خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاههای بزرگ

   تعدادبرگ: 60/   قیمت: 10000 تومان   حجم فایل: 97 kb  تعدادمشاهده  15



طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاههای بزرگ    1
مقدمه :    1
"اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی"    2
استراتژی فروشگاهی :    2
چار چوب فروشگاههای بزرگ نیز ترکیبی  از عوامل:    3
ایجاد مزیت رقابت بادوام :    4
الف- وفاداری مشتری     customer loyalty    6
الف – 1) موقعیت و جایگاه فروشگاههای بزرگ   positioning  :    7
الف – 2) سرویس و خدمات   services    :    8
الف -3) پایگاه داده های فروشگاههای بزرگ :    9
الف – 4) کالاهای منحصر به فرد و فوق العاده :    9
ب) مکان و موقعیت فروشگاههای بزرگ  location  :    10
ج) ارتباط باتامین کنندگان کالا :    10
د ) کارکنان و پرسنل متعهد و موثر Effeetive committed employees    11
5)هزینه های عملیاتی و اجرایی پایین  Low cost operations :    12
استراتژی های رشد Growth  stratejies    12
1-    نفوذ در بازار Market penetration    13
2-   توسعه بازارMarket expansion :    14
3-   توسعه چارچوب فعالیت فروشگاههای بزرگ :    15
4-   تنوع : Diversification    15
استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهای customer communications strategg    16
v    نیاز به ارتباط موثر:    16
v    انواع ارتباطات :    17
وظایف اجرایی برنامه ارتباطات :    18
روشهای برقراری ارتباط با مشتریان :    21
2-   ارتباطات انسانی باهزینه :    23
3-   ارتباطات غیر شخصی کم هزینه :    24
4-   ارتباطات انسانی بی هزینه :    25
اصول مکان یابی فروشگاهی (store location)    25
موقعیت فروشگاههای بزرگ و مشتری :    27
موقعیت فروشگاههای بزرگ و محیط عمومی شهر :    27
تجزیه و تحلیل ناحیه تحت پوشش:    28
سطوح تجاری :    30
شرایط اختصاصی محل فروشگاههای بزرگ :    31
تحقیقات در محل و موقعیت فروشگاههای بزرگ (site research)    32
کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها    34
استراتژی ضد دزدان :    36
د) نصب تجهیزات نظارتی و کنترلی :    38
مراقبتهای کنترلی و نظارتی در فروشگاهها    39
•    جایگاه طراحی و چیدمان فروشگاههای بزرگ در بازاریابی و کسب و کار:    43
7-    توجه به علاقه و نشر کودکان 12-4 ساله :    45
سطح فروش و چیدمان کالا :    46
سطح فروش و چیدمان کالا :    47
معماری فروشگاههای بزرگ :    49
1-   معماری بنا :    50
سبز:    53
زرد:    53
قرمز :    54
آبی :    54
مشکی :    55
5-    ایجاد فضای معطر و دل انگیز:    60

 


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی و چیدمان و مدیریت فروشگاههای بزرگ 1 ,مقدمه : 1 ,"اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی" 2 ,استراتژی فروشگاهی : 2 ,چار چوب فروشگاههای بزرگ نیز ترکیبی از عوامل: 3 ,ایجاد مزیت رقابت بادوام : 4 ,الف- وفاداری مشتری customer loyalty 6 ,الف – 1) موقعیت و جایگاه فروشگاههای بزرگ positioning : 7,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد