خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
Text/HTML
 

بسم الله الرحمن ارحیم

به بخش پشتیبانی نقش برتر خوش آمدید
درباره نقش برتر پارس؟
در حالي که عمر بسياري از وب‌سايت‌هاي فعال در حوزه فروش فايل‌هاي ديجيتال به ندرت از دو سال فراتر مي‌رود و همزمان شاهد افزايش روزافزون سايت‌هاي کلاهبردار هستيم، لطف خداوند رحمان شامل حال ما شده است. مجموعه نقش برتر پارس با بيش از هجده سال سابقه فعاليت مستمر و شبانه‌روزي در زمينه ارائه فايل‌هاي ديجيتال معماري، عمران و شهرسازي، توانسته است پايگاهي امن و مطمئن براي کاربران ايراني ايجاد کند و در ميان مخاطبان حرفه‌اي، جايگاه ويژه‌اي کسب نمايد. رضایت مشتریان: رضايت مشتريان، سرمايه اصلي و انگيزه فعاليت مجموعه ما است. به همين دليل، تيم پشتيباني نقش برتر به تمامي درخواست‌ها پاسخ داده و تلاش مي‌کند مشکلات کاربران را در کوتاه‌ترين زمان ممکن و با دقت و شفافيت بالا برطرف نمايد.
مجوزها و همکاران؟
اين وب‌سايت همواره تلاش کرده است خدماتي امن، شفاف و با کيفيت در اختيار مشتريان خود قرار دهد و به اين منظور، داراي قراردادهاي مستقيم با بانک‌هاي سامان، پارسيان و ملت مي‌باشد. علاوه بر اين، وب‌سايت از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوزهاي رسمي دريافت کرده است تا کاربران با اطمينان کامل بتوانند فرآيند خريد و استفاده از فايل‌ها را انجام دهند. نکته: براي مشاهده لينک مجوزها، مي‌توانيد به صفحه اول سايت مراجعه نماييد.
logo-samandehibehpardakht
مبلغ واريز شد ولي فايلي به ايميلم نيامد چکار کنم؟؟

لطفاً توجه داشته باشید: فایل خریداری شده بلافاصله پس از خرید میتوانید دانلود کنید و نسخه ایی به ایمیل خریدار ارسال می شود ، فرایند ارسال ایمیل اتوماتیک سایت ممکن است تا 20 دقیقه تاخیر داشته باشد در صورتی که 30 دقیقه پس از پرداخت فایل به ایمیل شما ارسال نشده باشد ، کافی است شماره سفارش خرید (این شماره بلافاصله پس از خرید موفق به خریدار داده میشود و به ایمیل خریدار ارسال میشود )  را از طریق پیامک یا اسکرین‌شات را از طریق واتس‌آپ به پشتیبانی سایت ارسال کنید. تا بصورت دستی برای شما ارسال شود لطفاً از تماس تلفنی خودداری کنید تا فرآیند پشتیبانی سریعتر انجام پذیرد .

📞 09128380245 فقط پیامک یا واتس‌اپ
پس از بررسی و طی پروسه ، فايل مجدد در ايميلی که زمان خرید در سایت ثبت کردید ارسال خواهد شد.
مدت زمان پاسخگويي چقدر است؟
مدت زمان پاسخگويي به مشکلات خرید و ارسال مجدد فایلها از ۱ تا ۲۴ ساعت می تواند متغير باشد و شروع آن بستگي به زمان ثبت پیام پشتیبانی دارد بنابراین به محض برخورد به مشکل پیام پشتیبانی ارسال نمایید . تمام پيامهاي ارسالي، توسط پشتيباني سايت بررسي و پاسخ‌‌دهي مي‌شوند. نکته مهم: جهت پيگيري سفارش نيازي به برقراري تماس تلفني نيست. ما صادقانه در کمترين زمان ممکن مشکل را بررسي و فايل را مجدد براي شما ارسال خواهيم نمود.
چرا همان لحظه به مشکل خريد رسيدگي و فايل ارسال نمي شود؟

ما همواره تلاش می‌کنیم تا درخواست‌های پشتیبانی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پاسخ داده شوند. با این حال، لازم است توجه داشته باشید که در حال حاضر پشتیبانی لحظه‌ای (آنلاین) در سایت ما فعال نیست. دلیل این موضوع، محدود بودن منابع مالی و تعداد نسبتاً کم درخواست‌های پشتیبانی است؛ به‌طور میانگین تنها چند کاربر در هفته به پشتیبانی نیاز دارند. با این وجود، تمام پیام‌ها و درخواست‌های شما با دقت بررسی می‌شود و پاسخ در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

🔹 روند رسيدگي به مشکلات خريد – بررسي برخي تراکنش‌ها نيازمند استعلام مستقيم از بانک است که پروسه ایی 2 تا 3 ساعته نیاز دارد.
🔹 موانع فني و زيرساختي – در برخی از اوقات با اختلال اينترنت، قطعي برق يا اختلال در سامانه بانکي مواجهیم که باید زمان داشته باشیم تا رفع شود.
🔹 محدوديت منابع مالي – پشتيباني تنها از طريق پیامک و در بازه‌هاي زماني مشخص انجام مي‌شود. و درآمد سایت به حدی نیست یکنفر 24 ساعت بعنوان پشتیبان حضور دائم داشته باشد  توصيه مهم: اگر نياز شما بسيار فوري است يا قصد خريد براي واسطه‌گري و فروش مجدد داريد، اکیدا توصيه مي‌کنيم از سايتهایی خرید کنید که پشتیبانی 24 ساعته آنلاین دارند
. نتيجه‌گيري: تمام پيامک‌ها بررسي و پاسخ داده مي‌شوند، اما رسيدگي به مشکلات خريد نيازمند طي شدن پروسه مشخص است. لطفاً با آرامش صبور باشید تا پشتيباني مشکل شما را برطرف نماید .
مدت زمان قانونی پشتیبانی چقدر است؟

مدت زمان پاسخگویی طبق قانون تا ۲۴ ساعت پس از درخواست پشتیبانی (از سمت کاربر و از طریق پیامک) است. مدت زمان رسیدگی به مشکل بستگی به تعداد هم‌زمانی درخواست‌ها و زمان وقوع مشکل دارد؛ ممکن است ظرف کمتر از چند دقیقه پاسخ شما ارسال شود و ممکن است پروسه چند ساعتی نیاز داشته باشد.

بنابراین در هر ساعتی که با مشکلی مواجه شدید، پیام خود را با پیامک یا پیام‌رسان واتساپ ارسال کنید تا در اولین فرصت (معمولاً کمتر از چند ساعت) پاسخگو شما عزیزان باشیم. اطمینان داشته باشید که پاسخگو هستیم.

راه ارتباطی سریع:

اسکرین‌شات شماره سفارش خرید را به پشتیبانی سایت از طریق پیامک یا واتس‌آپ ارسال نمایید: 09128380245 فقط پیامک یا واتس‌اپ

برای یک خرید دو بار یا بیشتر پرداخت داشتم، چکار کنم؟

همان‌گونه که مستحضرید، مبالغ فایل‌ها بسیار ناچیز هستند و از تمامی پرداختی‌های سایت درصدهایی مانند درصد بازاریاب، درصد فروشنده، درصد مالیات، درصد عوارض، درصد درگاه بانکی و هزینه کارمزد کسر می‌گردد. این موارد در پنل مراجع مربوطه ثبت و بر اساس آن درصدها کسر می‌شود؛ بنابراین عملاً امکان بازگشت کامل همهٔ کسورات به صورت کامل وجود ندارد.

پیشنهاد مهم: هیچ‌گاه دو بار برای یک فایل هزینه نکنید. اگر هنگام پرداخت، فایل دریافت نکردید، به‌جای واریز مجدد، ایمیل خود را چک کنید و به پشتیبان پیام دهید. صمیمانه خواهشمندیم صبور باشید با واریز های مکرر خودتان و ما را به دردسر نیاندازید 

اگر به هر دلیل پرداخت دو بار یا بیشتر انجام شده است، یک راهکار این است که فایلِ جایگزین با قیمت تقریباً برابر انتخاب و همراه با دو شماره سفارش پرداخت، ظرف مدت حداکثر تا سه هفته از تاریخ خرید به پشتیبان پیامک کنید تا محصول دیگری جایگزین برای شما ارسال شود.

در صورت بالا بودن مبلغ و اصرار مشتری به برگشت وجه، کسورات قانونی محاسبه و از مبلغ واریزی کسر شده و مابقی به شماره کارت اعلامی او عودت داده خواهد شد.

سریع‌ترین راه پشتیبانی و ارسال مجدد سفارش چیست؟

در صورتی که با مشکلی مواجه شدید، تماس تلفنی راه‌حل مناسبی نیست چون برای حل مشکل نیاز به بررسی مدرک خرید و ارسال لینک است. بنابراین:

  • خلاصه‌ای از مشکل همراه با اسکرین‌شات اطلاعات خرید را از طریق پیامک یا پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال کنید.
  • پشتیبان در اولین فرصت سفارش را بررسی و پاسخ خواهد داد.

اسکرین‌شات شماره سفارش خرید را به پشتیبانی با پیامک یا پیام‌رسان واتس‌اپ بفرستید: 09128380245 فقط پیامک یا واتس‌اپ

پس از بررسی، لینک فایل مجدد در پیام‌رسان واتس‌اپ و همچنین به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اگر پس از خرید لینک به نمایش در نیامد و ایمیل برایتان ارسال نشد، لطفاً از طریق پیامک یا پیام‌رسان آی‌گپ مشکل را اطلاع‌رسانی کنید تا در سریع‌ترین حالت ممکن لینک دانلود برای شما ارسال شود.

چه مشکلاتی باعث عدم نمایش فایل بصورت آنلاین می‌شوند؟

برخی از مشکلات متداول که باعث عدم ارسال همان‌لحظه یا عدم نمایش آنلاین فایل می‌شوند عبارتند از:

  • مشکلات سرور
  • اختلال اینترنت در ساعات شلوغ
  • سنگین بودن فایل و اقتصادی نبودن قرارگیری آن در سرور
  • مکانیزم جلوگیری از خرید فله‌ای و کپی فایل‌ها توسط سایت‌های رقیب

کاربرانی که شرایط را درک می‌کنند و بلافاصله پس از برخورد با مشکل تماس مکرر نمی‌گیرند، معمولاً پاسخ سریع‌تری دریافت می‌کنند. در ساعات دیگر شبانه‌روز نیز در صورت دسترسی، پشتیبانی انجام می‌شود.

نکتهٔ مهم: کلیه مشکلات به صورت مکتوب از طریق پیامک یا پیام‌رسان واتس‌اپ رفع می‌گردد — نه مکالمهٔ شفاهی.

پشتیبان سایت تا حد امکان به تمام پیام‌های شما به‌صورت مکتوب پاسخ خواهد داد. پشتیبانی فقط از طریق پیامک یا پیام‌رسان واتس‌اپ (مکتوب) انجام می‌شود: 09128380245 فقط پیامک

سلب مسئولیت استفاده از فایل‌ها

تمامی فایل‌های ارائه‌شده در وب‌سایت صرفاً با هدف آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این فایل‌ها می‌توانند به‌عنوان منابع کمکی برای توسعه دانش، انجام تحقیقات یا تقویت مطالعات فردی استفاده شوند.

توجه کاربران عزیز:

  • درستی و دقت محتوای فایل‌ها بر عهده خریدار است و سایت مسئولیتی در قبال درستی کامل یا به‌روز بودن آن‌ها ندارد. قبل از استفادهٔ جدی، فایل را به دقت بررسی کنید.
  • استفاده تجاری یا اجرایی از فایل‌ها (مثلاً اجرای طرح‌ها در پروژه‌های واقعی یا بهره‌برداری مالی) بر عهده خریدار است و سایت تعهدی در قبال نتایج ندارد.
  • تحویل فایل‌ها به اساتید یا مراکز آموزشی نیز تحت مسئولیت خریدار است و وب‌سایت مسئولیتی نخواهد داشت.
  • انتشار، تکثیر یا بازنشر فایل‌ها بدون اجازه رسمی از مدیریت سایت تخلف محسوب شده و از نظر قانونی قابل پیگرد است.

بنابراین کاربر موظف است فایل‌ها را در چارچوب قوانین و ضوابط ذکرشده استفاده نماید و هرگونه استفاده خارج از این محدوده صرفاً بر عهده خریدار خواهد بود.

آیا جنبه‌های امنیتی در هنگام پرداخت لحاظ شده است؟

پس از کلیک روی دکمه پرداخت، بازدیدکننده بلافاصله به یکی از درگاه‌های پرداخت بانکی هدایت می‌شود و اطلاعات کارت در محیط امن در درگاه بانک وارد می‌گردد. به این معنی که بعد از کلیک روی پرداخت، کاربر موقتاً از سایت خارج و به درگاه بانک ارجاع داده شده و پس از پرداخت موفق مجدداً از طریق درگاه بانک به وب‌سایت بازگردانده می‌شود.

نکته امنیتی: وارد کردن اطلاعات کارت در محیط امن درگاه بانکی انجام می‌شود و سایت مستقیماً اطلاعات کارت را دریافت یا ذخیره نمی‌کند.

از کجا متوجه اصل و درست بودن آدرس درگاه بانکی شویم؟

درگاه‌های بانکی جهت امنیت پرداخت از پروتکل https استفاده می‌کنند که در ابتدای آدرس مرورگر نمایش داده می‌شود. به‌عنوان نمونه آدرس درگاه بانک سامان به صورت زیر است:

https://sep.shaparak.ir/Payment.aspx

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شاپرک بانک مرکزی مراجعه نمایید.

چه اطلاعاتی از بازدیدکننده در دیتابیس سایت ذخیره خواهند شد؟

طبق روال، نام فایل، آی‌پی بازدیدکننده، تاریخ و زمان پرداخت و همچنین مبلغ پرداخت برای پیگیری سفارشات و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی ذخیره خواهد شد. این اطلاعات نزد سایت محفوظ مانده و منتشر نخواهد شد.

در صورتی که بعد از پرداخت اتصال با اینترنت قطع شد تکلیف فایل خریداری شده چیست؟

اگر پس از پرداخت موفق از طریق درگاه بانکی به صفحه دانلود ارجاع داده نشدید (به هر علت مانند قطعی برق، قطعی اینترنت یا خاموش شدن سیستم) خرید شما ناموفق محسوب شده و مبلغ خرید شما ظرف ۱ تا ۷۲ ساعت توسط بانک واسط به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد. در این‌باره می‌توانید با درگاه بانک تماس بگیرید؛ شماره درگاه‌ها در سمت راست صفحه نخست سایت قرار دارد.

آیا ممکن است مبلغ خریدهای ناموفق به حساب فروشنده واریز شود؟

خیر؛ بانک واسط نقش امین را دارد و مبلغ تا زمان ارائهٔ خدمات یا محصول (در اینجا فایل) نزد بانک امانت می‌ماند. در صورت عدم ارائهٔ فایل یا عدم نمایش صفحه دانلود، مبلغ به‌صورت خودکار به حساب خریدار بازگردانده خواهد شد.

بانک از کجا متوجه خواهد شد که یک خرید موفق یا ناموفق است؟

هنگام نمایش صفحه دانلود، کدی به بانک واسط ارسال می‌شود که نشان‌دهندهٔ تکمیل موفق فرآیند خرید است و بر اساس آن بانک مجاز است مبلغ را به حساب فروشنده واریز نماید. اگر صفحه دانلود نمایش داده نشود، آن کد ارسال نشده و خرید ناموفق خواهد بود. این روند همه‌جانبه و اتوماتیک است؛ هر تراکنش یکتا و مخصوص همان خرید می‌باشد.

بعد از پرداخت برای من پیامک آمده که مبلغ از حسابم کسر شده ولی صفحه دانلود نمایش داده نشد؛ چه اتفاقی افتاده؟

پیامک برداشت از حساب به منزلهٔ کسر از موجودی خریدار است، اما تا زمانی که کد نهایی خرید موفق از طریق نمایش صفحه دانلود به بانک ارسال نگردد، مبلغ در اختیار بانک به‌صورت امانت باقی می‌ماند و در صورت عدم تکمیل فرآیند خرید، مبلغ به‌طور خودکار بازگشت داده خواهد شد.

اگر فایلی مشکل داشت و چطور پشتیبان مبلغ را برمی‌گرداند؟

برای جلوگیری از دلالی، تنها و تنها وجه به حساب کارتی عودت داده می‌شود که سفارش با آن نام در سایت ثبت شده باشد. بنابراین از ثبت سفارش با اسامی جعلی یا فیک خودداری کنید؛ در صورت مغایرت حتی با ارسال اسکرین‌شات رسید پرداختی نیز وجهی عودت نخواهد شد.

در صورت وارد کردن اطلاعات فیک و دروغین چه می‌شود؟

در صورتی که فرد هنگام ثبت سفارش و خرید از اطلاعات دروغین استفاده کند (مانند نام‌های فیک یا ایمیل‌های متعدد از یک آی‌پی)، سایت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خدمات و پشتیبانی به این افراد نخواهد داشت و پشتیبانی انجام نخواهد شد.

آیا امکان تعویض یا پس دادن فایل وجود دارد؟

به‌دلیل آنکه فایل‌ها پس از پرداخت بلافاصله به مشتری تحویل می‌گردند، به هیچ‌وجه امکان پس گرفتن یا تعویض فایل وجود ندارد. بنابراین قبل از خرید فهرست و مشخصات فایل را با دقت مطالعه کنید، چون پس از خرید امکان تعویض یا بازگشت مبلغ وجود ندارد (حتی در صورت عدم دریافت فایل نهایتاً پشتیبان همان فایل را ارسال خواهد نمود).

من هنگام خرید ایمیلم را اشتباه زدم؛ باید دوباره خرید کنم؟

خیر، نیازی به خرید دوباره نیست. کافی است اسکرین‌شات صفحه اطلاعات خرید یا شماره سفارش را با پیامک یا پیام‌رسان واتساپ ارسال کنید تا لینک جدید برای شما ارسال شود.

فایل خریداری شده فایل مورد نظر من نیست؛ چه کار کنم؟

تمامی فایل‌های فروشگاه دارای توضیحات و فهرستی از مطالب موجود در فایل هستند؛ قبل از خرید لطفاً بررسی کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، از طریق پیامک یا پیام‌رسان آی‌گپ درخواست اطلاعات و جزئیات بیشتر دهید تا برای شما ارسال شود؛ پس از دریافت اطلاعات کامل و اطمینان، نسبت به خرید اقدام نمایید.

توجه: نقش برتر مسئولیتی در قبال خرید اشتباه و عبارات مانند «متوجه فرمت فایل نشدم»، «به قیمت توجه نکردم»، «نمیدانستم»، «اشتباه کردم» و امثال این‌ها ندارد.

اگر پروژه‌ای بخواهیم که در سایت وجود ندارد، نحوه سفارش چگونه است؟

در صورت نیاز به پروژه یا فایل‌هایی که در سایت موجود نیستند، می‌توانید از طریق پیامک یا پیام‌رسان آی‌گپ با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید تا در صورت امکان در سریع‌ترین حالت ممکن برای شما قرار داده شود.

من نمی‌توانم آنلاین خرید کنم — رمز دوم ندارم یا وارد سایت بانک نمی‌شود؛ چه کنم؟

در صورتی که نتوانستید به‌صورت آنلاین خرید کنید (به‌علت ویروسی بودن سیستم، یا خرابی درگاه بانک در زمان خرید و غیره)، می‌توانید مبلغ محصول را که محدودیت حداقل 20000 تومان دارد را به شماره کارت که از پشتیبان که از طریق پیامک یا پیام‌رسان واتساپ دریافت می‌کنید کارت‌به‌کارت کنید تا  فایل مورد نظر برایتان ارسال گردد.

من کامپیوتر ندارم، ایمیل ندارم، نمی‌توانم فایل را باز کنم — زیپ چیست؟

مسئولیت تهیه فونت و نصب نرم‌افزارهای بازگشایی فایل‌ها مثل ورد، اتوکد، زیپ، وین‌رار، تری‌دی و ... به‌عهده خود مشتری است. برای باز کردن فایل‌ها باید از کامپیوتر اقدام به دانلود و استفاده کنید. فایل‌ها قبل از بارگذاری تست شده‌اند؛ سایت مسئولیتی در قبال باز شدن فایل در گوشی یا سیستم شما ندارد چون ممکن است نرم‌افزار شما قدیمی یا مشکل داشته باشد.

پشتیبانی سایت نمی‌تواند ساعت‌ها آموزش اصول اولیه دانلود و باز کردن فایل به کاربران ارائه دهد. در مواردی مانند ندانستن مفهوم فایل زیپ یا محل دانلود در مرورگر، پشتیبانی مسئولیتی برای آموزش ندارد و کاربران باید از آموزشگاه‌ها یا منابع آموزشی استفاده نمایند.

مواردی که مشاهده شده: برخی کاربران شب اقدام به خرید می‌کنند اما نه سیستم مناسب دارند، نه نرم‌افزار، نه فونت و نه مهارت استفاده؛ سپس مکرراً پیام می‌دهند و تماس می‌گیرند. این موضوع مانند خرید خودرو بدون داشتن مهارت رانندگی است؛ پشتیبان مسئول آموزش پایه‌ای کاربران مبتدی نیست.

چه مواردی را هنگام خرید در نظر بگیریم تا دچار مشکل نشویم؟

مواردی که باید پیش از خرید مدنظر قرار دهید:

  • داشتن کامپیوتر مناسب
  • مهارت حداقلی در دریافت و دانلود فایل از ایمیل
  • نصب و استفاده از نرم‌افزارهای لازم (مثل وین‌زیپ، وین‌رار، اتوکد، ورد، ادوب ریدر، جی‌آی‌اس و ...)
  • تهیه و نصب فونت‌های مورد نیاز در ویندوز و اتوکد

فایل‌ها با همان فرمت ذکرشده در سایت تحویل می‌گردند؛ هیچ‌گونه تبدیل فرمت مانند «ورد به پی‌دی‌اف» یا «اتوکد به پی‌دی‌اف» توسط سایت انجام نمی‌شود. پشتیبان سایت مسئول آموزش به افراد مبتدی برای استفاده از فایل‌ها نیست؛ این موارد باید از طریق آموزشگاه‌ها یا منابع آموزشی فراگرفته شود.

آیا می‌شود فایل من را به روش دیگری بدستم برسانید؟

کلیه فایل‌ها از طریق بستر مجازی به مشتری تحویل می‌شود و هیچ‌گونه ارسال حقیقی، حضوری یا پستی در سیستم فروش فعلاً تعریف نشده است. سایت می‌تواند در صورتی که ارسال فایل ممکن نباشد، وجه پرداختی را به شماره کارت ارائه‌شده توسط مشتری بازگرداند و مشتری حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت.

روش حل ایرادات در فایل‌ها و مدت زمان رفع نقص چیست؟

فایل‌ها در نقش برتر قبل از بارگذاری توسط کارشناسان چندین بار بررسی می‌شوند تا کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشند. با این وجود فایل‌ها دارای گارانتی ۷۲ ساعت هستند.

زمان بررسی، اظهار نظر و رفع نواقص احتمالی، رمزگذاری و حتی ارسال مجدد فایل‌های خریداری‌شده برای مشتریان تا ۷۲ ساعت (سه روز کاری) می‌باشد. مشتریان موظفند در این بازه فایل را دانلود و در صورت وجود ایراد ظرف ۳ روز پس از خرید اعلام کرده و فایل اصلاحی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است پس از گذشت این زمان، مبلغ به صاحب اثر ارسال و قابل برگشت نیست و پشتیبانی از طرف سایت پایان می‌یابد.

ساعات و شیوهٔ پشتیبانی

پشتیبانی فقط و فقط از طریق پیامک یا پیام‌رسان واتس‌اپ انجام می‌شود و همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب (روزهای معمول و حتی ایام تعطیل) فعال است.

پشتیبان سایت تا حد امکان به تمام پیام‌های شما به‌صورت مکتوب (پیامک یا واتساپ) پاسخ می‌دهد. در ساعات دیگر شبانه‌روز در صورت دسترسی به سایت نیز پشتیبانی انجام می‌شود. مدت زمان پاسخگویی طبق قانون تا ۲۴ ساعت کاری است و بستگی به تعداد درخواست‌ها دارد. ممکن است ظرف کمتر از ۵ دقیقه پاسخ شما داده شود و ممکن است چند ساعتی زمان نیاز باشد؛ بنابراین پیام خود را بگذارید تا در اولین فرصت پاسخگو باشیم.

روش و توضیحات خرید غیرمستقیم یا غیرآنلاین

در زمان‌هایی که درگاه‌های بانکی اختلال دارند یا اگر رمز دوم اینترنتی را در اختیار ندارید یا از خارج کشور (از جمله عزیزان افغانستانی) قصد خرید دارید، می‌توانید از طریق واتس‌اپ پیام دهید تا شماره کارت برای شما ارسال شود و پس از واریز، فایل از همان طریق برای شما ارسال گردد.

نکته: ارزش قیمتی فایل‌هایی که از طریق این روش ارسال می‌شوند حداقل ۲۰,۰۰۰ تومان خواهد بود و کمتر از آن ارسال دستی امکان‌پذیر نیست.

سپاسگزاری مدیریت

با تشکر و سپاس از همکاران و مهندسان عزیز که ما را برای تامین نیازهای علمی انتخاب نمودند صمیمانه خوشحال میشویم با شما مصاحبت داشته باشیم لیکن بدلیل تعدد بی شمار تماسها سعادت این مهم را نداریم و بصورت پیام در خدمت شما هستیم لذا آرزوی موفقیت برای همه عزیزان را داریم

مدیریت سایت نقش برتر پارس

صالحي

 


تماس با ما
 



ارسال

 

Text/HTML
 

من چندین پاورپوینت از این سایت خریدم  خیلی خوب بودن ولی آخرین خریدی (خانه داوودی مشهد +معماری) که داشتم  . عکس ها و پلان ها ش زیاد کیفیت نداره ؟ چه کار کنم

جوابیه نقش برتر

با سلام و احترام

قیمت پروژه ها بر اساس کیفیت آنها تایین میشوند لکن در خصوص این بنا پاورپوینت دیگری هم هست که به صورت اشانتیون به آدرستان ارسال خواهد شد با سپاس


Text/HTML
 

   hoda.jalala....@gmail.com      09/29/2015 11:45:26 ب.ظ
سلام من فایل پاورپوینت معماری اسلامی مدرسه البرز رو دانلود کردم ولی ولی باز نمیتونم بکنم این پیام رو میده the archive is either in unknown format or damaged

جوابیه نقش برتر با سلام

فایل پاورپوینت معماری اسلامی مدرسه البرز
ارور
damaged مربوط است به قدیمی بودن ورژن وین رار شما بنابرایورژن جدید را نصب و باز کنید مشکل حل خواهد شد

با تشکر

 


Text/HTML
 

محمود بینائیان    mokhtar_..........@yahoo.com      09/30/2015 09:09:23 ق.ظ
سلام من پاورپوینت مجموعه چشمه علی دامغان رو خرید کردم و شماره سفارش هم 9............. هست متاسفانه لینک دانلود به ایمیلم ارسال نشد ارسال شده توسط : محمود ...........

جوابیه نقش برتر

با سلام لينک دانلود مجدد به ایمیل ارسال شد  - با سپاس


Text/HTML
 

   milad_...........@yaoo.com      09/26/2015 10:16:40 ب.ظ
سلام من فایل را خریداری کردم میزنه انتقال وجه انجام ولی رسید چاپی دریافت نشد یعنی چی

جوابیه نقش برتر

با سلام و احترام : این مشکل مربوط به درگاه بانک ملت می باشد و در برخی اوقات مبلغ را از حساب مشتری کسر و به حساب فروشگاه واریز نمی کند تا فایلی از طرف فروشگاه برای مشتری ارسال شود البته در 100 در صد مواقع مبلغ بحساب مشتری بعد از گذشت1 تا 3 ساعت توسط بانک مرجع برگردانده میشود در هر صورت شما میتوانید بار دیگر ترکنش را انجام و محصول را دریافت و کار خود را راه بیندازید . و بعد از یک روز پرینت حساب خود را گرفته و اگر 2 بار از شما مبلغ کسر شده بود اطلاع دهید تا چک شود و یکبار آن بحساب شما برگردانده شود.    با سپاس


پشتیبانی نقش برتر پارس

بسم الله الرحمن ارحیم

به بخش پشتیبانی نقش برتر خوش آمدید
درباره نقش برتر پارس؟
در حالي که عمر بسياري از وب‌سايت‌هاي فعال در حوزه فروش فايل‌هاي ديجيتال به ندرت از دو سال فراتر مي‌رود و همزمان شاهد افزايش روزافزون سايت‌هاي کلاهبردار هستيم، لطف خداوند رحمان شامل حال ما شده است. مجموعه نقش برتر پارس با بيش از هجده سال سابقه فعاليت مستمر و شبانه‌روزي در زمينه ارائه فايل‌هاي ديجيتال معماري، عمران و شهرسازي، توانسته است پايگاهي امن و مطمئن براي کاربران ايراني ايجاد کند و در ميان مخاطبان حرفه‌اي، جايگاه ويژه‌اي کسب نمايد. رضایت مشتریان: رضايت مشتريان، سرمايه اصلي و انگيزه فعاليت مجموعه ما است. به همين دليل، تيم پشتيباني نقش برتر به تمامي درخواست‌ها پاسخ داده و تلاش مي‌کند مشکلات کاربران را در کوتاه‌ترين زمان ممکن و با دقت و شفافيت بالا برطرف نمايد.
مجوزها و همکاران؟
اين وب‌سايت همواره تلاش کرده است خدماتي امن، شفاف و با کيفيت در اختيار مشتريان خود قرار دهد و به اين منظور، داراي قراردادهاي مستقيم با بانک‌هاي سامان، پارسيان و ملت مي‌باشد. علاوه بر اين، وب‌سايت از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوزهاي رسمي دريافت کرده است تا کاربران با اطمينان کامل بتوانند فرآيند خريد و استفاده از فايل‌ها را انجام دهند. نکته: براي مشاهده لينک مجوزها، مي‌توانيد به صفحه اول سايت مراجعه نماييد.
مبلغ واريز شد ولي فايلي به ايميلم نيامد چکار کنم؟؟
لطفاً اسکرين شات شماره سفارش خريد را به پشتيباني سايت از طريق پیامک يا واتس‌آپ ارسال کنيد:
📞 09128380245 فقط پیامک یا واتس‌اپ
پس از بررسی، فايل مجدد در ايميل دريافت خواهد شد.
مدت زمان پاسخگويي چقدر است؟
مدت زمان پاسخگويي به اشکالات و سوالات مشتريان گرامي بستگي به ساعت و تاريخ ارسال پيام مشتري مي‌تواند از ۱ تا ۲۴ ساعت متغير باشد. تمام پيامهاي ارسالي، توسط پشتيباني سايت بررسي و پاسخ‌‌دهي مي‌شوند. نکته مهم: جهت پيگيري سفارش نيازي به برقراري تماس تلفني نيست. ما صادقانه در کمترين زمان ممکن مشکل را بررسي و فايل را مجدد براي شما ارسال خواهيم نمود.
چرا همان لحظه به مشکل خريد ما رسيدگي و فايل ارسال نمي شود؟
ما هميشه تلاش مي‌کنيم درخواست‌هاي پشتيباني در کوتاه‌ترين زمان ممکن بررسي شوند. با اين حال لازم است بدانيد که پشتيباني لحظه‌اي و آني در سايت ما وجود ندارد. دلايل اصلي: 🔹 تعداد محدود درخواست‌ها – به‌طور ميانگين تنها چند نفر در هفته نياز به پشتيباني دارند.
🔹 روند رسيدگي به مشکلات خريد – بررسي برخي تراکنش‌ها نيازمند استعلام مستقيم از بانک است.
🔹 موانع فني و زيرساختي – اختلال اينترنت، قطعي برق يا سامانه بانکي مي‌تواند باعث تأخير شود.
🔹 محدوديت منابع مالي – پشتيباني تنها از طريق پیامک و در بازه‌هاي زماني مشخص انجام مي‌شود. توصيه مهم: اگر نياز شما بسيار فوري است يا قصد خريد براي واسطه‌گري و فروش مجدد داريد، توصيه مي‌کنيم از سايت ما خريد نکنيد. نتيجه‌گيري: تمام پيامک‌ها بررسي و پاسخ داده مي‌شوند، اما رسيدگي به مشکلات خريد نيازمند طي شدن مراحل مشخص است. لطفاً با آرامش منتظر بمانيد تا پشتيباني مشکل شما را برطرف کند.
 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد