خانه
روش و توضيحات خريد جهت اطمينان از عملکرد و تضمين تحويل محصول به بخش ارتباط با ما بخش مجوز ها مراجعه بفرماييد ، شما مي توانيد به صورت آنلاين از درگاه پارسيان، ملت و سامان خريد و درهمان لحظه از روي سايت اکثر فايلها را دانلود کنيد براي اين منظور مي بايست کليد افزودن به سبد خريد را در انتهاي هر صفحه کليک نموده و براي خريد به سايت بانک ارجاع داده شويد . با وارد نمودن رمز دوم خريد را انجام و بلا فاصله فايل مورد نظر را دانلود کنيد ، در معدودي موارد پس از خريد بدليل سنگيني فايل و يا نرسيدن نوبت آپلود و يا هزينه ناشی از نگهداری فايل روی سرور فايل را در ايميل خود دريافت نماييد -پشتيبانی و پاسخگويی در صورت وجود مشکل در دانلود محصولات سايت فقط با پيامک sms يا پيامرسان واتس آپ همه روزه از ساعت 10صبح الی21 شب روزهاي معمول و ايام تعطيل
کمی ثواب ذخیره کنید
يک قدم کوچک شما ميتواند زندگي کودکي را تغيير دهد. شايد روزي، جايي، همين کمک کوچک دستگيرتان شود . براي حمايت و کمک به کودکان نيازمند روي عکس کليک کنيد .
این تحقیق مشتمل بر پانزده فصل میباشد.در فصل اول مشخصات انواع سیستمهای حمل و نقل شهری اعم از عمومی و خصوصی بررسی شده و سیستم حمل و نقل دوچرخه بطور خاص مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت .نظر به اهمیت موضوع “ارتقاء کیفیت محیط زیست ” و “کاهش آلودگی هوا و صدا”، و تاثیرات مهم آن بر زندگی انسان و حتی گیاهان و جانوران در فصل دوم نگرشی به نقش آلودهسازی وسایط نقلیه موتوری که برای حرکت نیازمند مصرف سوختهای فسیلی میباشند، افکنده و جایگاه ممتاز دوچرخه، به عنوان یک چاره موثر و مناسب برای کاهش این ضایعه اسفبار زیست محیطی، مورد مطالعه قرار گرفت .در فصل سوم به تاریخچه و سیر تحول و تطور دوچرخهسواری پرداخته و پیشینه تاریخی و وضعیت فعلی استفاده از دوچرخه در کشورهای ایران، چین و ایالات متحده آمریکا بررسی گردید و برخی از نکات لازم در خصوص استفاده از دوچرخه بازگو شد.در فصل چهارم ضمن معرفی انواع تسهیلات مربوط به دوچرخهسواران و بررسی میزان راههای تشویق دوچرخهسواری، موضوع فصل سیزدهم این رساله است .فصل چهاردهم با معرفی سیستمهای حمل و نقل عمومی و دوچرخه به عنوان دو شریک حمل و نقلی، استفاده مرکب از این دو سیستم را توصیه نموده و با مطالعه الگوهای موجود در برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی، دسترسی دوچرخه به سیستمهای حمل و نقل عمومی و موضوعات مربوط را مورد مطالعه قرار میدهد.در ادامه این فصل بمنظور ترکیب هر چه بهتر سیستمهای حمل و نقل عمومی و دوچرخهسواری بعنوان دو سیستم مکمل، توصیههایی برای ایران ارائه شده است .بعبارت دیگر معیارهایی برای سطح سرویس دوچرخهسواری ارائه میگردد.در این فصل برای تعیین میزان ایمنی دوچرخه نسبت به خصوصیات فیزیکی جاده و سایر عوامل مربوطه در پارهراهها و تقاطعها، یک مدل ریاضی با استفاده از روش دیویس مطرح شده است که به عنوان “شاخص ایمنی دوچرخه” نامیده میشود.با توجه به مباحث این فصل میتوان عوامل اساسی یک محیط مطلوب برای دوچرخهسواری را شناسائی نمود که عبارتند از عرض بیشتر راه، حجم کمتر ترافیک و سرعت پائین وسایط نقلیه موتوری. تحقیقات کلی بیانگر این مطلب است که حمل و نقل همواره به عنوان بزرگترین چالش زیرساختی پیشِروی شهرها و حاشیههای شهرهای بزرگ مطرح بوده است. به چند دلیل موضوع حمل و نقل در رأس اهمیت زیرساختهای شهری قرار دارد. اول اینکه در حالیکه بعضی از مشکلات زیرساختی، مانند کمبود آب، در درجه اول بر فقیرترین نواحی شهر تأثیر میگذارد؛ ازدحام، شلوغی قطارها و ترافیک همراه با آلودگی هوا و آلودگی صوتی در همه سطوح جامعه ملموس و قابل رویت است. نکته دیگر وجود یک ارتباط مشهود و مستقیم بین کارآمدی سیستم حمل و نقل و برتری کلانشهرها در عرصه رقابت در اقتصاد جهانی میباشد. به عبارت دیگر، اگر کلانشهرها را موتور اقتصاد جهانی بدانیم، در واقع این شبکه حمل و نقل است که این موتورها را کارآمد نگاه میدارد. از این رو، به منظور بررسی چالشهای حمل و نقل در کلانشهرها ابتدا به بررسی مشکلات عمده پیشِروی کلانشهرهای جهان پرداخته و سپس از جنبههای مختلف، تمایلات سرمایهگذاری بر روی بخش حمل و نقل شهری مورد بررسی قرار میگیرد. در ادامه به طور ویژه به پدیده موتوریزه شدن شهرها و علل گسترش آن پرداخته شده و نهایتاً مسئله حمل و نقل شهری در کلانشهرهای کشورهای در حال توسعه به طور مجزا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.