پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز سمفونی مورتون میرسون آمریکا
این پروژه که اکنون به عنوان یک سالن کنسرت در سطح جهانی تأسیس شده است، انجام شد تا دالاس را به عنوان یک مرکز بین المللی فرهنگ و در عین حال لنگر انداختن منطقه هنری در حال ظهور مرکز شهر آن، قرار دهد.
این کارکردهای متمایز اما مرتبط به هم توسط دو مؤلفه اصلی انجام میشود: یک اتاق موسیقی دروننگر و یک لابی بیروننگر.
سالن کنسرت به عنوان یک "جعبه کفش" سنتی با ظرفیت 2000 نفر طراحی شده است. شکل و شکل آن با بررسی دقیق ظرفیت بهینه، خطوط دید ایدهآل، و برتری آکوستیک مشخص میشود. با وجود چنین ملاحظات فنی، سالن در نهایت برای افزایش لذت ساخت و گوش دادن به موسیقی طراحی شده است. اجزای آکوستیک را می توان برای طیف وسیعی از موقعیت های اجرا، از جمله سمفونی ها، گروه های کوچک و نوازندگان انفرادی تنظیم کرد.
برخلاف سالن نمایش لزوماً هرمتیک، لابیهای لعاب پیچیده - با رستوران، باغ در فضای باز، و محوطه مجسمهسازیشان - مکانی دعوتکننده برای گردش و گردهمایی زمانی که اجراها در حال انجام نیستند فراهم میکنند. این فضاها که در روز و شب شفاف هستند، به افراد بسیار بزرگتری دسترسی دارند.
فهرست مطالب
مقدمه
معمار پروژه مرکز سمفونی مورتون میرسون
مشخصات کلي مرکز سمفونی مورتون میرسون
طرح معماري مرکز سمفونی مورتون میرسون
کانسپت طراحي مرکز سمفونی مورتون میرسون
فضاهاي مرکز سمفونی مورتون میرسون
تصاويرفضاهاي داخلي مرکز سمفونی مورتون میرسون
تصاويرنماهاي بيروني مرکز سمفونی مورتون میرسون
اسکیس طراحی مرکز سمفونی مورتون میرسون
سايت پلان مرکز سمفونی مورتون میرسون
پلانهاي معماري مرکز سمفونی مورتون میرسون
مقطع معماري مرکز سمفونی مورتون میرسون
نماي معماري مرکز سمفونی مورتون میرسون
منابع