ايرادات در فايلها و مدت زمان رفع نقص ؟
· فايلها در نقش برتر قبل از بارگذاري چندين بار توسط کارشناسان چک ميشوند تا کوچکترين مشکلي نداشته باشند با اين وجود تا 72 ساعت گارانتي دارند لذا زمان بررسي , اضهار نظر ورفع نواقص و ايرادات احتمالي ، رمز و حتي ارسال مجدد فايلهاي خريداري شده براي مشتريان 72 ساعت يا همان سه روز کاري ميباشد بنابراين مشتريان گرامي ميبايست در زمان مقرر فايل را دانلود و اگر براي آنها لينک دانلود نرسيده با سايت تماس بگيرند و يا پيام دهند تا لينک دانلود تحويل بگيرند و پس از دريافت موظفند فايل دانلودي را کامل از همه نظر چک بفرماييد و در صورتي که فايل ايراد يا مشکلي دارد ظرف 3 روز پس از خريد اعلام و فايل اصلاحي را دريافت بفرماييد . لازم به ذکر است پس از گذشت اين زمان مبلغ براي صاحب اثر ارسال و قابل برگشت نيست و پشتيباني از طرف سايت پايان گرفته است
پشتيباني فقط و فقط از طريق با پيامک يا پيامرسان آيگپ همه روزه از ساعت 10صبح الي21 شب روزهاي معمول و حتي ايام تعطيل انجام ميشود
پشتيبان سايت حتي المکان به تمامي پيامهاي شما بصورت مکتوب با پيامک يا پيامرسان آيگپ پاسخ مي دهد
- در ساعات ديگر شبانه روز در صورت دسترسي به سايت پشتيباني انجام ميشود مدت زمان پاسخگويي طبق قانون تا 24 ساعت کاري مي باشد و بستگي به تعداد درخواستها دارد ممکن است که ظرف کمتر از*5 دقيقه* جواب شما داده شود و ممکن است چند ساعتي زمان نياز داشته باشد بنابراين در هر ساعتي به مشکلي برخورديد پيام خود را بگذاريد تا در اولين فرصت پاسخگو باشيم
· -----------------------------------------------------------------------------
.
روش و توضيحات خريد بدون کارت
در صورتي که رمز دوم اينترنتي را در اختيار داريد مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه پارسيان و يا سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم و کد کارت خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد
مبلغ واريز شد ولي فايلي به ايميلم نيامد چکار کنم؟؟
نيازي به تماس نيست فقط و فقط اسکرين شات شماره سفارش خريد را به پشتيباني سايت با پيامک يا پيامرسان آيگپ بفرستيد : 09128380245مجدد فايل را در ايميل دريافت کنيد
کادر زير برای بازخورد و نظرات کاربران است ارسال پيام براي پشتيبان در کادر بخش تماس با ما ذيل و يا هر بخش يا روش ديگري پاسخي در بر نخواهد داشت !