پاورپوینت بررسی مرکز فروش محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی جونو
بخشی از مطلب
یک موسسه بزرگ فروش محصولات زیبایی و آرایشی و بهداشتی برای آموزش منابع انسانی خود به منظور تضمین رشد مداوم کارمندان خود نیاز به ساختمانی جهت آموزش و انتقال تجربه داشت . بدین منظور زمین پروژه آکادمی Juno در Cheongdam خریداری شد که البته این منطقه جزو مناطق گران قیمت و متمول شهر سئول میباشد . ایده کارفرما برای خرید زمینی گران قیمت ، صرفا برای آموزش و انتقال تجربه این بود که کارمندان شرکت علاوه بر حضور در مرکز شهر و سهولت دسترسی و لذت بردن از دوره آموزشی خود در منطقه ای جذاب و مفرح ، احساس غرور از همکاری با یک شرکت متمول و آینده نگر را به همراه داشته باشند و علاوه بر تمامی این اهداف ، اعتبار و برند شرکت به واسطه احداث ساختمانی با کمترین کاربرد در گرانترین منطقه نیز رشد نماید .
نقطه شاخص در آکادمی Juno فضای باز بین طبقات میباشد که در طبقات 5 و 6 اتفاق افتاده و باعث ایجاد کنسولی بزرگ و کشیده در طبقه 7 پروژه شده است . این فضای خالی در بین ساختمان فضای کیفی مناسبی را ایجاد نموده که از آن به عنوان فضای تجمع استفاده می شود .
در طبقه هشتم پروژه نیز فضایی به نام ( باغ آرایش ) قرار دارد که در واقع یک آرایشگاه بزرگ بوده که برای تمرین و آرایش استفاده میشود .
و....