خانه
روش و توضيحات خريد جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان واتس آپ همه روزه از ساعت 10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل
کمی ثواب ذخیره کنید
يک قدم کوچک شما ميتواند زندگي کودکي را تغيير دهد. شايد روزي، جايي، همين کمک کوچک دستگيرتان شود . براي حمايت و کمک به کودکان نيازمند روي عکس کليک کنيد .
پکیج پاورپوینت های سیستمهای حملونقل هوشمند شهری ITS فناوریهای سیستمهای حمل و نقل هوشمند (ITS) شامل فناوریهای بیسیم، الکترونیکی و خودکار است. در مجموع، این فناوریها پتانسیل یکپارچهسازی وسایل نقلیه (ترانزیت، کامیونها و وسایل نقلیه شخصی)، کاربران سیستم و زیرساختها (جادهها و ترانزیت) را دارند. فناوریهای خودکار و داخل خودرو شامل اتصال دقیق اتوبوسها، راهنماهای خودکار و سیستمهای جلوگیری از برخورد است. بسیاری از فناوریهای ITS میتوانند به بهینهسازی سفرها (هدایت مسیر)، کاهش مایلهای غیرضروری پیموده شده، افزایش استفاده از حالتهای دیگر، کاهش زمان صرف شده در ازدحام، کاهش وابستگی به نفت خارجی و بهبود کیفیت هوا کمک کنند. علاوه بر این، زمانی که فناوریهای ITS در مدیریت سیستم (ترانزیت و بزرگراهها) و طراحی وسایل نقلیه اعمال میشوند، میتوانند مصرف سوخت را کاهش دهند. تسهیل برنامه ریزی و زمان بندی مسیر بهینه؛ صاف کردن شتاب ها/کاهش سرعت ها و رانندگی توقف و حرکت. کاهش ازدحام؛ فعال کردن راهبردهای مدیریت قیمت و تقاضا؛ افزایش جذابیت استفاده از حالت حمل و نقل عمومی؛ تنظیم انتقال وسیله نقلیه برای شرایط مختلف جاده و زمین؛ تسهیل جوخه های کوچک وسایل نقلیه با فاصله نزدیک (یعنی وسایل نقلیه ایمن تر می توانند کاهش وزن را بدون به خطر انداختن ایمنی سرنشینان امکان پذیر کنند). اگرچه فناوریهای ITS هنوز در مرحله اولیه استقرار هستند، بسیاری از آنها پتانسیل کاهش مصرف انرژی را نشان دادهاند. در طول 10 سال گذشته یا بیشتر، اثرات مصرف سوخت فناوریهای ITS زیر مورد مطالعه قرار گرفته است: (1) کنترل سیگنال ترافیک، (2) مدیریت ترافیک و نظارت (به عنوان مثال، اندازهگیری سطح شیب دار)، (3) مدیریت حوادث، (4) جمع آوری عوارض الکترونیکی (ETC)، (5) اطلاعات مسافران، (6) مدیریت حمل و نقل، (7) عملیات خودروهای تجاری (CVO)، و (8) فناوری های کنترل خودرو. آنها محور این مقاله هستند. با این وجود، اثرات ITS، از جمله مزایا، پیامدهای ناخواسته، و اثرات کل، هنوز به خوبی درک نشده است. حوزه سیستم های حمل و نقل هوشمند، اثرات مصرف انرژی، ابزارهای اندازه گیری فعلی و یافته های اولیه در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است. فهرست مطالب پاور 1 ITS چیست؟ انواع تقسیم بندی های ITS چرا ITS ؟ اندازه بازار ITS ((Market size جدول مقایسه تاثیرات ITS در امریکا،اروپا هدف از ITS ایمنی در ITS افزایش بهره وری ترافیک با ITS پشتیبانی مسافرین و اطلاع رسانی به کاربران یکپارچه سازی و ارتباطات، عنصر کلیدی در ITS بعضی از انواع سیستم های هوشمند حمل و نقل منافع ITS هزینه های ITS تعامل مرکز کنترل ترافیک با تجهیزات ITS برنامه اجرایی سیستمهای حمل و نقل هوشمند روند استقرار ITS روند سیستماتیک اجرایی ITS تعریف نیازها شناسایی راهبران سیستم در منطقه مورد مطالعه سیستمهای موجود تعیین نیازها و خدمات مورد نظر توسعه مفاهیم عملیاتی تعریف ملزومات عملکردی تعریف ارتباطات تعریف جریان اطلاعات تعریف ترتیب پروژهها ایجاد فهرست موافقتنامههای ارگانها تعریف استانداردهای ITS پشتیبانی از برنامههای حمل و نقل و تعریف پروژههای جدید عناصر موثر در مدیریت حمل و نقل و ترافیک چراها؟؟؟!! نمودار کیفیت محصول پیش فرض ها نمودار سطح سرویس فرصتها و تهدیدها روش برنامه ریزی افزایش سطح سرویس تجربه های موفق از به کار گیری ITS در تهران فهرست مطالب پاور 2 تعریف ITS کاربردهای ITS معماری سیستم جامع ITS چشم انداز شهر تهران چشم انداز حمل و نقل و ترافیک شهر تهران چارچوب برنامه های کلان توسعه زیرساختهای ITS شهر تهران توسعه سیستم های هوشمند مدیریت و نظارت بر ترافیک استقرار مدیریت، نگهداری و به روز رسانی مرکز کنترل ترافیک استقرار مراکز کنترل ترافیک محلی سیستم های هوشمند مدیریت و نظارت بر ترافیک توسعه زیرساخت مخابراتی شهر تهران ارتقاء ایمنی توسعه سیستم های هوشمند پایش و اطلاع رسانی آلودگی هوا مدیریت هوشمند سیستم های حمل و نقل عمومی ITS در خدمات حمل و نقل عمومی سامانه های هوشمند مدیریت ناوگان و اطلاع رسانی مسافران ساختار سیستم های هوشمند مدیریت خطوط اتوبوسرانی تندرو سیستم مدیریت سرفاصله (Headway) مدیریت تقاطعات ردیابی موقعیت جغرافیایی ناوگان سیستم هوشمند پرداخت الکترونیک سیستم جامع بلیت الکترونیک ناوگان حمل و نقل عمومی چارچوب مدیریت یکپارچه حمل و نقل عمومی فهرست مطالب پاور 3 عناوین عوامل مؤثر بر مدلهای حملونقلی مسائل و مشکلات مبانی سیستم حملونقلی استاتیکی راه حلها مبانی سیستم حملونقلی دینامیکی مسائل و راه حلها در مدلهای حملونقلی توانائی هایITS ITS کاربردی دامنه ITS گامهای استراتژی توسعه ITS اهداف کاربرد ITS لایههای استراتژی توسعه On-line مدلهای دینامیکی پدیدههای ترافیکی Traffic Phenomena هوشمند فرآیند ارزیابی مدل عرضه – تقاضا ارزیابی جامع و قراردادی ( برنامه ریزی جامع) ارزیابیهای حملونقل و جنبههای گوناگون پروسه انتخاب برترین گزینه ITS شاخص هزینههای کاربردی ITS شاخص منافع کاربردی ITS شاخص منافع به هزینههای کاربردی فرآیند چند بعدی پروژهها(تکنیک انتخاب برترین گزینه) ITS مقایسه منافع به هزینه های کاربرد در صنعت حملونقل جهانی بررسی منافع به هزینههای (B/C) پروژههای کاربردی ITS در بزرگراههای تهران – ایران پروژههای ITS بزرگراهی و هزینههای مربوطه حجم متوسط بزرگراهی و تأخیر در اثر هر حادثه برآورد هزینههای (زمان تأخیر) برآورد هزینههای (آلودگی هوا) برآورد هزینههای (عملکردی) برآورد هزینههای (حرکت) جمعبندی برآورد هزینهها براساس حوزه بررسی ضرائب دستاوردی برآورد منافع جمعبندی منافع (وسیله نقلیه–ریال/ دقیقه) مقایسه حوزه بررسی ITS کاربردی در بزرگراهها مقایسه پروژههای ITS کاربردی در بزرگراهها (نسبت منافع به هزینهها (B/C) ) نتیجهگیری پیشنهادات ITS سهم کاربردی کشورما از تکنولوژی در لایههای برنامهریزی، شکلدهی، و بهرهبرداری چند درصد است؟ فهرست مطالب پاور 4 مقدمه طبقه بندی ITS کاربردهای ITS و ریسک تصادف ITS و کاهش نتایج تصادف محل کار در وسیله نقلیه موضوعات اجرایی کاربردهای ITS که اثرات قابل توجه آنها بر بهبود ایمنی ترافیک اثبات شده است اثرات منفی جانبی وسایل ITS سیستم های مدیریت اطلاعات ایمنی ترافیک کاربران اطلاعات ایمنی ترافیک وظیفه بایگانی داده های ITS در طرح برنامه ملی ITS در ایالات متحده آمریکا سیستم های رایج در ایالات متحده سیستم مدیریت اطلاعات ایمنی حمل و نقل (TSIMS) داده های قابل پردازش فن آوری های TSIMS فن آوری: سخت افزارها و نرم افزارها ثبت کننده داده های رویداد (Event Data Recording-EDR) متولی پیاده سازی سیستم های EDR در ایالات متحده: داده هایی که باید جمع آوری شود برآورد NHTSA از سطح کاربرد سیستم های EDR: 64 درصد از خودروهای سواری مدل سال 2005 انواع تصادف قابل ثبت توسط EDR امکان استفاده در اطلاع رسانی برخورد منافع جمع آوری داده های EDR هزینه های جمع آوری داده های EDR توصیه ها نتیجه گیری فهرست مطالب پاور 5 برخی ازسیستمهای موجود در سامانه های هوشمند تجهیزات ITS چراغهای هوشمند خودرو (AFS) Adaptive Front-lighting Systems تکنولوژی جدید در سیستم دوربینهای نظارت تصویری حسگرهای مغناطیسی بیسیم شناسگرهای مغناطیسی بیسیم چراغ عابر پیاده (Push Button) سیستمهای ردیابی و امنیت خودرو سیستم کنترل هوشمند تقاطعها(SCATS) سیستم تشخیص و هشدار تردد وسایل نقلیه در جهت ممنوع تابلوهای پیام متغیر خبری سیستم کنترل هوشمند SCOOT سیستم گزارشدهی شرایط سفر در اتوبان (HTCRS) نمایش تصاویر cctv ترافیکی بر روی تلفن همراه سیستم اولویت وسائل نقلیه عمومی در چراغهای راهنمایی دستگاه تشخیص پلاک خودرو سیستم تشخیص صف دستگاه ضبط کننده ویدئویی متحرک دیجیتال سیستم هشدار سیل فهرست مطالب پاور 6 معرفی سیستم های هوشمند اهداف سیستم حمل و نقل هوشمند اهداف منطقه ای اجرای سیستم های حمل و نقل هوشمند اهداف سیستم های اتاق های کنترل هوشمند حمل و نقل در چگونگی کارکرد راه ها دامنه کاربردی ITS شاخص منافع کاربرد ITS شاخص هزینه های کاربرد ITS مدیریت پیشرفته سیستم های ترافیک (ATMS) حمل و نقل هوشمند در ساخت راه ها زیرساخت های هوشمند نحوه عملکرد یک سیستم ITS سیستم های هوشمند کنترل ترافیک سیستمهای پیشرفته کنترل وسائط نقلیه (AVCS) رفع موانع برای خودروهای تجاری (سیستمهای CVO ) اخطار وضعیت اورژانس( سیستم EMS ) کنترل عوارض در مبادی ها اخذ الکترونیکی عوارض ) سیستم ETC ) نتیجه گیری از ITS در ایران منابع و ماخذ