خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
پاورپوینت سبکها ، شیوه ها و دوره های معماری
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی زیبایی شناسی اجتماعی مانه

   تعدادبرگ: 30 اسلاید   قیمت: 69900 تومان     تعدادمشاهده  77


پاورپوینت بررسی زیبایی شناسی اجتماعی مانه
مورخان هنر، فیلسوفان و جامعه شناسان موافق هستند که مانه رهبر جنبشی بود که در اواسط قرن نوزدهم علیه آکادمیک گرایی در هنر غربی و کل سنت هنری آغاز شد. به گفته باتای، مانه «[...] نه تنها نقاش بسیار بزرگی است. او روابط خود را با نقاشان قبل از خود قطع کرد و عصری را که امروز در آن زندگی می کنیم آغاز کرد. ما باید به وضوح تولد نقاشی مدرن را به مانه نسبت دهیم.  فوکو نیز از این دیدگاه حمایت می‌کند: «شکست عمیقی که مانه ایجاد کرد، فراتر از امپرسیونیسم است، یک نقاشی قرن بیستم، هنر نقاشی که در آن هنر معاصر رشد می‌کند و توسعه می‌یابد.»  جامعه شناس بوردیو فراتر می رود و از «واژگونی اخلاقی و زیبایی شناختی» مانه، یک «انقلاب نمادین» صحبت می کند.
رهبری مانه در نهایت با «انقلاب‌های» او در رابطه با فرم، تکنیک و مورفولوژی نقاشی توضیح داده می‌شود. لیندا نوچلین پس از بیان اینکه «نقاشی که آوانگارد را به بهترین وجه تجسم می‌دهد، گوستاو کوربه و رئالیسم رادیکال اوست» به دلیل تضاد هنری و سیاسی آن‌ها، می‌گوید که آوانگارد با مانه آغاز شد. زیرا «درک ما از آوانگاردیسم بر مفهوم بیگانگی معنوی، اجتماعی و هستی‌شناختی استوار است».  و A Bar in the Folies-Bergère "شاید بدترین تصویری از بیگانگی است که تا به حال ترسیم شده است."  به گفته نوچلین، بیگانگی از طریق تکه تکه شدن در قالب نقاشی خود را نشان می دهد. او کتاب خود به نام بدن در تکه ها: قطعه به عنوان استعاره از مدرنیته را بر اساس تکه تکه شدن چهره هایش توسط مانه قرار داده است. مانه فیگورها را در لبه‌های نقاشی‌هایش A Bar in the Folies-Bergère ، Nana ، The Waitress و بسیاری دیگر برش می‌دهد. حتی پرتره خودش در سمت چپ نقاشی در Music in the Tuileries بریده شده است. نوکلین تکه تکه شدن زیبایی شناختی را در چارچوب رابطه ای که گئورگ زیمل بین مدرنیزاسیون و تکه تکه شدن برقرار کرده است تفسیر می کند. به گفته نوچلین، قطعه، علاوه بر بیان چندپارگی زندگی مدرن، تمثیلی انقلابی است: «برای انقلاب فرانسه و هنرمندان آن، قطعه به جای اینکه نماد گذشته و نوستالژی باشد، قطعه قطعه شدن گذشته را صحنه سازی می کند. ” و...


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت بررسی زیبایی شناسی اجتماعی مانه ,مورخان هنر، فیلسوفان و جامعه شناسان موافق هستند که مانه رهبر جنبشی بود که در اواسط قرن نوزدهم علیه آکادمیک گرایی در هنر غربی و کل سنت هنری آغاز شد. به گفته باتای، مانه «[...] نه تنها نقاش بسیار بزرگی است. او روابط خود را با نقاشان قبل از خود قطع کرد و عصری ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد