خانه

 درباره ما
 ارتباط با ما
 راهنمای فروشگاه

 فروش آثار شما
 نمونه قراردادها
رزومه
 نمونه کارها
 
جهت اطمینان از نماد اعتماد فروشگاه به سمت راست صفحه اول سایت (خانه) مراجعه فرماييد       جزوات معماری       پاورپوینت های معماری       چند جمله از بزرگان : درنگ، بهترین درمان خشم است.        مناعت، بین خودستایی و خود هیچ انگاری است./ ارسطو       می‌توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی‌توان منکر آن شد./ ژان ژاک روسو       زندگی مسئله در اختیار داشتن کارت‌های خوب نیست بلکه خوب بازی کردن با کارت‌های بد است./ گابریل گارسیا مارکز       جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)       برای کسی که شگفت‌زده‌ی خود نیست معجزه‌ای وجود ندارد       علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)       بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. (جانسون)       از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)       کسی که جرات هدر دادن ساعتی از عمر خود را دارد، ارزش زندگی را نفهمیده .داروین        شما تنها زمانی به قدرت نیاز دارید که قصد انجام کار مضری را داشته باشید در غیر این صورت عشق برای انجام هر کاری کافی ست. چارلی_چاپلین       زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست . فردریش نیچه       از زندگانیم گله دارد جوانیم ، شرمنده جوانی از این زندگانیم      
فروشگاه مقالات
 
فهرست مطالب: پاورپوینت تحلیل بررسی تاریخی بازارها و مراکز خرید در ایران و جهان

   تعدادبرگ: 90 اسلاید   قیمت: 30000 تومان     تعدادمشاهده  44


پاورپوینت تحلیل بررسی تاریخی بازارها و مراکز خرید در ایران و جهان
برای قرن‌ها، حتی هزاره‌ها، مردم برای فروش، خرید یا تجارت کالاها و خدمات به بازار محلی روی آورده‌اند. گفته می شود که بازارهای عمومی در فضای باز از زمان های قدیم در بابل، یونان، مصر و چین وجود داشته است. به عنوان منبع اصلی تجارت، ایده رقابت را در میان فروشندگان بازار معرفی کرد. برای جلوگیری از رقبا، فروشندگان تکنیک‌های فروش متفاوتی را اتخاذ کردند، از جمله ایجاد نمایش‌های جذاب بصری محصول، استفاده از مانکن‌ها، فروش میزبانی، چانه‌زنی قیمت و موارد دیگر. در حالی که بیشتر اینها از تلاش برای موفقیت در بازار آزاد نشأت می‌گیرد، این شیوه‌ها بر مفهوم بسیار مهمی تأکید می‌کنند ... که بازار تا حد زیادی حول تجربه مشتری می‌چرخد.

فهرست مطالب
مقدمه
هدف از ایجاد مراکز تجار
لزوم برنامه ریزی جهت احداث مراکز تجاری
تاریخچه مراکز تجاری
تاریخچه مر اکز تجاری در ایران
تاریخچه مراکزتجاری   
تاریخچه مراکزتجاری در جهان
تاریخچه مراکزتجاری در ایران
بازار در دوران اسلامی
تاریخچه بازار ها و مال ها
تاریخچه مال ها
بازار در تاریخ ایران زمین
مجموعه تاریخی بازار شیراز
فرصت‌الدوله شیرازی همچنین می‌نویسد
معماری
نمایی از درون بازار
راسته‌ها و خرده بازارها
عناصر و فضاهای بازار
راسته اصلي
ب)خان
خان با رواق و ایوان سراسری در همة طبقات
جلوخان
تیمچه
قيصريه
حجره‌(دکان)‌:
کاروانسرا
تاريخچه بازارهاى اختيار معامله
نقش و کارکرد اجتماعی بازار
نتیجه گیری
منابع
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت تحلیل بررسی تاریخی بازارها و مراکز خرید در ایران و جهان ,برای قرن‌ها، حتی هزاره‌ها، مردم برای فروش، خرید یا تجارت کالاها و خدمات به بازار محلی روی آورده‌اند. گفته می شود که بازارهای عمومی در فضای باز از زمان های قدیم در بابل، یونان، مصر و چین وجود داشته است. به عنوان منبع اصلی تجارت، ایده ,
مقالات مرتبط در این دسته

 


کليه حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به نقش برتر پارس مي باشد
هرگونه کپی برداری منجر به پیگیری قضایی خواهد شد
Copyright © 2013-2025 - All rights reserved
طراحی سایت مشهد