خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       با آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از کشور عزیزمان ایران        جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت بررسی دبستان جراردو مولینا

تاریخ ایجاد 23/11/1393 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 29 اسلاید بهمراه نقشه ها و تصاویر   قیمت: 4800 تومان   حجم فایل: 4777 kb  تعدادمشاهده  0


بخشی از مطلب

دبستان جراردو مولینا
دبستان جراردو مولینا نیز همچون دیگر آثار جیانکارلو مازانتی از توقعات و محدودیت های برنامه فیزیکی فراتر رفته است. این ساختمان با ایفای نقشی تأثیرگذار در مقیاس شهری به عنوان مرکزی برای برخوردهای روزانه شهروندان و استفاده از امکانات دبستان نظیر کتابخانه، تریا و فضای سبز به عنصری فعال و سازنده در بافت شهری تبدیل شده است عنصری که نه تنها کودکان بلکه تمامی ساکنین محله از وجود آن بهره برده و می توانند آزادانه از مرزهای نامشخص ساختمان عبور کنند. به همین دلیل است که پیرامون سایت دیواری وجود نداشته و تنها کمربندی از فضای سبز و راهروهایی سرپوشیده مرز میان ساختمانو شهررا مشخص می نمایند. مازانتی که آثار وی الگوهای مناسبی برای معماری مردم وار محسوب می شوند به خوبی نیازهای منطقه را درک نموده و از معماری به عنوان ابزاری برای ارتقا فرهنگ و تعاملات اجتماعی شهروندانی دست تنگ استفاده نموده است.
 
ساختمان که در میان انبوهی از خانه های کوچک و ردیف هایی از مجتمع های مسکونی اقشار کم درآمد قرار دارد همچون نواری پهن و یک طبقه اندکی از زمین فاصله گرفته و در سایت حلقه زده است. بدین ترتیب حیاطی مرکزی و محصور برای فضاهای تجمع و زمین های ورزشی روباز کودکان در مرکز سایت به وجود آمده است. ساختمان در عین دعوت کنندگی و گشودگی به سمت شهر ساختاری درون گرا داشته و تا جای امکان هیاهوی فضای بازی کودکان را از شهر دور می سازد. در فضای خالی میان ابتدا و انتهای این نوار ورودی اصلی مجموعه تعریف شده است. راهروی ارتباطی طویلی تمامی فضاهای موجود در این زنجیره را به یکدیگر پیوند می زند. درهشت نقطه از این نوار مسطح، خاکستری رنگ و بتنی مکعب هایی دو طبقه و سیاه رنگ جلب توجه می کنند که در طبقات دوم آنها فضای استراحت آموزگاران، اتاق های اداری و برخی از کلاس های خاص قرار گرفته اند.
 
با اندکی دقت در پلان ساختمان که گردش هایی با زوایایی نا مشخص داشته و با ساختاری سیال و پویا در سایت گسترده شده است می توان به تکرار مدول های ساختمانی تشکیل دهنده در مجموعه پی برد. ساختار مدولار دبستان متشکل از ده مدول کوچک است که هر یک از مجموعه ای شامل دو کلاس متصل به یکدیگر، یک کلاس مجزا و فضای ارتباطی میان آنها تشکیل شده است. آنچه این ساختار را از نظر پنهان می کند چرخش های مدول ها و مفصل هایی است که آنها را به یکدیگر متصل ساخته اند. این مفصل ها راهروهای سرپوشیده و غالبا مثلثی شکل می باشند که با یکدیگر ترکیب شده و ضمن ایجاد چرخش های فرم ساختمان فضای ارتباطی میان دو مدول را به یکدیگر متصل می سازند. تمامی فضاهای ارتباطی توسط جداره ای نیمه باز از نرده های چوببی محصور شده اند که دید از راهرو به حیاط مرکزی و همچنین ارتباط بصری با شهر را در محل مفصل ها و فواصل میان کلاس ها ممکن می سازند. تنها در دوبخش ابتدایی و انتهایی این زنجیره است که دو ساختمان خارج از مدول های تکراری کلاس ها طراحی شده اند. نخست ساختمانی دو طبقه که در طبقه ی همکف آن سالن آشپزخانه، غذاخوری و تریای مجموعه و در طبقه دوم آن سالن همایش قرار دارد.
این ساختمان بزرگترین فضای سرپوشیده مجموعه محسوب می شود.ساختمان دیگر نیز تعداد نه کلاس درس، هال تقسیمی وسیع و سرویس های بهداشتی را در خود جای داده است. در بخش های بام این دو ساختمان حفره هایی دایره ای شکل ایجاد شده است که نور طبیعی را به فضاهای تجمع منتقل می کند. رنگ های گرم نظیر نارنجی و قهوه ای که مشابه رنگ خاک رس منطقه بوده و در پیاده رو ها و نمای ساختمان های پیرامون تابستان نیز به چشم می خورد در بازشوهای ساختمان حضوری پررنگ داشته و در میان بافت آجری مکعب های تیره رنگ و حتی در کفپوش محوطه نیز وجود دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
دبستان جراردو مولینا ,نمونه دبستان ,نمونه موردی دبستان ,نمونه مشابه دبستان ,معماری دبستان ,طرح دبستان ,دبستان خارجی ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری دبستان مینامیاماشیرو،ژاپن، اثر ریچارد راجرز
دانلود,پاورپوینت بررسی معماری دبستان هینز گالینسکی معماری زوای هکر(Zvi Hecker),pptx
پاورپوینت بررسی دبستان میشل زینر وین Michael Zinner در شهر وین اثر هلموت ویمر
پاورپوینت بررسي معماری دبستان شيروشي ژاپن shirosi school
پاورپوینت بررسي معماری دبستان آسيه ، لاجوردي
پاورپوینت بررسی معماری دبستان دخترانه حق پناه اصفهان، مدرسه مداد رنگی
دانلود نمونه موردی های مجتمع آموزشی

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013-2016 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد
older wife fucks young cuckold husband (camster) yoga asanas sex xnxx horny blonde is fingering her pussy when black boyfriend comes to fuck burqa doggy style xxx sexy photos and videos beautiful water babe caleb gets fucked his girlfriend resident 4 cock hungry ebony babe in fishnet gets anally fucked curved limp small dick popping out of the window full nelson asa akira