جوابیه نقش برتر
با سلام و احترام : این مشکل مربوط به درگاه بانک ملت می باشد و در برخی اوقات مبلغ را از حساب مشتری کسر و به حساب فروشگاه واریز نمی کند تا فایلی از طرف فروشگاه برای مشتری ارسال شود البته در 100 در صد مواقع مبلغ بحساب مشتری بعد از گذشت1 تا 3 ساعت توسط بانک مرجع برگردانده میشود در هر صورت شما میتوانید بار دیگر ترکنش را انجام و محصول را دریافت و کار خود را راه بیندازید . و بعد از یک روز پرینت حساب خود را گرفته و اگر 2 بار از شما مبلغ کسر شده بود اطلاع دهید تا چک شود و یکبار آن بحساب شما برگردانده شود. با سپاس