خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: دانلود پاورپوینت کاربری ها و سرانه های مجموعه های تجاری

   تعدادبرگ: 41   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 249 kb  تعدادمشاهده  49


 تعریف کاربری تجاری,انواع کاربری تجاری در سطوح مختلف,معیار های مکان گزینی کاربری در سطوح مختلف,سازگاری,همجواری ها,ظرفیت,شعاع دسترسی,نحوه ی دسترسی به شریان ها,مولفه های ارزیابی,سرانه ( استاندارد جهانی ),مساحت,میزان فضای باز مورد نیاز,محدودیت تعداد طبقات,تعریف,سلسله مراتب کاربری تجاری,مراکز محله ای,مراکز ناحیه ای,مراکز منطقه ای,بخش مرکزی تجارت,مراکز محله ای,خرده فروشی ها,خدمات جزیی,مغازه ها و فروشگا های تجاری کوچک,مکان گزینی مراکز خرید محله,بخش های قدیمی شهر,تقاطع خیابان اصلی و محلی به صورت نواری,تفاوت قرار گیری مراکز خرید محله ای در بافت قدیم وبافت جدید,بافت قدیم,شهرسازی جدید,شرایط اصلی در مکان یابی مراکز تجاری محله ها , اندازه و تعداد مراکز خرید محله,جمعیت,تراکم واحد مسکونی,مراکز خرید ناحیه ای,بین مراکز خرید محله ای و منطقه ای,جمعیت 50000 نفر,تنوع کالای بیشتر نسبت به مراکز خرید محله,خرید ماهانه و نسبتا تخصصی تر,مراکز خرید منطقه ای,مکان یابی مراکز خرید منطقه ای,در امتداد خیابان ها,مراکز تقاطع ها,میدان های اصلی,در شهر های بزرگ,بخش مرکزی تجارت,فعالیت تجاری و اجتماعی شامل,بازار ها و فروشگاه ها,دفاتر کار,باشگاه ها,بانک ها,هتل ها,تماشا خانه ها,موزه ها,دفتر های اصلی و تاسیسات عمده,معیارهای مکانیابی مراکز تجاری (دیدگاه پور محمدی),دسترسی,اندازه مکان,زمین مناسب,دسترسی به تأسیسات زیربنایی,معیارهای مکان گزینی کاربری تجاری در سطوح مختلف,سازگاری,وابستگی,ظرفیت,شعاع دسترسی,نحوه ی دسترسی به شریان ها,سازگاری,آموزشی,سازگاری,همجواری مناسب,ظرفیت,شعاع دسترسی,جمعیت سرویس دهنده,جمعیت سرویس دهنده,نحوه دسترسی به شریان ها,نحوه دسترسی به شریان ها,سرانه ی کاربری تجاری,ريزی كاربری اراضی شهری),سرانه ی کاربری تجاری,سرانه ی کاربری تجاری,سرانه ی کاربری تجاری,مساحت,میزان فضای باز مورد نیاز,محدودیت تعداد طبقات,منابع,

فهرست عناوین
تعریف کاربری تجاری
انواع کاربری تجاری در سطوح مختلف
معیار های مکان گزینی کاربری در سطوح مختلف
سازگاری
همجواری ها
ظرفیت
شعاع دسترسی
نحوه ی دسترسی به شریان ها
مولفه های ارزیابی
سرانه ( استاندارد جهانی )
مساحت
میزان فضای باز مورد نیاز
محدودیت تعداد طبقات
تعریف
سلسله مراتب کاربری تجاری
مراکز محله ای
مراکز ناحیه ای
مراکز منطقه ای
بخش مرکزی تجارت
مراکز محله ای
خرده فروشی ها
خدمات جزیی
مغازه ها و فروشگا های تجاری کوچک
مکان گزینی مراکز خرید محله
بخش های قدیمی شهر
تقاطع خیابان اصلی و محلی به صورت نواری
تفاوت قرار گیری مراکز خرید محله ای در بافت قدیم وبافت جدید
بافت قدیم
شهرسازی جدید
شرایط اصلی در مکان یابی مراکز تجاری محله ها , اندازه و تعداد مراکز خرید محله
جمعیت
تراکم واحد مسکونی
مراکز خرید ناحیه ای
بین مراکز خرید محله ای و منطقه ای
جمعیت 50000 نفر
تنوع کالای بیشتر نسبت به مراکز خرید محله
خرید ماهانه و نسبتا تخصصی تر
مراکز خرید منطقه ای
مکان یابی مراکز خرید منطقه ای
در امتداد خیابان ها
مراکز تقاطع ها
میدان های اصلی
در شهر های بزرگ
بخش مرکزی تجارت
فعالیت تجاری و اجتماعی شامل
بازار ها و فروشگاه ها
دفاتر کار
باشگاه ها
بانک ها
هتل ها
تماشا خانه ها
موزه ها
دفتر های اصلی و تاسیسات عمده
معیارهای مکانیابی مراکز تجاری (دیدگاه پور محمدی)
دسترسی
اندازه مکان
زمین مناسب
دسترسی به تأسیسات زیربنایی
معیارهای مکان گزینی کاربری تجاری در سطوح مختلف
سازگاری
وابستگی
ظرفیت
شعاع دسترسی
نحوه ی دسترسی به شریان ها
سازگاری
آموزشی
سازگاری
همجواری مناسب
ظرفیت
شعاع دسترسی
جمعیت سرویس دهنده
جمعیت سرویس دهنده
نحوه دسترسی به شریان ها
نحوه دسترسی به شریان ها
سرانه ی کاربری تجاری
ريزی كاربری اراضی شهری)
سرانه ی کاربری تجاری
سرانه ی کاربری تجاری
سرانه ی کاربری تجاری
مساحت
میزان فضای باز مورد نیاز
محدودیت تعداد طبقات
منابع

 


کلمات کلیدی مرتبط:
تعریف کاربری تجاری,انواع کاربری تجاری در سطوح مختلف,معیار های مکان گزینی کاربری در سطوح مختلف,سازگاری,همجواری ها,ظرفیت,شعاع دسترسی,نحوه ی دسترسی به شریان ها,مولفه های ارزیابی,سرانه ( استاندارد جهانی ),مساحت,میزان فضای باز مورد نیاز,محدودیت تعداد طبقات,تعریف,سلسله مراتب کاربری تجاری,مراکز محله ای,مر,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی مجتمع تفریحی تجاری هدیش مال
پاورپوینت تحلیل بررسی مجتمع تفریحی تجاری بام لند تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز اداری و تجاری بولیت سنتر Bullitt Center
پاورپوینت بررسی مرکز تجاری بازار بهکیش
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید اسمارالیند بزرگترین مرکز خرید ایسلند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید NOKE اثر Behet Bondzio Lin Architekten
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی فروشگاه ماردی مرکردی دایکانیاما در ژاپن ,pptx
پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی معماری مجتمع تجاری آرمان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکزخرید مارینا مال دبی – Dubai Marina Mall
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز خرید ساوت سیتی بزرگترین مرکز خرید کلکته
پاورپوینت تحلیل بررسی 12 بزرگترین مرکز خرید هند
پاورپوینت بررسی معماری مرکز خرید مترو گاردن عمرانیه استانبول
پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری ناولا پولا در کرواسی
پاورپوینت بررسی کارخانه آبجو سازی A-NOBIS نوربرت سیگتی نروژ
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری ویتوریو امانوئل II در میلان، ایتالیا
پاورپوینت تحلیل معماری نمایشگاه خودرو در تهرانپارس
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز ارسال NIO در چین ,pptx
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی مرکز باغ مامان در کره جنوبی ,pptx
پاورپوینت بررسی معماری فروشگاه Mlouye واقع در مرکز خرید استانبول
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری خیابان پنجم ساکس نیویورک flagship store

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد