پاورپوینت مرکز سینمایی بوسان.
فهرست مطالب
Busan Cinema Center
مقدمه
تاریخچه
مبانی معماری
پلان طبقات
برشهای طبقات
تصاویر خارجی
تصاویر داخلی
نمونه موردی مجتمع سینمایی
منابع
با هدف "قرار دادن" شهر بوسان بر روی نقشه جهان ، دولت کره در سال 2005 تصمیم گرفت یک مسابقه بین المللی برای طراحی ستاد جدید جشنواره بین المللی فیلم بوسان (BIFF) ترتیب دهد. هدف این پروژه دو هدف بود و این باید به عنوان نمادی از شهر تبدیل شود تا BIFF را در میان 3 جشنواره مهم فیلم در جهان به خود جلب کند و شاخه مهمی از درآمد را برای این شهر جلب کند. این مسابقه توسط مطالعه اتریشی Coop Himmelb (l) au ، به رهبری Worl D. Prix برنده شد. در سال 2008 کار در ساختمانی آغاز شد که سه سال بعد ، در 29 سپتامبر 2011 ، در شانزدهمین دوره جشنواره افتتاح شد. محل بوسان بعنوان دومین شهر بزرگ کره با تقریباً 3.7 میلیون نفر سکونت دارد. این مجموعه در همسایگی U-Dong واقع شده است. مفهوم کار همیشه با هدف تأمین بخشی از معماری نمادین شهر بوسان که مانند آنچه در زمان خود در موزه گوگنهایم بیلبائو انجام می داد ، به سراسر جهان می رفت ، مطالعه Coop Himmelb (l) au ausic یک خطرناک ، بسیار پر خطر را انتخاب کرد که نه تنها توجه همه انتقادات را برای زیبایی زیبایی آنها جلب می کند ، بلکه به دلیل داشتن بزرگترین کنسول جهان تاکنون وارد کتاب رکوردهای گینس می شود. به عنوان یک مجموعه ، هدف این است که رابطه سنتی بین فضاهای عمومی ، خصوصی ، فرهنگ و فناوری را دوباره تعریف کند ، و همه آنها را به عنوان عناصر جداگانه بلکه به عنوان بخشی از یک پروژه کامل در هماهنگی زندگی کند. بازدید کنندگان می توانند بدون اینکه متوجه شوند از یک فضای بسته به یک فضای آزاد منتقل می شوند ، گاهی اوقات همان فعالیت را انجام می دهند. همانطور که در یک موزه معمولی اتفاق می افتد در یک اتاق بالاتر از مرکز سینمایی بوسان ، تورها تار شده و با شهر ادغام می شوند ، ایده محو شدن مرزها بین خصوصی و عمومی ، از زمان شروع و پایان نمایش. در قسمت زیرین ، پیش آمدگی بزرگی که میدان عمومی را پوشانده است ، به عنوان ابری نورد طراحی شده است که خطوط مستقیم را به جای شهر می شکند و ساختمان را بر روی بوم تغییر شکل می دهد تا محتوای آنها را بر روی آن نمایش دهد. اثری با تغییر ماهیت هنر ، دو برابر یکسان نخواهد بود.