خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی انواع پارکینگ و ضوابط و استاندارد طراحی پارکینگها در شهر

   تعدادبرگ: 56 اسلاید .   قیمت: 15000 تومان   حجم فایل: 3896 kb  تعدادمشاهده  51


پاورپوینت بررسی انواع پارکینگ و ضوابط و استاندارد طراحی پارکینگها در شهر  انواع پارکینگھایی که در کشور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، عبارت اندازه : پارکینگ خیابانی، پارکینگ ھمسطح ،پارکینگ چند طبقه،پارکینگ بامی،پارکینگ مکانیکی،و پارکینگ زیر زمینی . ھریک از این پارکینگھا که به شرح مختصر آنھا می پردازیم ،ممکن است انواع داشته باشید . پارکینگ خیابانی استفاده از وسایل نقلیه از سطح خیابان به عنوان تعداد پارکینگ ھنگامی مشکلی ایجاد نمی کند که این وسایل را در شھر کند. نسبت به شهرک کم باشد. منطقه جاده را در آغاز طرح معمولاً به گونه ای در نظر می گیرند که جوابگوی نیازھای دارد آینده طرح باشد. استفاده از وسایل نقلیه از قسمتی از سطح خیابان به عنوان پارکینگ در این حالت مشکلی ایجاد نمی کند . اما به پایان که بر تعداد وسایل نقلیه اضافه می شود، کمبود فضای عبور و مرور وسایل نقلیه محسوس می شود. در این صورت، توقف وسایل نقلیه در کنار خیابانها در ساعاتی از روز یا در تمام طول روز ممنوع می شود . جاده را اصولاً برای عبور ومرور وسایل نقلیه می سازند . پس اولویت استفاده از سطح خیابان، با وسایل نقلیه در حال حرکت است . بنابراین در مکانی که دارای خیابان برای عبور وسایل نقلیه کافی نیست باید از توقف وسایل نقلیه در آنجا جلوگیری کرد . از طرف دیگر به دلیل استفاده مردم از سطح خیابان ها به عنوان پارکینگ، و پارکینگ های عمومی و خصوصی، افزایش تعداد وسایل نقلیه، جلوگیری کامل و تمام وقت از پارک این گونه وسایل در خیابان. بسیار درست است . پارک خیابانی در اکثر شھرھای دنیای پدیده ای رایج است . بنابراین، به کار مدیریت ترافیک برای استفاده از سطح خیابان ها به عنوان پارکینگ بسیار مهم است و می توان با استفاده از روش ها از امکنات موجود به نحوی استفاده کرد. مطلوبی استفاده کرد . در ھر حال انتخاب سطح جاده ھا به عنوان پارکینگ از نامناسب ترین روش حل مسئله زیرا گرانترین و غالباً بھترین زمینھا به پارکینگ اختصاصی می یابند و ھمین باعث کاھش فضای خیابان معتاد می شود. سبقت ، افزایش تصادف ، ایجاد خطر برای عبور پیاده و کندی ترافیک می . زاویه پارک کردن طرز پارک کردن در خیابان نیز نکته مھمی است . رانندگان بر حسب مورد ،وسیله نقلیه خود را موازی جدول کنار خیابان یا به حالت دار با آن پارک می کنند . ھر کدام از این دو روش مزایا و معایبی دارد . در پارک موازی طولی از جدول یا کناره خیابان که برای توقف وسیله نقلیه لازم است، به سرعت می رسد، در تصویری که اگر وسیله نقلیه با زاویه ای باشد. نسبت به جدول پارک شود این طول اشغال شده کمتر خواھد شد . ھرچه زاویه شود پارک افزایش این طول کمتر و 1 سطح لازم برای پارک وسایل نقلیه را - در حالتی که وسیله ای با زاویه 90 درجه پارک به حداقل می رسد . شکل 5 با زوایای مختلف نشان می دھد . برای رانندگان ،پارک کردن به صورت زاویه دار مناسب تر است زیرا ورود و خروج از پارک در این حالت راحت تر از حالت موازی صورت می گیرد . اما در طریقه موازی برای پارک کردن و خروج از پارک چند دفعه جلو و عقب کردن لازم است است . از معایب پارک خارج از محل خطرناک بودن آن در موقعیت شدن و قطع ترافیک عبوری است . به علاوه در مکانی که ارتفاع جدول کم است، امکان اجرای قسمتی از پیاده رو توسط وسیله نقلیه وجود دارد زیرا وسایل نقلیه می توانند تا حد امکان داشته باشند چرخھای جلو خود را در پیاده رو بیایند و سدی برای ابران پیاده به جلو وجود دارد . در صورت عاریض بودن و کم بودن حجم ترافیک آن ممکن است قسمتی از فضای میانی خیابان را به پارکینگ اختصاص دهد دھند . از مھمترین عیبھای این گونه پارکینگ عبور اجباری سرنشینان وسایل نقلیه پارک شده از عرض خیابان و خیابان احتمال تصادف در این حالت افزایش پیدا می کند . افزایش ظرفیت پارکینگ خیابانی گفتیم اگر به دلیل تعدد از نظر تعداد محل پارک محدودیت وجود داشته باشد باید ترتیبی داد که از ھر. محل پارک چند دفعه در روز استفاده شود . در پارکینگهای خیابانی برای رسیدن به این مقصود می توان از توقف سنج استفاده کرد . که در ادامه بحث به اجمال آن را شرح می دھیم . توقف سنج یکی از رایج ترین راھھای اخذ وجه از پارکھای خیابانی ومحدود کردن مدت توقف، استفاده از توقف سنج است . از توقف سنج که کارل مگی آن را برای اولین بار در سال 1935 استفاده کرده است. به مرور استفاده از توقف سنج گسترش یافتن و درمان در بیشتر از آن استفاده می شود. مھمترین نکاتی که در انتخاب محلھای مناسب برای نصب توقف سنج باید در نظر گرفت ،عبارت انداز : لزوم عبور آزاد ترافیک ،لزوم دسترسی به محلهای مجاور ،و در نظر گرفتن موقعیت و فاصله پارکینگهای عمومی از محل مورد نظر . نصب توقف سنج در محل بدون در نظر گرفتن وضعیت مناطق مجاور، ممکن است باعث ایجاد تراکم در خیابانهای مجاور شود. شود ، زیرا رانندگان برای فرار از پرداخت وجه ممکن است به خیابانهای اطراف رو شوند. . و ...


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت انواع پارکینگ ,پاورپوینت ضوابط پارکینگ ,استاندارد طراحی پارکینگها در شهر ,پاورپوینت استاندارد طراحی پارکینگها در شهر , انواع پارکینگھایی ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد