بررسی طبیعت منبع الهام بخش معماری
جانین بنیوس محقق-نویسنده ای است که مفهوم بیومیمسیس را نیز خلق کرده است. بنیوس، طراحی از نظر تاریخی، طبیعت در جهان خود سه نقش متفاوت را تعیین کرده است. طبیعت به عنوان یک الگو، یک معیار طبیعت به عنوان و طبیعت به عنوان یک مربی. مفهوم biomimesis بر اساس این نقش ها است. بنیوس که کار خود را بر اساس مشکلات معماری نه تنها در حل مشکلات معماری بلکه در انواع هنر، اجتماعی و علمی بنا نهاده است. او معتقد است که باید از طبیعت در رشته خود استفاده کرد. طبیعت "با نور خورشید کار می کند" "از انرژی خودکفا استفاده می کند"، "فرم را با عملکرد سازگار می کند"، "همه چیز را بازیافت می کند" "همکاری پاداش می دهد"، "تنوع را غنی می کند"، "به نفع تخصص منطقه ای" و «ظرفیت بهره برداری از محدودیت را دارد» (بنیوس، 2002). علاوه بر این، به گفته نویسنده، بیومیمسیس، یعنی تقلید از طبیعت، قرن ها در نقاشی، نقاشی و نقاشی وجود داشته است. در زمینه های مجسمه سازی، معماری، پزشکی موجود است. به طوری که طبیعت و تقلید معماری است این یک واقعیت غیرقابل انکار است که در طول تاریخ خود یک ورودی دائمی طراحی بوده است. به طور مشابه، چارلز جنکس "پیش بینی های معماری 2000" را منتشر کرد که در سال 1971 منتشر شد. و روشها»، ضمن بحث در مورد مفاهیم معماری در اواخر قرن بیستم، زیستشناسی او پیشنهاد کرد که مفهوم بیومورفی تحت تأثیر مهندسی موثر خواهد بود. جنکس در جدول خود به بررسی توسعه تکاملی و روند معماری تا دهه 2000، 1980 او پیش بینی کرد که «جنبش بیومورفیک» پس از دوران پس از جنگ در دنیای معماری موثر باشد. "طبیعت نظم" کریستوفر الکساندر در رویکردهای طراحی طبیعت محور «یافتن فرم» نوشته ویلیام اچ گس، «ساختار در طبیعت یک استراتژی است» نوشته پیتر پیرس برای طراحی»، «فرم یابی» فری اتو و بودو راش از جمله مطالعات نظری هستند. می توان آن را یکی از کتاب های برجسته دانست. سخنان اسکندر، "هدف نهایی طراحی، فرم است" رابطه بین طراحی و فرم که محور مطالعات نظری فوق نیز می باشد. خلاصه می کند. حرکات بیومورفیک هم از نظر مفهومی و هم از نظر ساختار و فرم طراحی می شوند. تحت تاثیر زمینه ارتباط بین طراحی و زیست شناسی در کتاب «درباره رشد و شکل» نوشته شده در سال 1917 یافت می شود. بر اساس کتاب است. آنها روی مشکلات استاتیکی و توزیع بار وزن کار کردند. به همین دلیل، معماران و مهندسان سازه بیشترین علاقه را به رشته زیست شناسی دارند. جای تعجب نیست که در مورد آناتومی است. در میان تمام مطالعات زیست شناسی، معماران بیشتر هستند این یک کتاب کلاسیک از D'Archy Thompson است که انگیزه می دهد. فری اتو و بودو راش در سال 1992 کتاب خود را با عنوان «گشتالت فایندن» (در جستجوی فرم) در مونیخ افتتاح کردند. آنها با این نمایشگاه شایسته دریافت جایزه Deutscher Werkbund Bayern شناخته شدند. در این نمایشگاه به نمایش درآمد