خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی کاربری تجاری

   تعدادبرگ: 89 اسلاید   قیمت: 30000 تومان   حجم فایل: 4660 kb  تعدادمشاهده  100


توسعه مراکز خرید مستقر در سوپرمارکت ها الگوهایی را نشان می دهد که با گسترش شهری سازگار است: فروشگاه های کمتر و بزرگتر واقع در امتداد خیابان های اصلی شریانی و در مناطق حومه شهر. مطالعه مراکز خرید محله می‌تواند بینشی در مورد جغرافیا، گونه‌شناسی و الگوهای طراحی توسعه‌های شهری در این عصر پراکندگی ارائه دهد. خرده فروشان مواد غذایی در طول دهه 1990 یکی از چشمگیرترین تغییرات را تجربه کرده اند و از بازارهای محلی و تکه تکه به بازارهای بین منطقه ای و یکپارچه تغییر کرده اند.
طرح‌های قابل پیاده‌روی و سازگار با عابر پیاده اکنون به عنوان ابزاری ضروری برای مقابله با گسترش شهری ترویج می‌شوند. آنها می توانند به دستیابی به اهداف چندگانه سیاست عمومی مرتبط با رشد هوشمند، از جمله حفاظت از محیط زیست، سرزندگی اقتصادی، برابری اجتماعی و سلامت عمومی کمک کنند. مطالعات تجربی نشان می‌دهد که وجود مقاصد، به‌ویژه مقاصد کاربردی معمولی مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران‌ها، بانک‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی، کلید ترویج پیاده‌روی هستند (کائو و همکاران، 2006؛ لی و مودون، 2006). علاوه بر این، فروشگاه‌های مواد غذایی بیشترین بازدید عابران پیاده را دارند (Seth and Randall, 2001; Moudon et al., 2007) که با این باور رایج که مردم به دلیل نیاز به حمل اقلام سنگین به فروشگاه‌های مواد غذایی نمی‌روند، متناقض است. همچنین، افرادی که نزدیک‌تر به سوپرمارکت زندگی می‌کنند یا سوپرمارکت‌های بیشتری در نزدیکی خود دارند، احتمالاً میوه‌ها و سبزیجات بیشتری می‌خورند (چیدل و همکاران، 1991؛ مورلند و همکاران، 2002). محله های ثروتمند چهار برابر بیشتر از محله های کم درآمد فروشگاه های مواد غذایی دارند (Morland et al., 2002). علاوه بر این، فقرا هزینه بیشتری برای خواربارفروشی خود می پردازند (کاپلوویتز، 1967). بنابراین، مراکز خرید، به ویژه مراکزی که دارای فروشگاه مواد غذایی هستند، به دلیل پتانسیل قوی آنها برای تأثیرگذاری بر سلامت عمومی و عدالت اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.


فهرست مطالب
مقدمه
کاربری زمین
تحول در اهداف و سیاست های کاربری زمین
اهداف کلان در برنامه ریزی کاربری زمین
تعریف کاربری تجاری
کاربری تجاری
عملکرد های مجاز اراضی تجاری در رده های مختلف
اراضی تجاری رده محله
اراضی تجاری رده ناحیه
اراضی تجاری رده منطقه
اراضی تجاری رده حوزه
اراضی تجاری رده شهر و فراتر
استاندارد سرانه تجاری
مکانیابی کاربری تجاری
شعاع دسترسی
شعاع عملکرد مفید
همجواری
اراضی تجاری
عملکرد های مجاز اراضی تجاری در رده های مختلف
رده شهر و فراتر
اراضی تجاری رده محله
اراضی تجاری رده ناحیه
اراضی تجاری رده منطقه
اراضی تجاری رده حوزه
اراضی تجاری رده شهر و فراتر
مرکز تجاری
فضای تجاری
تعیین سرانه تجاری
ارزیابی وضع موجود کاربری ها
ماتریس سازگاری
ماتریس مطلوبیت
ماتریس ظرفیت
ماتریس وابستگی


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,کاربری تجاری ,پاورپوینت بررسی ,کاربری زمین ,تحول در اهداف و سیاست های ,کاربری زمین ,اهداف کلان در برنامه ریزی ,تعریف کاربری تجاری ,کاربری تجاری ,عملکرد های مجاز اراضی تجاری ,رده های مختلف ,اراضی تجاری رده محله ,اراضی تجاری رده ناحیه ,اراضی تجاری رده منطقه ,اراضی تجاری رده حوزه ,اراضی تجا,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری بین الحرمین شیراز
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری دفتر مرکزی شرکت امیران استیل
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز تجاری اداری TripleOne Somerset، 1971، سنگاپور
پاورپوینت پیش مطالعات طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد معماری ارگانیک
پاورپوینت پیش مطالعات طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد معماری ارگانیک
پاورپوینت تحلیل بررسی مجتمع تفریحی تجاری بام لند تهران
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری تفریحی هروی
پاورپوینت تحلیل بررسی مرکز اداری و تجاری بولیت سنتر Bullitt Center
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مرکز خرید اسمارالیند بزرگترین مرکز خرید ایسلند
پاورپوینت تحلیل بررسی کارخانه یخ کالبا خور کلبا - شارجه، امارات
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری نیایش
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری اداری بریس
پاورپوینت تحلیل بررسی نماهای شهری تهران
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری اداری هیترا
پاورپوینت تحلیل بررسی معماری مجتمع تجاری سلفریجز Selfridges بیرمنگام
پاورپوینت بررسی بازسازی کارخانه شیشه‌کاری قدیمی اسلوونی
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری خیابان پنجم ساکس نیویورک flagship store
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری El Palacio de Hierro (مکزیکو سیتی، مکزیک)
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری هارودز (لندن، انگلستان)
پاورپوینت تحلیل معماری مرکز تجاری Le Bon Marché (پاریس، فرانسه)

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد