پاورپوینت بررسی معماری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو
برای مدت طولانی، نمایندگی ها عمدتاً بر تجارت اصلی خود متمرکز بودند: وسایل نقلیه جدید (NV) و وسایل نقلیه مستعمل (UVs). فروش پس از فروش تا حدودی به حاشیه رفته است و اغلب سود کمتری در نظر گرفته می شود. به عنوان یک نتیجه مستقیم، وابستگی رانندگان به یک نقطه فروش به تدریج با توسعه سایر راه حل های پس از فروش از بین رفت. در نتیجه، غیرعادی نیست که افراد پس از اتمام گارانتی خودرو، از شبکه برند دور شوند. این یک وضعیت مشکل ساز است، زیرا راننده ای که به جای دیگری می رود، راننده ای است که ممکن است وسیله نقلیه بعدی خود را در نمایندگی خریداری نکند.
فهرست مطالب
نمایشگاه خودرو
مفهوم نمایشگاه
بررسی طراحی نمایشگاه ماشین
طراحی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شامل 8 بخش کلی می باشد که به شرح زیر است
نکات طراحی
نورپردازی نمایشگاه
کارگاه ها : نمایشگاه ها و تعمیرات خودرو و تعمیرگاه های اتومبیل
نکته طراحی فضای نمایش خودرو
تعمیرگاه های خودرو
قوانین پایه تعمیرگاه های نمایندگی
تعمیر گاه خودرو
بررسی نمونه های موردی :
1-نمایشگاه خودرو تهرانپارس ( معرفی ، پلانها ، تصاویر )
2-فروشگاه و نمایشگاه اتومبیل کارما نیاوران ( معرفی ، تصاویر و اصول طراحی )
3-طراحی نمایشگاه خودرو هیوندا جنسیس، سئول ( معرفی ، کانسپت ، توضیحات ، تصاویر )
4-طراحی داخلی نمایشگاه خودرو آئودی در شهر مونیخ ( معرفی ، توضیحات ، تصاویر )
-ریز فضاها ، متراژ و مکان قرار گیری آنها