خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع تجاری مجلل پرینتمس Printemps

   تعدادبرگ: 25 اسلاید   قیمت: 12000 تومان     تعدادمشاهده  86


پاورپوینت بررسی طراحی مجتمع تجاری مجلل پرینتمس Printemps 
 
بخشی از مطلب
جلوه داخلی یک مجموعه تجاری،به اندازه بخش خارجی آن اهمیت دارد.این بخش شامل تمرین و بخش های نمایشی داخلی مجموعه تجاری است.
در مورد اهمیت جلوه ی فروشگاه ها می توان گفت که نمای خارجی فروشگاه آغازگر اقدام مشتری برای خرید و نمای داخلی آن تداوم دهنده ی این حرکت است.طراحی داخلی مجموعه شامل دو قسمت است.
طراحی نمای خارجی فروشگاه
که باید ضمن حفظ ویژگی های منحصر به فرد خود با محیط اطراف نیز تلفیق شود و مجموعه هماهنگ و یکپارچه ای را به وجود آورد.
ویترین ها باید عابران را برای ورود به فروشگاه ترغیب نماید.به طور کلی نورپردازی،رنگ و فرم مصالح مورد استفاده در ویترین ها برای ایجاد کشش و جذابیت دارای اهمیت ویژه ای است.
طراحی داخل فروشگاه ها
کالا باید به گونه ای در فضاها قرار گیرد تا هم خریدار را در انتخاب و هم فروشنده را در فروش یاری نماید.روانشناسی خرید و فروش به دو موضوع توجه دارد: برانگیختن حس توج ارضای آن در یک طراحی مناسب باید حرکت در داخل فضا به سهولت انجام پذیرد و مشتری در برابر بیشترین میزان کالای ممکن قرار بکیرد.گردانندگان فروشگاه های بزرک در یافته اند که اگر نحوه آرایش به صورت سلف سرویس باشد موجب تسریع فروش می گردد.وجود عناصر الحاقی مانند رنگ و نور و موسیقی هماهنگ با فضا نیز در جذب خریدار موثر است.
مجتمع تجاری مجلل پرینتمس Printemps یک مرکز خرید با تمرکز بر ارائه انواع لوازم شخصی و جمعی می باشد که در فصل بهار افتتاح گردیده است. این فضای تجاری یک ساختمان قدیمی مربوط به سال 1865 می باشد که در شهر پاریس توسط جولز جلوزوت و ژان آلفرد داکلاس تاسیس شده بود. اهداف اصلی طراحی مجتمع تجاری Printemps ارائه سبک جدیدی از خرید برای مشتریان می باشد. ویژگی مهم مراکز خرید این بوده که جز اولین مکان هایی به شمار می روند که از برق و آسانسور بهره می بردند و به نوبه ی خود به خاطر طراحی پله های مارپیچ بزرگ و گنبد 42 متری شاهکار معماری مدرن محسوب می شوند.
در طول سال ها،پروژه های بازساری زیادی در این مرکز خرید انجام شده است. مانند ایمنی در برابر آتش همچنین بسیاری از ویژگی های اصلی معماری آن حذف شده بود.اگرچه در سال 1972 نوه بنیانگذار این مرکز خرید توانست گنبد بزرگ آن را دوباره نصب کند.از آن زمان به بعد هردو گنبد و نمای پوسته آنا در سبک نوآورانه به عنوان بنای تاریخی ثبت شده اند.
طراحی داخلی مرکز خرید
به عنوان بخشی از بازسازی این مجموعه،هدف این بوده قسمت جدیدی را که بازدیدکنندگان امکان مشاهده تمام طبقات را دارد طراحی نمایند.یکی ازنتیجه های آن،تسهیل رفت و آمد به تمام طبقات بوده و اینکه یک نقطه عطف در جهت خدمات رسانی باشد. در سال2017 یک فضای جدید که از سطح زمین تا طبقه 9 به صورت عمودی قرار گرفته ، طراحی شده است. ارتفاع آن 25.5 متر و عرض آن 12.5 متر می باشد که از پنل های آلومینیومی سفید رنگ  که تقریبا با 1700 قطعه گلبرگ شکل طراحی شده و پوشش این صفحات از شیشه های Dichroic می باشد. ویژگی این شیشه ها این است که بر اساس زاویه دید افراد رنگش تغییر میکند و درخشش زیبا و خارق العاده ای ایجاد می کند.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,نمونه مجتمع تجاری ,نمونه مشابه مجتمع تجاری ,نمونه موردی مجتمع تجاری ,طراحی مجتمع تجاری مجلل , پرینتمس Printemps ,پاورپوینت مجتمع تجاری ,معمار مجتمع تجاری ,طرح مجتمع تجاری ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری صبا مال تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری اداری ستاره باران تبریز
پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی معماری مجتمع تجاری آرمان
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مجتمع تجاری آوا سنتر تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکزخرید مارینا مال دبی – Dubai Marina Mall
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری گالری سنتر سیتی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری کوروش
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ساختمان تجاری اداری پرنسا تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری سلفریجز Selfridges بیرمنگام
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید مترو گاردن عمرانیه استانبول
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری ناولا پولا در کرواسی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری ویتوریو امانوئل II در میلان، ایتالیا
پاورپوینت تجزیه و تحلیل معماری مجتمع تجاری لنگ هام هنگ کنگ langham place
پاورپوینت بررسی معماری نمونه تطبیقی مجتمع تجاری ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی کانیون در ترکیه
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه مد و لباس LAURELLA
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه Mlouye واقع در مرکز خرید استانبول
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری گالری لافایت در پاریس، فرانسه
پاورپوینت بررسی مطالعه موردی معماری مجموعه تجاری روزولت فیلد (مرکز خرید) نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری موج Seongsu

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد