خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی تاریچه و مبانی نظری طراحی مراکز تجاری امروزی

   تعدادبرگ: 110 اسلاید   قیمت: 20000 تومان     تعدادمشاهده  49


پاورپوینت بررسی تاریچه و مبانی پاورپوینت بررسی تاریچه و مبانی نظری طراحی مراکز تجاری امروزی

مردم یک بار در هفته صندوق های عقب اتومبیل خود را با چرخ های دستی این فروشگاه ها پر می کنند . این مراکز با رستوران ها و سینماهای خود محل های گردش و گذران اوقات فراغت نیز به شمار می روند . این فروشگاه های بزرگ مشتری های روستاهای مجاور را نیز به سوی خود جذب می کنند و دکان های کوچک روستایی را از دور خارج می سازند . آنها گرایش به چند هسته ای شدن دارند و به این گرایش مخصوصاً در نواحی پیرامونی شهر کمک می کنند .
مرکز قدیمی هراسان از کاهش قدرت جاذبه خویش به واکنش می پردازد و  خود را با راه های مخصوص عابران پیاده , مبلمان شهری , سرگرمی و پارکینگ های پیرامونی می آراید . با توجه به افزایش بهای زمین و ساختمان گزینش های منطقی به عمل می آید و تنها تجارت های پرسودتر در مرکز شهر باقی می مانند . مرکز شهر هم خود را به مراکز بزرگ تجاری جدید و اغلب زیرزمینی مجهز می کنند که forum des halles (درپاریس) یا مراکز بزرگ توکیو اوزاکا , ساپورو و مونوال که با ایستگاه های مترو و قطارهای سریع السیر با حجم جابجایی زیاد  مرتبط اند از آن جمله اند . مراکز تجاری پیرامون شهر برای جوابگویی به این رقابت تلاش  می کنند که با سینماها رستوران ها و تجهیزات سرگرم کننده بیش از پیش محل تفریح شوند . آنها خود را متنوع و اختصاصی می سازند : وسایل آسایش , لوازم خانگی الکترونیک , وسایل ورزشی و سرگرمی , وسایل باغبانی , امکانات فرهنگی و غیره .
فروشگاه های بزرگ به خاطر حجم فروش بالا و چرخش سریع اجناس ذخیره شان , قیمت ها را می شکنند آنها مغازه های کوچکی را که به دشواری در برابر رقبایشان , سازگاری نشان  می دهند از بین می برند مگر اینکه در فعالیت های خاصی تخصص پیدا کنند و خدمات اضافی را که فروشگاه های بزرگ قادر به انجام آنها نیستند , تأمین سازند .


فهرست مطالب
فصل دوم :شناخت موضوع
بخش اول
تعریف بازار ادبیات بازار
واژه شناسی بازار
واژه بازار از منظر کالبدی
واژه بازار از منظر اقتصادی
واژه بازار از منظر اجتماعی
تعریف امروز بازار ( کالایی ـ جغرافیایی )
پیدایش بازار
روند شکل گیری فضای کالبدی بازار
خصوصيات فضايي و كالبدي بازارها
شكل بازارها
مصالح و فن ساختمان بازار
گونه شناسی بازارها ( بررسی انواع بازار در گذشته )
گونه شناسی براساس وسعت و حوزه نفوذ
گونه شناسی اقلیمی
انواع بازار براساس ریخت شناسی
انواع بازار با توجه به تولیدات و نیازهای مردم
شناخت فضاهای تجاری گذشته ایران
بررسی هویت بازار در ایران
نظام فضایی و کارکرد بازارهای سنتی ایران
بررسی فضاهای تجاری گذشته در جهان
آشنایی با مفاهیم
مفهوم کیفیت در فضای تجاری
رابطه بین کیفیت و کمیت
مفهوم کیفیت فضایی
 مفهوم فرهنگ شهری
فضاهای شهری
سابقه و تاریخچه فضاهای شهری
فضای سخت
فضای نرم
نتیجه گیری
فضاهای تجاری به عنوان فضاهای عمومی
 مفهوم فضای عمومی
تقسیم بندی فضاهای عمومی
فضای عمومی در یک مجتمع تجاری یا مرکز خرید
بررسی خلاصه ای از پیشینه تجارت
تجارت سنتی
شکل های جدید تجارت
بررسي مسائل طراحي و معماري مراكز خريد ديروز ومراكز خريد امروز
شناخت انواع مراکز تجاری
تولد مراکز قدرتمند تجاری (Power center)
ایجاد خرده فروشی در جوار بزرگراه ها
تسهیلات تجاری
مرکز خرید همسایگی
مراکز خرید جامع
 مراکز خرید از تولید به مصرف و حراجی ها
مراکز خرید منطقه ای
فضاهای تجاری سنتی ناحیه ای با فرم مرکزی و یا در کنار خیابان های اصلی
تجمع فروشگاه های همگون
بازارهای موقتی
مراکز خرید خاص
مراکز LIFE STYLE
شناخت مراکز خرید معاصر در ایران
مراکز تجاری در جوار خیابان ها
پاساژها
مجموعه های تجاری
فروشگاه های بزرگ
فروشگاه های زنجیره ای
مراکز تجاری محله ای
نتیجه گیری
عصر پسابازار
کلیات
منابع
ظری طراحی مراکز تجاری امروزی


کلمات کلیدی مرتبط:
تاریچه مراکز تجاری ,مبانی نظری مراکز تجاری ,طراحی مراکز تجاری امروزی ,پاورپوینت مراکز تجاری ,تعریف بازار ادبیات بازار ,واژه شناسی بازار ,واژه بازار از منظر کالبدی ,واژه بازار از منظر اقتصادی ,واژه بازار از منظر اجتماعی ,تعریف امروز بازار ( کالایی ,پیدایش بازار ,روند شکل گیری فضای کالبدی بازار ,خ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید لاس آرناس در بارسلونا اثر راجرز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت امیران استیل
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید اداری پارک مرکزی جاکارتا، اندونزی
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز تجاری پارک سنتر تهران
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کارگاه خرده فروشی و تعمیرات گردشی در ژاپن ,pptx
پاورپوینت پیش مطالعات طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد معماری ارگانیک
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری اداری ستاره باران تبریز
پاورپوینت تحلیل بررسی مجتمع تفریحی تجاری بام لند تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز اداری و تجاری بولیت سنتر Bullitt Center
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید اسمارالیند بزرگترین مرکز خرید ایسلند
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید NOKE اثر Behet Bondzio Lin Architekten
پاورپوینت تحلیل بررسی کارخانه یخ کالبا خور کلبا - شارجه، امارات
دانلود, پاورپوینت بررسی طراحی کارگاه و فضای خرده فروشی شکلات های رومیزی آبی در ایالات متحده ,pptx
پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی معماری مجتمع تجاری آرمان
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری ساختمان تجاری اداری ولیعصر تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکزخرید مارینا مال دبی – Dubai Marina Mall
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری اداری بریس
پاورپوینت تحلیل بررسی نماهای شهری تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز خرید ساوت سیتی بزرگترین مرکز خرید کلکته
پاورپوینت تحلیل بررسی 12 بزرگترین مرکز خرید هند

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد