خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       با آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از کشور عزیزمان ایران        جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: مطالعات مدرسه معماری

تاریخ ایجاد 01/12/1393 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 153 اسلاید   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 14747 kb  تعدادمشاهده  6


برسی چگونگی طراحی مطالعات مدرسه معماری پرداخته که چگونگی طراحی وضوابط طراحی آن را مورد بحث قرار داده که بخش کوتاهی از آن در قسمت پایین مشاهده می فرمایید
 
 
 
مفاهیم وتعاریف پایه:
 
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربرد گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهمی است. در تعریف این مفهوم، نه تنها میان مردم عادی، بلکه میان صاحب‌نظران تعلیم و تربیت هم اختلاف‌نظر وجود دارد.دربارهٔ مفهوم «آموزش و پرورش» باید درنظر داشت که «آموزش وپرورش» منحصر به افراد، زمان، مکان، یا عمل خاصی نیست، بلکه برای همه، و در هر زمان ومکانی است.
 
تعاریف اموزش وپرورش:
 
درمیان تعاریف موجود تفاوت هایی کم وبیش موجود است که درمیان اظهار نظرهای موجود به یکی از آنها اشاره میکنیم:
 
جان دیویی: آموزش و پرورش دوباره ساختن یا سازمان دادن تجربه‌است، به منظور اینکه معنای تجربه گسترش پیدا کند و برای هدایت و کنترل تجربیات بعدی، فرد را بهتر قادر سازد
 
نظریه های آموزش:
 
نظریه‌های آموزش وجود چهار چیز را در فرایند آموزش ضروری فرض می‌کنند:
 
۱- معلم
 
۲- دانش آموز
 
۳- موضوع درسی
 
۴- گروه اجتماعی که معلم و دانش آموز به آن تعلق داشته و از طریق آن با هم  مرتبط می‌شوند.
 
لازم به ذکراست که سهم قابل توجهی ازاین نظریه ها تحت تاثیر روانشناسی محیط قراردارند وهمچنین روانشناسی محیط خود بر سه مکتب مهم تکیه میکند-روانشناسی عمقی یا روانکاوی‏‏‏, رفتارگرایی…
 
مکان آموزشی – محیط یادگیری:
 
لویی کان معتقد است درآداب ورسوم مربوط به تاریخ معماری سه عامل ثابت وجود دارد:
 
۱-مدرسه
 
۲-معبر
 
۳-فضاهای سبز.
 
اواصطلاح مدرسه را چنین تعریف میکند:
 
تمام مکان هایی که انسان برای تامین خواسته خود درفراگیری ازآنها استفاده میکند مدرسه نام دارد واین مکان ها تنها برای یادگیری وآموختن عقاید ونظریات نمیباشد بلکه برای فهم وادراک دلایل وجودهرچیزومناسبت های دوجانبه وروابط بین انسان وطبیعت نیزمورد استفاده قرار میگیرد.
 
 
 
محل قرار گیری کلاس:
 
ترجیح دارد که کلاس های درس درطبقه همکف وحداکثر تا طبقه دوم قرار گیرد,به دلایل:
۱٫عدم استفاده از آسانسور برای حجم بالای استفاده کنندگان( در مدت کولاهتر ازmin10)
.۲برای کلاس ها با ظرفیت زیاد,شیبدار نمودن و یا سکو بندی کف الزامی است که سهولت اجرای آن در طبقه همکف بر این ایجاب می افزاید.
 
نور:
 
۱٫حداکثر فاصله محل کار از پنجره از دو برابر ارتفاع پنجره بیشتر نباشد.
۲٫برای کلاس های مجهز به وسائل سمعی و بصری امکانات تاریک کردن فضا پیش بینی شود.
۳٫فضاهای داری امکانات سمعی و بصری ,چنانچه گنجایش تا حدود ۱۵۰ نفرباشد.استفاده از نور طبیعی مقدور و قابل قبول است.
 
۴٫برای گنجایش های بیشتر از ۱۵۰ نفر باید از نور مصنوعی استفاده شود و تمهیداتی برای کنترل مقدار و شدت و ضعف آن اندیشیده شود.
 
شکل:
تقلیل فاصله استاد و دانشجو به حداقل ممکن می تواند مهمترین ضابطه برای طرح اتاق درس باشد چون باعث می شود که ارتباط بین دو نفر بهتر شود,به طوریکه:
۱٫احتیاج به صدای آرام تر و فشار فیزیکی کمتر
۲٫به وسائل سمعی بصری کمتر و کوچکتر و ارزانتری نیاز است.
– استانداردهای متداول جهانی برای عناصر موجود درکلاس درس,فواصل و اندازه هایی را که در ارتباط و تابعی از یکدیگر می باشند,به شرح زیر مشخص می نماید تا مد نظر طراح قرار گیرد:
 
    میز و صندلی ها به صورت یکپارچه باشند.
    § فاصله از دیوار جلو تا پشت صندلی های ردیف اول m 3 باشد.
 
    فاصله صندلی ها پشت تا پشت cm90 و با فاصله مرکز تا مرکز تا مرکزcm 60 .
    تعداد صندلی ها در هر ردیف تابعی از زاویه مخروط دید است
    § عرض ردیف کمتر از ۷ صندلی : عرض کل راهروهای داخل کلاسm 1.80 .
    § عرض ردیف بیش از ۷ صندلی :عرض کل راهرو های داخل کلاس m 2.40.
    § اگر بیش از ۵۰ صندلی در کلاس وجود داردباید درب دومی نیز وجود داشته باشد.
    § در مواردی که بیش از ۷ صندلی در عرض و تعداد درب ها ۲ می باشد,m 0.90 عرض اضافی در انتهای کلاس باید وجود داشته باشد و در غیر این صورت فاصله صندلی عقبی با دیوار بیش از m0.60 باشد
 
        مدرسه معماری اهدائی اهیو Ohio
 این مدرسه اهدایی خیر آمریکایی آقای استین نولتون بوده که خود به عنوان یکی از اعضای طراحی شرکت داشته است، و آرزوها و تفکرات خود را در این مؤسسه پیدا کرده است.در ضلع غربی محوطه دانشکده نزدیک رودخانه و استادیوم فوتبال در تقاطع خیابان وست وود راف و تاتل پارک پلیس مؤسسه جدید معماری بنا شده است. در قسمت جنوبی آن ساختمان بتنی پارکینگ بنا شده و در قسمت شمالی آن مدسه بازرگانی بنا شده در قسمت شرقی آن ساختمان ها آزمایشگاهی قرار دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
برسی چگونگی طراحی مطالعات مدرسه معماری پرداخته که چگونگی طراحی وضوابط طراحی آن را مورد بحث قرار داده که بخش کوتاهی از آن در قسمت پایین مشاهده می فرمایید , , , ,مفاهیم وتعاریف پایه: , ,آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دارای مفهوم و کاربرد گسترده و پیچیده، و در نتیجه مبهمی است. در تعریف این مفهوم، نه ت,
مقالات مرتبط در این دسته
پلانهای اتوکد معماری مدرسه موسیقی بهمراه مبلمان فضاها
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه مرکزی کیتاکیوشو در فوکووکا ، ژاپن
پاورپوینت بررسی معماری پردیس دانشگاه اقتصاد و تجارت وین - WA
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه دانشگاه ویلنیوس اثر رولانداس پالکاس
پاورپوینت بررسی مجتمع آموزشی رولکس در شهر لوزان سوئیس
پاورپوینت بررسی معماری مهد کودک زراعت ویتنام اثر معماران Vo Trong Nghia
پاورپوینت بررسی معماری مدارس فیروزبهرام ، اقابزرگ کاشان و مدرسه باهاوس
پاورپوینت بررسی معماری مهدکودک فردیریکسبرگ در دانمارک
پاورپوینت بررسی معماری دبستان جیرفت در کرمان ، نمونه موفق ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری پارک علم و فناوری دو لا ویلت در پاریس ، فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه ملی فرانسه
پاورپوینت بررسی معماری مرکز نوآوری Bioprocess اثر کلارک نکسسن
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان علم و فناوری Langara اثر معماران Teeple
پاورپوینت بررسی معماری پارک علم و فناوری پومرنیا در گدنیا اثر AEC Krymow & Partners
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی Future در چین,pptx
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی شین هوا در چین,pptx
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری کتابخانه ملی پکن
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی Xiadi Paddy Field در چین,pptx
پاورپوینت بررسی معماری خانه کتاب و فرهنگسرای ونسلا نروژ
دانلود,پاورپوینت بررسی طراحی کتابفروشی ساده لوح در چین,pptx

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
Copyright © 2013-2016 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد
older wife fucks young cuckold husband (camster) yoga asanas sex xnxx horny blonde is fingering her pussy when black boyfriend comes to fuck burqa doggy style xxx sexy photos and videos beautiful water babe caleb gets fucked his girlfriend resident 4 cock hungry ebony babe in fishnet gets anally fucked curved limp small dick popping out of the window full nelson asa akira