پاورپوینت بررسی و تحلیل مرکز فرهنگی اونیکس ژان نوول
دوربین از بسیاری جهات از معماران الهام گرفته است، اما ژان نوول
در مرکز فرهنگی اونیکس که او طراحی کرد، دوربین مبتنی بر دید و ادراک نیست.
با توجه به عملکرد فنی آن، "جعبه ای است که اطلاعات ورودی را به اطلاعات خروجی تبدیل می کند".
به عنوان استعاره استفاده شد. فرم ساختمان بر تمام اشیاء و افرادی که وارد آن می شوند تأثیر می گذارد.
پس از پیوستن به اکشن داخل، آنها هرگز یکسان نخواهند ماند، تغییر خواهند کرد،
وعده می دهد که آنها بهبود خواهند یافت. فضای داخلی باید تا حد امکان خنثی و بی معنی باشد
به گونه ای مرتب شده اند که تقاطع های مختلفی برای بسیاری از عملکردهای مختلف وجود دارد.
می تواند تولید شود.
سینما در آغاز قرن بیستم، بلافاصله پس از اختراعش، در هیچ شاخه هنری دیگری دیده نشد.
او با اشتیاق بیسابقهای، مهارتهای فنی و فنی را در تمامی شاخههای هنر بهویژه معماری بهکار برد.
او به سرعت روش های خود را توسعه داد و سخاوتمندانه از منابع خود برای کمک به طراحان فضا استفاده کرد.
در خدمت قرار دهد. طراحان فضا از این تکنیک ها و روش ها به عنوان ورودی طراحی استفاده می کنند.
و از آن به عنوان قاب، مونتاژ، سکانس، نور/رنگ، نقطه دید، حرکت و غیره استفاده کرد.
آنها تجربیات فضایی غنی تری را با درونی کردن پارامترها به دست آوردند.
با توجه به ضرورت اجتناب ناپذیر فیلم های سینمایی به استفاده از لوکیشن،
از سوی دیگر، فضای معماری، سینما را به عنوان منبع الهام تغذیه کرده است.