پاورپوینت بررسی معماری مجتمع تجاری چونقا Chungha اثر گروه MVRDV
درست قبل از اینکه یک آهنگ پاپ کره ای برای اولین بار در تاریخ به موفقیت جهانی در YouTube برسد ، MVRDV توسط Woon Nam Management Ltd. برای تعریف مجدد ساختمانی در جاده Apgujung شیک Gangnam سفارش داده شد. حتی اگر ساختمان Chungha در دهه 1980 به اتمام رسیده باشد ، در خیابانهای تحت سلطه فروشگاه های برجسته قدیمی شده بود. تحول ، که سطح اضافی را اضافه کرد ، فقط در 9 ماه به پایان رسید.
ساختمان Chungha در یک نمای خیابان که به سرعت تغییر می کند ، به یک دندان پوسیده تبدیل شده بود. این ساختمان که تحت سلطه فروشگاه های مارک منفرد قرار دارد ، مجموعه ای از مارک ها را در یک مجموعه قرار داده است. در نمای قبلی ، مجموعه ای از فونت های خوش رنگ برای جلب توجه رهگذران رقابت می کرد. نمای سنگی بژ و بنای ساختمان هوشیار توسط پیام های تجاری خراب شد. طبقه همکف توسط برچسب لوازم جانبی چرم فرانسوی Louis Quatorze اشغال شده بود ، در طبقه های بالا دفتر برنامه ریزان عروسی ، انجمن نگهداری مشتریان و دو عمل جراحی پلاستیک برگزار می شد. صلاحدید مورد نیاز مشتریان در جراحی های پلاستیک نیز برای ساختمان تأثیراتی داشت. پنجره های این طبقات به صورت منقطع مهر و موم شده و به حس فرسوده بودن سازه می افزودند.